Kaikilla kamera ja jos naamatusten kohtaa oikeat kysymykset.
todisteet enkelistä pöytään
14
151
Vastaukset
- tuomiorovasti
Se minkä minä näin ei kai ollut enkeli kun sillä olihäntä, silmätloisti punaisena ja hiilihanko kädessä. Siinä oli kai entinen enkeli, oli vaihtanut hiippakuntaa.
- huhhuhihmisiä
taas on joku karannu ateistikoulusta jossa on opetettu että tieteessä pitää olla todisteet ja kaikki muu on maailmassa huuhaata ja hullujen puhetta.
Kaikkia asioita ei ole tarkoitus todistaa. Se ei tarkoita sitä etteikö sitä ole olemassa. Ihminen on niin mitätön pieru universumissa vaikka se kuvittelee olevansa jotain isoa täällä planeetalla.
Ihmiskunta kehittyy niin että sen eri osat joita kaikkia emme vielä täysin tunne esim. mieli ja aivot voivat olla yhteydessä eri ulottuvuuksiin jne.
Ihmiskunta on vielä niin alhaisella tasolla ettei se tajua mistään mitään.
Eli vastaus on se että enkelit esimerkiksi voivat olla semmoisia juttuja mitä ei voi todistaa koska ihmiset itse (jotkut jo kehittynyt) kokevat ne henkilökohtaisesti.- tunneeioletotuus
Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.
- 4444444
tunneeioletotuus kirjoitti:
Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.
aistit ovat totta. kuten se että haistat hajuaistilla.
- aistit_sekaisinko
Aistit ovat eri asia kuin aistimukset. Esimerkiksi skitsofreniassa voi kuulla, nähdä ja haistaa asioita jotka eivät ole totta.
Vähän sama juttu enkeleihin hurahtaneilla varmaankin. - hullumaailma
Kokeileppa sitä ettet vaadi todisteita vaan kokeilet itse ottaa elämästä selvää ilman että rajaat sitä mitenkään.
- Kuplapuhkeaa
Ps.136:4. Häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä.... 2Kor.11:14. Biblia. Ei myös ihmekään ole, sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi. Ilm.13:13. Ja se tekee suuria ihmeitä......
- nää_on_näitä
Kamerakin on ihmisen mielikuvituksen tuote.
Kamera on rakennettu näyttämään kuva keksijä näkemyksen mukaisesti.
Kun Galilei rakensi kaukoputken hänen keksintöään meni todistamaan henkilö jonka näkökyky poikkesi keksijän näkökyvystä niin paljon että hän ei nähnyt mitään kaukoputkella.
Nykyisin käytetään ilmaisua taittovirhe.
Jos minulla on "taittovirhe" ja näen "enkeleitä" kuka silloin todistaa ja mitä!!
Perimältään on kysymys sanojen ja nimitysten käyttämisestä. Oma kokemus on kokijalleen totta. Selittäjistä ei ole pulaa Kun ihmisen rukous lähtee sydämestä lähtevät enkelit viipymättä toteuttamaan pyyntöä.
Kaikki mielestä lähtevät rukoukset soivat kuuroille korville. Enkelit eivät edes kuule niitä rukouksia.
Joten aivan turha odottaa mitään 'todisteita' enkeleistä jos ei osaa rakastaa.- New.age.ihminen
Voi rakka-US mitä ihanaa rakkauden tekstiä 3>3<3<3 uuh uuh aah uuh.
- hg.fhfh
Tämä kosmonauttien havainto on ehkä paras todiste. Silminnäkijöitä oli useita ja samanlainen havainto tehtiin uudelleen myöhemmin (mahdollisesti ilmestyneet
valon olennot halusivat varmistaa sen, että ilmiötä ei pidettäisi hallusinaationa):
http://revelationnow.net/2011/12/28/giant-angels-seen-by-soviet-cosmonauts/
Paras todiste on tietysti henkilökohtainen todiste, jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävät.- Tietoisuudessa
"jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävä"
Juu, enkeliannellakin on tupa täynnä enkeleitä jotka tuijottelevat, se kutsuu ne paikalle vähän niinkuin koiran.
- Mistätietää
Hebr. 13:2. Biblia. Huoneesen ottamista älkäät unohtako; sillä sen kautta ovat muutamat tietämättä enkeleitäkin huoneesensa ottaneet.
- mettästäjä
Voiko enkeleitä syödä, maistuuko hyvälle, lähteekö nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982