Alexander Stubb
@alexstubb
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Kysymykseni kuuluukin että: miltä tämä kommentti tuntuu matun raiskauksen uhrista?
Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla vittu muuta. Ole vaan matun raiskaama, ei kiinnosta, suomalaisetkin raiskaa, ei mulla muuta.
Monikulttuurisuus on vaan rikkaus. Piste. Musta on mustaa ja valkoinen valkoista, mitään välimuotoja EI OLE!!! alexstubb@alexstub@@@@@tweetkoitaymmärtää@@@alexstubmonikulttuurisuusruleshalooooootweeeeetihanaatweet
Anteeksi jos jostain tuntuu että jotenkin nautiskelen ja hekumoin asialla....minua vaan suomeksi sanottuna vituttaa...
Jos olet oikeasti sodan jaloista päässyt turvaan rauhalliseen Suomen maahan niin ei sitä ihan ensimmäiseksi tule mieleen tuhota jonkun toisen elämää!!
Suomalaisia vitun raiskaajia täällä riittää muutenkin ja tuomiot on useinkin naurettavia ehdollisiapäänsilittelytuomioita, älä nyt enää raiskaa jookos..
Laittakaa nyt jo "rajat kiinni" Tuodaan vaikka finnairin koneilla oikeasti apua tarvitsevia ihmisiä tänne ja autetaan heitä uuteen elämään.
Kiitos ja anteeksi. eimullamuutatweet
Miltä tuntuu raiskatusta?
7
383
Vastaukset
- sorijengisori
Se on nykyään Valexander Stubb eikä Alexander. Keksin rikkauden omasta päästäni, sori.
- MuslimejaLisää
Stuppi haluaa taas lisää muslimeja Suomeen.Ja mitä luulette,kenen pöydästä otetaan,jotta HerraKansalla on hyvä olla??
- Anonyymi
hyssss ei saa huolehtia omista kansalaisista!
- Anonyymi
Stubb maksaa medialle joka vääristelee gallubit hänelle mieleisekseen. Älkää menkö Stubbin harhaan vaan lukekaa totuus mm näistä referensseistä. Kuusi vuotta on epävakaalle pätkätoiden miehelle liian pitkä aika
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aleksander-stubb-ja-todellisuus.2650289/ - Anonyymi
Tohtori Stubiido,entinen Demari, tyhmempi kuin Vasemman jalan saapas. Piste . Oikea ÄÄLIÖ.
- Anonyymi
Kysyppä ennemmin lestoilta
- Anonyymi
Jäikö sinulla mt-lääkkeet ottamatta, vai oletko edes päässyt Pohteen jonossa mt-hoitoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988