Ja perimmäinen syy siihen on tämä "peris"-juttuja tekevä häirikkö, hän tämän häiriköinnin on aloittanut pitämällä ylhäällä noita vanhoja "peris"-aloituksia.
Nyt on sitten joku hermostunut, ja tekee vastineeksi näitä somali-aloituksia. Mutta tässä loistavasti nähdään, mitä Suomi24 on. Minkäänlaista valvontaa ei ole, viestiketjuista välillä poistavat jonkun viestin, mutta eivät itse aloitusta. Kuten pitäisi.
Lieksan palsta on pilalla
8
105
Vastaukset
Joitakin aloituksia on poistettu sattumanvaraisesti ja lukematta jonkun ilkeämielisen henkilön ilmiannon perusteella. Minunkin aloituksia on poistettu, mutta tehtyäni uudelleen saman aloituksen, se on sitten saanut säilyä. Joku ei vaan tykkää historiajutuista ja sen takia tekee hänen mielestään ikävästä aloitukseta ilmiannon.
Suomi24 on ollut reilut vuoden päivät todella surkeassa tilassa "uudistusten" jälkeen. Ilmeisesti mitään parannusta ei ole tulossa, vaan häiriköt saavat toteuttaa palstoilla vapaasti unelmiaan mitä törkeimmin sanakääntein. Valvonta ei ole enää toiminut asiallisesti, jos juuri ollenkaan.- zsdzd
Suomi24:n toiminta on todella uskomattoman surkeaa.
- täyttä.roskaa
zsdzd kirjoitti:
Suomi24:n toiminta on todella uskomattoman surkeaa.
Eivätkä välitä yhtään jos tekee ilmoituksen ylläpidolle.
- AnonyymiUUSI
täyttä.roskaa kirjoitti:
Eivätkä välitä yhtään jos tekee ilmoituksen ylläpidolle.
Nuo on vajaita mieleltään, jotka noita törkyviestejä kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Palsta on pilalla, koska värikkäimät aloitukset poistetaan. Nykyään palsta on niin tylsä ja mälsä, ettei sitä jaksa lukea, saati kirjoittaa, koska se kuitenkin poistetaan. Pitäkää tunkkinne suomi24! 😤
- AnonyymiUUSI
Kaikki pilluuntuu. G.eenimuunneltujen pikaruokien perunamuussi ja nakit ,ei kerkii kotiin viedä kun viimeinen käyttöpäivä
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä mitä pahaa on rasismissa...? 🤔
- AnonyymiUUSI
Palstan taso on nossut viime aikoina, höhheli höh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889