todisteet enkelistä pöytään

mielikuvituksentuote

Kaikilla kamera ja jos naamatusten kohtaa oikeat kysymykset.

14

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomiorovasti

      Se minkä minä näin ei kai ollut enkeli kun sillä olihäntä, silmätloisti punaisena ja hiilihanko kädessä. Siinä oli kai entinen enkeli, oli vaihtanut hiippakuntaa.

    • huhhuhihmisiä

      taas on joku karannu ateistikoulusta jossa on opetettu että tieteessä pitää olla todisteet ja kaikki muu on maailmassa huuhaata ja hullujen puhetta.

      Kaikkia asioita ei ole tarkoitus todistaa. Se ei tarkoita sitä etteikö sitä ole olemassa. Ihminen on niin mitätön pieru universumissa vaikka se kuvittelee olevansa jotain isoa täällä planeetalla.

      Ihmiskunta kehittyy niin että sen eri osat joita kaikkia emme vielä täysin tunne esim. mieli ja aivot voivat olla yhteydessä eri ulottuvuuksiin jne.

      Ihmiskunta on vielä niin alhaisella tasolla ettei se tajua mistään mitään.

      Eli vastaus on se että enkelit esimerkiksi voivat olla semmoisia juttuja mitä ei voi todistaa koska ihmiset itse (jotkut jo kehittynyt) kokevat ne henkilökohtaisesti.

      • tunneeioletotuus

        Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.


      • 4444444
        tunneeioletotuus kirjoitti:

        Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.

        aistit ovat totta. kuten se että haistat hajuaistilla.


    • aistit_sekaisinko

      Aistit ovat eri asia kuin aistimukset. Esimerkiksi skitsofreniassa voi kuulla, nähdä ja haistaa asioita jotka eivät ole totta.

      Vähän sama juttu enkeleihin hurahtaneilla varmaankin.

    • hullumaailma

      Kokeileppa sitä ettet vaadi todisteita vaan kokeilet itse ottaa elämästä selvää ilman että rajaat sitä mitenkään.

    • Kuplapuhkeaa

      Ps.136:4. Häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä.... 2Kor.11:14. Biblia. Ei myös ihmekään ole, sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi. Ilm.13:13. Ja se tekee suuria ihmeitä......

    • nää_on_näitä

      Kamerakin on ihmisen mielikuvituksen tuote.
      Kamera on rakennettu näyttämään kuva keksijä näkemyksen mukaisesti.
      Kun Galilei rakensi kaukoputken hänen keksintöään meni todistamaan henkilö jonka näkökyky poikkesi keksijän näkökyvystä niin paljon että hän ei nähnyt mitään kaukoputkella.
      Nykyisin käytetään ilmaisua taittovirhe.
      Jos minulla on "taittovirhe" ja näen "enkeleitä" kuka silloin todistaa ja mitä!!

      Perimältään on kysymys sanojen ja nimitysten käyttämisestä. Oma kokemus on kokijalleen totta. Selittäjistä ei ole pulaa

    • Kun ihmisen rukous lähtee sydämestä lähtevät enkelit viipymättä toteuttamaan pyyntöä.

      Kaikki mielestä lähtevät rukoukset soivat kuuroille korville. Enkelit eivät edes kuule niitä rukouksia.

      Joten aivan turha odottaa mitään 'todisteita' enkeleistä jos ei osaa rakastaa.

      • New.age.ihminen

        Voi rakka-US mitä ihanaa rakkauden tekstiä 3>3<3<3 uuh uuh aah uuh.


    • hg.fhfh

      Tämä kosmonauttien havainto on ehkä paras todiste. Silminnäkijöitä oli useita ja samanlainen havainto tehtiin uudelleen myöhemmin (mahdollisesti ilmestyneet
      valon olennot halusivat varmistaa sen, että ilmiötä ei pidettäisi hallusinaationa):

      http://revelationnow.net/2011/12/28/giant-angels-seen-by-soviet-cosmonauts/

      Paras todiste on tietysti henkilökohtainen todiste, jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävät.

      • Tietoisuudessa

        "jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävä"

        Juu, enkeliannellakin on tupa täynnä enkeleitä jotka tuijottelevat, se kutsuu ne paikalle vähän niinkuin koiran.


    • Mistätietää

      Hebr. 13:2. Biblia. Huoneesen ottamista älkäät unohtako; sillä sen kautta ovat muutamat tietämättä enkeleitäkin huoneesensa ottaneet.

      • mettästäjä

        Voiko enkeleitä syödä, maistuuko hyvälle, lähteekö nälkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe