Minulla on ensimmäinen kokemus piiskaamiseen tms. liittyvistä jutuista n. 20v takaa. Olimme sopineet tapaamisesta ikäiseni naisen kanssa. Tapaaminen oli hänen asunnollaan. Juttelimme aluksi hetken ja ajatuksemme molemmilla oli mennä pidemmälle kuten puhelimessa oli puhuttu. Olimme keskutelleet paljon seksistä ym. Suutellimme ym. esileikkiä leikimme leluilla ja muilla luojan luomilla antimilla. Jossain vaiheessa hän otti pehmeän piiskan ja sanoi että piiskaa minua. Koskaan ei ollut edes mielessä käynyt että löisin naista! Vastustin asiaa mutta hän oli jo sängyssä vatsallaan ja sanoi odottavansa. Kerroin hänelle että en voi lyödä enkä vahigoittaa naista. Hän vastasi että hän haluaa sitä ja hän nauttii siitä ja kääntyi uudellen odottavaan asentoon. Sisälläni myllersi! No siinä kävi niin että minä aloin liikuttamaan hapsuja hänen selkää, pakaroita ja resiä pitkin. Välillä hieman nostin piiskaa ja annoin laskeutua iholle. Aistin hänen nauttivan siitä. Hän pyysi kovempaa, no uskaltauduin hieman lisäämään ja lisäämään piiskan voimaa. Vaihdoin aina paikkaa mihin "iskin". Hänen jalat olivat kutsuvasti levällään ja suurimmat nautinnon voihkaisut kuului pimppiin kohdalla.
Lopuksi pyysin piiskaa itselleni ja täytyy sanoa että tavallaan jäin koukkuun. Minua itseäni kiihoitti kun en tiennyt koskaan mihin seuraava isku tulee. Nautin jopa isekkin piiskasta.
En vielä tänäänkään pystyisi piiskaamaan Naista niin että iho menee rikki tai edes mustelmille. Pehmeään olen valmis aina!
Kertokaa kokemuksia piiskasta
15
433
Vastaukset
- vierailija89
Niin helposti käy että jää piiskaamiseen koukkuun.. Kuulostaa ihan luontevalta toiminnalta. Ei tietenkään kuulu niin piiskata että iho menisi rikki, eikä se flogger tyyppisellä hapsupiiskalla menekään vaan sopivasti kuumotusta. se on hyvä seksin lisämauste. vieläkö harrastat piiskausta? Oletko saanut kurituspiiskausta koskaan? entä tapaamasi nainen? Luulisi että jos on kuritettu niin piiskauksesta ei nauti. Itse en kuritus piiskaa koskaan, mutta eroottisesti joskus, yleensä olen piiskaava osapuoli.
- ratsupari
Meillä vaimo nauttii piiskaamisesta ja erityisesti kun on itse saavana osapuolena. Itse saan myös ja yks parhaimpia kokemuksia on kun mentiin yksi kesäyö yhdelle ulkoilualueen parkkialueelle ja minun silmät sidottiin huivilla sitten talutettiin ulos ja vedettiin housut nilkkoihin ja kädet käsirautoihin. Se kai siinä kun ei tiennyt koska piiska sivalsi jännittyneeseen takapuoleen niin kiihotti ja kyllä meillä iho punottaa on sen verran kova otteinen puoliso.
Muuten on se kokeiltu sit toisinkin päin ja täytyy sanoa että yhtä kiihottunut ja jännittynyt olen silloinkin .Täytyypä kokeilla vaikka tänään, Lähden vaimoni kanssa ajelulle, Ja kun löytyypi sopiva kohta, Niin multa silmät kiinni ja alapää paljaaksi, Ja vaimoni saapi tehdä mitä mieleensä vain tuleepi tehdä.
- Kalle4
Meilläkin piiska on säännöllisesti käytössä. On niin jumalaisen kiihottavaa katsoa, kun vaimon takapuoli punottaa ja hän vaikeroi kiimaisena anoen lisää ja lisää. Välillä voi hiukan antaa kädestäkin. Uudenlainen läimäys yllättää vaimon ja saa hänet kiemurtelemaan entistä enemmän. Ahh. Joskus mukana käsiraudatkin, mutta kyllä siinä piiskassa vaan jotain on.
http://www.rosawilly.fi/product/bondage/lelo-sensua-nahkapiiska-punainen/ - Jykä_31
Vaimo nauttii, että häntä alistetaan ja nöyryytetään. Näin se meillä menee. Piiskaus kuuluu osana näihin leikkeihin. Hapsupiiskalla, muovisella mattopiiskalla sopivasti, punotus kuuluu tietysti asiaan, sopivan annostelun oppii pian. Piiskauksen odotus on olennainen osa kokonaisuutta: Vaatteiden riisuminen, piiskan haku ja sen ojentaminen, piiskauksen odottaminen kontillaan perse pystyssä. Ja piiskauksen jälkeen tietysti seisten nurkkaan häpeämään.
Piiskaukseen pitää olla aina joku syy. Esimerkiksi se, että alapäästä löytyy pientä karvoitusta, vaikka olen käskenyt ajella posliiniksi. Riittävä syy on myös se, että vaimo jää kiinni pikkareiden ja sukkahousujen käytöstä sen jälkeen kun olen tehnyt selväksi, että pelkät stay-up:it riittävät. Jos vaimo nuolee kaluani laiskanpuoleisesti, homma jätetään kesken ja yritetään uudestaan piiskauksen jälkeen.
Liian voimakas piiskaus ei todellakaan kuulu asiaan. Vaikka vaimo kiimaisena haluaisikin kovempaa kuritusta, niin jälkeenpäin hän on kuitenkin kiusaantunut jäljistä.
Joskus saan itsekin piiskaa vaimon huonosta kohtelusta. Harvemmin, mutta sitäkin kovemmin tuota kauan odottamaani herkkua. Vaimo on myöntänyt, että hän piiskatessaankin kuvittelee mielessään, että veripisarat valuisivatkin hänen omasta takapuolestaan. - xxmarooni
Mikä on nopein tapa saada takapuolesta punaiset raidat pois ja muutenkin istumalihakset istumakelpoiseen kuntoon, kun sain omasta ratsupiiskasta niin kovan löylytyksen, ettei voi oikein olla mitenkään.
- Pientä-tarkkuutta
Jos vihjaat, että itse piiskasit itseäsi, niin juttusi on huuhaata.
- xxmasrooni
Pientä-tarkkuutta kirjoitti:
Jos vihjaat, että itse piiskasit itseäsi, niin juttusi on huuhaata.
Piiska oli oma. Vapaaehtoisesti "alistuin" piiskattavaksi.
- vierailija89
Siihen ei ole mitään keinoa, ajan kanssa lähtee, sinun pitää seuraavalla piiskauskerralla vaatia että raitoja ei saa tulla... Jos et halua raitoja muille esitellä niin vältä yleisiä sauna/ uimahalleja. Nautitko sitten niin kovasta käsittelystä mistä jää jälkiä?
- Vanha-kikka
Vanha kikka. Märkä kangas persuksen päälle ja kas kummaa, tuntuu vaan ei juomuile.
- muumaamustikkaa
Olin murkkuikäisenä mustikkametsällä naapurin emännän kanssa ja kun huomasin hänen kyykistyvän mättään taa pissalle, hiivin taakse kurkkimaan, ja tietenkin paljastuin. Hän komensi housut alas ja taittoi risun ja antoi oikein kunnolla ja uhkasi kertoa vanhemmilleni, jos puhuisin asiasta mitään kotona. Kysyi vielä, että etkö ole ennen pillua nähnyt ja näytti siinä vielä oikein läheltä, kun minulla oli vielä housut kintuissa.
- vierailija89
Mihin perustuu että märkä kangas estäisi jäljet? luulen kyllä että kun riittävän kovaa sivaltaa niin jäljet jää. Mistä löytyisi videoita/ kuvia vitsalla suoritetuista esileikistä tai muista eroottisesta piiskauksesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810