Tieto on kopio kaverin julkaisusta :
Minun konnarina työskentelevä kaveri kertoi mulle pari päivää sitten huolestuttavia uutisia. VR:n henkilökunta on havainnut matujen kuvaavan junien rakenteita pääkaupunkiseudulla jo useampaan kertaan. Henkilökunta on asiasta työnantajaansa tiedottanut. Ensin nämä asian huomanneet henkilöt olivat luulleet olevansa vainoharhaisia, mutta sitten kun homma on toistunut useampaan kertaan, hälytyskellot ovat alkaneet soida. Pistää miettimään... milloinkohan jossain junassa posahtaa?
Mikään ei näiltä ole turvassa
painukoothelvettiin
1
116
Vastaukset
- hangonseudu
Kerrotko minulle mikä on matu? Kyllä sitä monet harrastaa raiteiden valokuvauksia ja videokuvauksia yms.... Jos posahdusta joku suunnittelisi niin ei siihen tarvitsisi kuvata mitään valokuvia tai videota .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242