Ovatko helluntalaiset kaikkiruokaisia henkien ja ihmeiden perään?
Onko väliä mikä henki milloinkin saa aikaan ihmeitä, tunnustekoja ja kielipuhetta tai kaatumisia, paranemisia; pääasiahan lienee, että jotakin yliluonnollista tapahtuu?
En ole kuullut enkä havainnut kokouksissa, että hellarit olisivat kovin kiinnostuneita esim. henkien koettelusta tai pyytämään itselleen henkien erottamisen armolahjaa.
kaikkiruokaisia henkien suhteen?
ihmeet
3
268
Vastaukset
yleistetä!
- Tman
että tänä päivänä koetellaan liian vähän henkiä ja siitä syystä hengellinen kenttä Suomessakin on liian hajanainen ja kovin suppea.
- J & D
Meidän seurakunnassa kyllä on varoitettu kaikista eksyttäjistä ja niitä käsitelty, rukoiltu henkien erottamisen lahjaa ja sitä myös käytetty ja meidän seurakunta on helluntaiseurakunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446