Seitsemän samuraita
Yojimbo
Kätketty linnake
Rashomon
Ran
Solaris
Stalker
Andrei Rublev
Peili
A Bout De Souffle
Los Olvidados
Viridiana
8½
La Strada
La Dolce Vita
Mansikkapaikka
Seitsemäs sinetti
Persona
Tri Outolempi
Avaruusseikkailu 2001
Duck Soup
Apocalypse Now
Vertigo
400 kepposta
Vuokralainen
Vain muutaman dollarin tähden
HYvät, Pahat ja rumat
Jotkut nimet alkuperäiskielellä ja jotkut ei, miten nyt sattu mieleen ekana tulemaan.
Kyseessä siis parhaat itse näkemistäni elokuvista.
Ja olen listannut yhtä lukuunottamatta pelkästään moderneja elokuvia siksi etten ole REHELLISESTI sanottuna hirveästi pitänyt vanhemmista elokuvista, olen katsonut niitä lähinnä vain niiden historiallisen arvon ja merkityksen takia. Siksi listaltani ei löydy mitään Panssarilaiva Potemkineja tai L'Atalanteja; kyse on siis omasta henkilökohtaisesta maustani, eli mitään historiallisia merkityksiä sun muita en ole ottanut huomioon vaan mietin elokuvia ikäänkuin ne eläisivät omassa umpinaisessa kuplassaan, ilman vaikutteita ja vaikutuksia.
Parhaat elokuvat
3
785
Vastaukset
- tsjaa
helppo laittaa järjesjestykseen käyttämällä jenkkien filosofiaa. eniten rahaa tuonut = paras leffa ja nää sitten järjestykseen :)
- WolfET
Kaikki Quentin Tarantinon leffat:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Neljä Huonetta
Kill Bill vol. 1
Kill Bill vol. 2
Jackie Brown
Natural Born Killers
True Romance
Killing Zoe
Hämärästä Aamun Koittoon
Noihin kaikkiin leffoihin Tarantino on vaikuttanut juonen kannalta, osan noista myös ohjannut. - view
WolfET kirjoitti:
Kaikki Quentin Tarantinon leffat:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Neljä Huonetta
Kill Bill vol. 1
Kill Bill vol. 2
Jackie Brown
Natural Born Killers
True Romance
Killing Zoe
Hämärästä Aamun Koittoon
Noihin kaikkiin leffoihin Tarantino on vaikuttanut juonen kannalta, osan noista myös ohjannut.ihailen tarantinon työtä ja nyt on ainakin muutama elokuva lisää jotka kannattaa katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694