Huh,olipa tyhmä "opettaja " Lahdesta,kun ei tiennyt ,sairaanhoitajien kanta äitiä,ei Englanniin vanhinta yliopistoa,siis miten ne on valittu sinne,viimeksi kun oli David ,hän lopetti keisareihin,siihen loppui tieto minullakin.Testaan itseäni ja tietojani,nykynuorilta puuttuu yleistietämys kokonaan.
Haluatko miljonäärisi.
7
89
Vastaukset
- matkatyömies
Joopa, sääli oppilaita. Ei tiennyt et maailman paras yliopisto on H Amerikassa
- 50plusnainen
Yleistietokilpailuissa on metkaa se, että joku aihealue voi olla tuntematon. Minulla tökkäisi helposti musiikki- ja urheilukysymyksiin.
Toisaalta ihmettelen monta kertaa, mitä koulussa nykyään opetetaan, kun monet sellaiset asiat, joita olen koulussa oppinut, tuntuvat täysin puuttuvan nuorten tietämyksestä. - MrJuha82outolintu
Ei kaikkea voi tietää.
Älkää olko nyt itte tyhmiä. - kkhju
Kotisohvalla on paljon helpompaa vastata oikein kysymykseen kun ei ole mitään jännitystä panoksen menettämisestä ja tv-kameroiden ja yleisön läsnäolosta.
Helpotkin kysymykset, jotka varmasti tietää, saattavat aiheuttaa epävarmuuden tunteen, muistinko varmasti oikein.
Ellei ole tottunut kameroiden ja yleisön edessä työskentelyyn, käytökseen saattaa tulla ylimääräistä hihittelyä ym. jota ei normaalisti harrasta.
Ohjelma on sikäli hyvin toteutettu, että kysymykset ovat hyvin laajalta alueelta.
Itse en pärjäisi lainkaan uudemman musiikin ja elokuva-ja tv-sarjoja koskevissa kysymyksissä. - ihmetteleväinen1
No opettajalla ei luulisi ainakaan olevan ramppikuumetta "yleisön edessä" olemisesta, tai sitten on jo lähtökohtaisesti väärällä alalla. Aika tietämättömältä tämä ope vaikutti.....ja yhtä surkeaa englannin kielen lausumista olen viimeksi kuullut vanhemmiltani, jotka eivät osaa kieltä ollenkaan....
- qwrw3tt
No, kuka tahansa pääsee opettajaksi, ja pääsee vieläpä hyvinkin helposti. Riittää kun osaa lukea ja muistaa lukemansa. Tällaiset on suomalaiset opettajat niin kuin tämä kilpailija. Ala-asteelle vaan leikkimään ja laulamaan lasten lauluja. Ei siinä hommassa mitään tarvitse tietääkään, sitä vartenhan on opettajanoppaat
- ke4jaieajk
Oliko edes oikea opettaja? Jospa se oli valeopettaja heh! Mutta joka tapauksessa tyhmä kuin saapas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900