Pidä vanhempi lapsestasi kiinni

ÄitiMaaKuuleeMua

Valkoinen ihminen on naiivi.

Hän uskoo valtioon.

Jos olisimme muualla, niin se, että joku ottaa lapsesi pois, se on verrannollista siihen, että he tappavat lapsesi.

Valkoisen ihmisen valtion malli sallii lapsivarkauksia.

Tiede on aivopessyt vanhempia, että lapsia saa viedä.

PIDÄ VANHEMPI LAPSESTASI KÄDESTÄ KIINNI.

ÄLÄ KOSKAAN PÄÄSTÄ POIS.

ei lasten tarhaa

ei lääkärin tarkastuksia

ei kouluja

ei armeijaa

ei vieraita ystäviä

mutta ehkä vain sukua

ei kauppaa

samalla voi sulkea kaikki hyödykkeet

(tämä on mormonia alkuperäisessä asussa, jota fbi agentit pyssyttivät kuoliaaksi)

tämän valossa

PERHE INSTITUUTIO ON LOPPU

voit sanoa näkemiin aviopuolisollesi

voit sanoa näkemiin lapsellesi

voit sanoa näkemiin suvullesi

ja voi lääketieteen ansioista ja pahan politiikan ansiosta sanoa näkemiin itsellesi

minä itse olen sairastanut pyskoosia, jota on aikansaatu pitkällä ajalla minulle. kotimaassani minua on piikitetty lapsena niin paljon, että en kestänyt enää lääkkeitä. ei ole poissuljettu, että on annettu jotakin kovempaa. koulussa oli rokotuksia. suomessa lapsena on annettu rokotuksia. alkoi masentaa. lukiossa antoivat piikin, jonka jälkeen yhtäkkiä puhkesi sairaus kun aika ja paikka alkoi hämärtyä kun olin kotona. en polta en juo alkoa. Tilan ja Paikan katoaminen tapahtui piikin jälkeen. Sairastin psykoosia diagnoosiana oli tuntematon skitsofrenia. Söin lääkkeitä ja opiskelin itseäni kuiville. Kävin joogassa ja sain itseni pois lääkkeistä kunnes kävi säkä ja löytyi vaimo. Sitä ennen skitsofreeninen diagnoosi vaihtui jakomielitaudiksi. Skitsofreniaa pidettiin ennen parantumattomana ja edelleen on vaikea uskoa paranemiseen. Minä paranin. Wikipedian mukaan jakomielitaudista voi parantuakin. Esimerkiksi teatterilaisilla ja taiteilijoilla on paljon jakomielitautia, koska ammattikuva vaatii nopeata mukautumista. Teatterilainen aistii nopeasti katsojien mielialoja ja samassa hetkessä improvisoi esityksen. Siten tunnepitoinen ailahtelu, jota Tiedemies ja lääkäri nimittää sairaudeksi, kuuluu taiteeseen. Tiedemies ja teknologi on jäykkä ja idiootti niin kuin 1 1=2 mutta taiteilja on häilyvä, intuitiivinen... Se on työkuvaa.

Uskonnollinen ihminen aikansaa itselleen psykoosin meditaation kautta ja kaiken kukkuraksi hän palautuu takaisin elävien kirjaan. Toiset ihmiset eivät osaa käyttää aivojaan ja ajattelevat että ovat sairaita, syövät lääkkeitä ja pilaavat terveytensä. Tämä johtuu siitä, että heille ei opeteta henkisyyttä, vaan sen heidän pitää tajuta itse. Totuus on se, että henkisten kärsimysten polkua on kuljettu jo vuosituhansia, joten ei ole mitään uutta auringon alla, paitsi se, että JUURI SINUN pitää tajuta parantua.

Lasten suojelu on idioottimainen järjestö, joka takertuu liian helposti lääkäreiden keksimiin diagnooseihin. Siten vanhemmilta viedään kaikki oikeuden elämään ja lapsiin. Se on väärin ja lääkäreitä voi teurastaa.

Yhteiskunnan on tullut aika kasvaa isoksi. Ihminen toitottaa itselleen, että on sairas, mutta kun hän lakkaa toitottamista, niin ihminen paranee. Älä siis ole sairas.

Lasten suojelu on nyt lähtenyt Globaalin Pikajunan rataa, että viedään kaikki omaisuus. Lapsesi on valjastettu kauppatavaraksi. Eikä byrokraattien joukolle selviää vielä pitkään, mitä on asetettu kauppatavaraksi. Itse asiassa itse byrokraatit asettivat lapsesi junaan. Siten aatteissa ei ole näkyvissä parannuksia vielä pitkään.

Siksi vanhempien on HERÄTTÄVÄ ELOON vastustamaan ja ajamaan OIKEAT arvot takaisin.

PERHE kärsii 2000 luvulla pahasti Rainbow sekasorrosta, jossa ihmisillä ei ole yhtenäistä kamppanjaa ja vahinkoja sattuu kuolemaksi asti.

Ole skarppaana, ihminen.

Valtio varastaa lapsesi, joten älä koskaan anna niitä pois niin paljon kuin osaat.

Neuvoja on vaikea antaa.

Elämme samaa elämää, olitpa muslimi, kristitty, natsi.

Yhdessä pitää toimia ja tuoda lapset takaisin.

Jokaisella vanhemmalla ja perheellä on omia tarpeita, mitä se näkee tärkeäksi itselleen. Jokaisella lapsella on omia.

Mutta perhe on PERUS YKSIKKÖ hoitamaan toisiaan.

Perhettä ei kannata rikkoa, muuten syntyy pienoishiukkasia, jotka tukkeutuvat kaiket tiet. Ja tätä tukkeutumista tapahtuu jo nyt maailmalla.

Vihalintuja on niin paljon, että kaikkien on herättävä nyt tajuamaan.

Tämän taustalla on sitä, että jo 3-4 sukupolvet ja enemmän äiditkin olivat poissa kotiäitiydestä. Valtio on ottanut hoivaajan roolia ja se romuttu totaalisesti PERHEET.

Isää ei ole kuulunut vuosimiljoonin kotona hoitamassa lapsia. Luontoheimoilla isät edelleen hoitavat lapsia, he ovat 24 tuntia vuorokaudessa yhdessä, koko perhe. Nykyisin kun nainen synnyttää, niin lääkäri haluaa viedä lasta pois perheeltä. Tätä paskaa on kasvamassa päin.

Teroitan siis veitsen lääkärin varalle, koska en ole nähnyt lapsiani kohta kahteen vuoteen.

15

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muista_aamuin_illoin

      Ne lääkkeet, ne lääkkeet...

    • rihmaninovdelinsky

      lisää aiheesta:
      suomi24 - perhe - biovanhemat sivusta
      ja
      erään hienon henkilön kirjoitukset MGTOW:sta Suomi24 -yhteiskunta - sovinismi sivusta

      • rihmaninovdelinsky

        taidesivuilla on taidetta koskien


    • RihmaninovDelinsky

      Länsi Uudenmaan Käräjäoikeus Raasepori
      Tiedoksiantotodistus
      18.1.2016

      Hakija: K.Z.
      [email protected]

      Asia: Avioero

      Vireille 12.1.2016

      aika ja paikka

      x 23.2.2016
      Janne Kalste
      Haastemies
      0500 438053

      • RihmaninovDelisnky

        Suomen valtiossa naisella on suunnattomat mahdollisuudet erota ja viedä lapsia mieheltä. Mies ei voi tehdä mitään. Minä en ota lapsiani, koska minua käsitelty aivan väärin. Minua ei ole kuultu, eikä olisi kuultu ollenkaan, jos itse en olisi kertonut asioita. Eli Suomessa avioliitto ei ole enää pätevä instituutio. Avioliitolla ei ole mitään arvoa puolisoihin eikä lapsiin.

        Suomessa saa erota kuka vain ja jättää lapsia hoitamatta. Lapset vain tahtovat isää ja äitiä. Olen sanonut vaimolleni, että haluan elää yhdessä perheenä, lapset, vaimo K ja minä. Mutta vaimo ei puhuu kanssani, joten minä en voi tehdä mitään. Siuntion sosiaalitoimisto ei ole tehnyt mitään. En tiedä mistä he saavat palkkaa. Seinäjoki ja Ähtäri ovat tahallisesti vaikeuttaneet vaimon syynytystä ja voisin syyttää heitä tahallisen abortin saamisen yrityksestä, sekä perheen asioihin sekoittumisesta, mitä ihmisoikeuslaki kieltää; rasismista, mitä on ollut enemmän kuin paljon. Suomi tappoi yhden maahanmuuttaja ja taiteiljaperheen lisää. Kukaan ei vastaa eikä ota vastuuta. Pelkään lasteni puolesta, koska viranomaiset ovat jo todistaneet sen, että heillä ei ole ymmärrystä kansalaisia kohtaan.

        Tämä ero ei koskee vain minun perhettäni vaan kaikkia ihmisiä, koska AVIOEROT ON NYKYAIKAA GLOBAALISIA koko maapallo kattavia.

        Totesin että vaimolla ja naisilla ylipäätään ole moraalia ja vastuuta. Lapset tulevat kärsimään tästä. Kaikkien lapset, kun naiset jättävät perheitä ja pettävät omia lapsiaan toisten miesten kanssa. Valtio alentui rappioon.

        Tällä näkymin islamialainen sivilisaatio voittaa perheen hoidossa.


      • RihmaninovDelinsky
        RihmaninovDelisnky kirjoitti:

        Suomen valtiossa naisella on suunnattomat mahdollisuudet erota ja viedä lapsia mieheltä. Mies ei voi tehdä mitään. Minä en ota lapsiani, koska minua käsitelty aivan väärin. Minua ei ole kuultu, eikä olisi kuultu ollenkaan, jos itse en olisi kertonut asioita. Eli Suomessa avioliitto ei ole enää pätevä instituutio. Avioliitolla ei ole mitään arvoa puolisoihin eikä lapsiin.

        Suomessa saa erota kuka vain ja jättää lapsia hoitamatta. Lapset vain tahtovat isää ja äitiä. Olen sanonut vaimolleni, että haluan elää yhdessä perheenä, lapset, vaimo K ja minä. Mutta vaimo ei puhuu kanssani, joten minä en voi tehdä mitään. Siuntion sosiaalitoimisto ei ole tehnyt mitään. En tiedä mistä he saavat palkkaa. Seinäjoki ja Ähtäri ovat tahallisesti vaikeuttaneet vaimon syynytystä ja voisin syyttää heitä tahallisen abortin saamisen yrityksestä, sekä perheen asioihin sekoittumisesta, mitä ihmisoikeuslaki kieltää; rasismista, mitä on ollut enemmän kuin paljon. Suomi tappoi yhden maahanmuuttaja ja taiteiljaperheen lisää. Kukaan ei vastaa eikä ota vastuuta. Pelkään lasteni puolesta, koska viranomaiset ovat jo todistaneet sen, että heillä ei ole ymmärrystä kansalaisia kohtaan.

        Tämä ero ei koskee vain minun perhettäni vaan kaikkia ihmisiä, koska AVIOEROT ON NYKYAIKAA GLOBAALISIA koko maapallo kattavia.

        Totesin että vaimolla ja naisilla ylipäätään ole moraalia ja vastuuta. Lapset tulevat kärsimään tästä. Kaikkien lapset, kun naiset jättävät perheitä ja pettävät omia lapsiaan toisten miesten kanssa. Valtio alentui rappioon.

        Tällä näkymin islamialainen sivilisaatio voittaa perheen hoidossa.

        Olen yrittänyt siis sopia vaimoni kanssa, koska olen horoskoopissa Rapu ja minulle perhe on elintärkeä. Vaino on Vesimies eikä hänelle maksaa mitään RIKKOA kaiken ja pettää. Valtio on tyhmääkin tyhmempi koska valtio erottaa nuoria perheitä. Lapset ilman vanhempia eivät ole mitään. Valtio siis vaikuttaa lasten kohtaloon, elämään, terveyteen, menestykseen, onneen. Lisäksi maahanmuuttajalapsia alistetaan tahallisesti. Ainoa toivo olisi siis vaimoni, joka tulee Sloveniasta, mutta vaimo ei ottanut minua takaisin, koska väsyi Suomeen. Vissiin haluaa takaisin. Näin Janne Kalste ja Nina Fagerholm jättivät lapseni ilman isää. Miten lasten sitten käy, en tiedä.

        Ja jos heille käy huonosti, niin Suomi maksaa. Olen isä ja isät pitävät huoltaa aina. Ja äidit.

        Jos vaimo saa viedä lasta kotimaahan, vaikka lapset ovat syntyneet Suomessa, niin Suomen valtio pettää, eikä valtioon ole luottamista. Paskannan tähän valtioon ikuisesti.


    • RihmaninovDelinsky

      Pohjanmaan Syyttäjävirasto
      Päätös Syyttämättä jättämisestä
      19.2.2016
      Vaasa
      029 56 26820

      Tutkitut tai epäillyt rikokset ja lainkohdat

      Lievä pahoinpitely


      Päätös: jätän syytteen nostamatta

      Allekirjoitus:
      Kihlakunnansyyttäjä
      Katja Malinen

      • RihmaninovDelinsky

        Seinäjokea johtaa Jorma Rasinmäki, joka on toiminut ennen elinkeinoelämän jollakin päällikkönä. Silloin lähetin hänelle viestiä taidetyötä koskien, mutta nämä pomot eivät koskaan vastaa emailiin pohjoisessa. Oikeastaan kukaan ei vastaa koskaan mihinkään. Nyt Rasinmäki on Seinäjoen kaupungin johtaja. Hän tuli valituksi pian sen jälkeen kun vaimo muutti Soittosen A:n avustuksella Siuntioon. Sitä ennen vissiin oli Seinäjoen päällikkönä joku natsi. Tiedän, että ehkäpä Ähtärin joku läski pomo vaikutti pahalla tavalla perheeni asiaan. Seinäjoki on heimosukukaupunki, jossa vain suvun jäsenillä on valtaa. Lisäksi Seinäjoki on puolisotilaskaupunki, jossa ausuvat Ähtärin sotilaskasarmin alueeseen kuuluvat idioottinatsit. Alueella on köyhä taideelämä, koska kaiken rahan vie militantty toiminta.

        Siellä maahanmuuttajalla ja taiteilijalla ole mitään tekemistä. Ja olen kokenut kuinka ihmistä lyödään minne ikinä hän menee. Suomalainen mentaliteetti on sellainen. Totesin, että Suomen Laki ei päde Seinäjoella ja epäilen, että se olisi pätenyt edes Kirkkonummella. Pohjois Suomi on villi länsi, jonne ei kannata mennä elää. Pohjoisesta on tullut Usan sotatanner.

        Kaikki syytteet minua vastaan ovat tekaistuja ja todistavat sen, kuinka tyhmää on suomalainen mentaliteetti kun he yrittävät ymmärtää maahanmuuttajaa. Se todistaa sen, että Suomessa kukaan ei haluaa, ei jaksaa puolustaa maahanmuuttajaa, vaan kaikki ovat itsekkäitä omia etuja ajavia. Siksi elämä Suomessa ei menesty, koska Suomessa ei ole Rakkautta. Sen lisäksi löysin matkan varrella, että Suomessa tapetaan ihmisiä ja saatetaan ihmiset sairaaksi tahallisesti. Länsimainen järjestelmä on erittäin puutteellinen.


      • RahmaninovDelinsky

        Kun suomalaiselle puhuu, niin hän on hiljaa, mutta sinun on tajuttava, mitä suomalainen haluaa, vaikka suomalainen ei pysty ymmärtää maahanmuuttajaa. Näin et voi tehdä mitään, mutta odottaa kunnes suomalainen erottaa sinua jostakin asiasta. Suomessa ei siis puhuta. Suomesta puuttuu retoriikkaa, joka on erittäin rikasta EU:ssa ja Venäjällä. Suomen hoitopolitiikka on erottamista ja lääkitsemistä. Suomessa ihmiset ovat erittäin onnettomia ja yksinäisiä ja sen lisäksi, totesin, rakkaudettomia.

        Pelkään lasteni puolesta, koska vaimo ei tunne maan tapoja ja voi helposti jäädä samalla periaatteella kuinka perhettäni on hoidettu, ilman lapsia, koska suomen lasten suojelu on nationalistista ja pyytteellistä. Siinä ei ole mitään lasten omaista vaan se painottuu aikuisen ruotuun saattamiseen. Kun vaimo tekee muuta, mitä Siuntion tai Kirkkonummen kunta tahtoo tai kun Seinäjoki ja Ähtäri kaupunki aikovat sittenkin tapattaa loppuun minua, perhettäni ja sukuni, niin kyseiset kunnat vievät vaivatta lapsiani. Suomessa siis ei ole vapautta yhtään. Suomesta puuttuu kotiäitiyttä. Suomessa lapsia voi hoitaa vain kolme vuotta, jonka jälkeen heitä viedään pois. Sinua painostetaan. Pohjoisessa on tuntematon sellainen käsite kuin Kotiisä. Olin aktiivinen kotiisä ja meillä ei ollut ongelmia. Vaimo kaipasi kotiin ja Seinäjoki tuli hulluksi, koska olin työtön kuten nytkin. Seinäjoella hyvinvointi niin kuin susilauman sääntö, että mammoona saavat johtajaurokset. Aika on jäänyt jälkeen pohjoisessa.

        Toiset lapset ja äidit luonnostaan vaatisivat koko ikän kestoisen hoidon yli 18 vuotiaaksikin, mutta nykyhoidolla kukaan ei saa hoitaa lapsia pitkään, koska lapsia lähetetään lasten tarhoihin ja kouluihin. Äidit eivät saa imettää. Ina May Gaskin kertoo, että nykynaisilla on ongelmia synnyttää. He eivät osaa enää synnyttää. Mies ei tule koskaan ymmärtämään naisen ongelmaa. USA.n synnytys kulttuuri on keisarileikkaukseen painottunut ja Suomi on ottanut saman kehityssuunnan. Siksi puhun tämän kaiken, sillä kukaan ei tulee hyötymään toisten avioeroista ja ongelmista, vaan MEIDÄN ONGELMAMME OVAT MYÖS TEIDÄN ONGELMANNE.


      • RihmaninovDelinsky

        Ihmisoikeus kertoo, että jokaisella on oikeutta harjoittaa ammattia vapaasti ja että jokaisella pitää olla riittävät elannot. Näin taiteilijalle kuuluisi saada kuukausipalkkausta, että kaikenlaiset virastot jättäisivät taiteilijoita rauhaan. Nyt virastot tapattavat heitä. Taidetytä ja taidepalkkaa!!!!

        Sen lisäksi on tullut aika saada kansalaispalkkaa!!!!


      • RihmaninovDelinsky

        Vaasassa on Säpon eli Ruotsin tiedostelu palvelun tukikohta. Vaasa on siis ruotsalaisagenttien paratiisi. Sine Seinäjoen homot matkustavat. Lisäksi Ruotsissa on suomalaisten agenttien pesimispaikka. Kun toiset ovat kotimaassa niin toiset ovat Ruotsissa. Kolmannet pakenevat Ouluun.

        Vaasa on kuin pahis, joka erottuu ruotsalaisuudella.
        Suomea saattaa johtaa Läntinen Suomen puolisko, sen sijaan kun Idemmälle on jätetty vähemmän. Lestadiolaiset istuvat eduskunnassa ja Oulussa. Itä Suomi kun on "ryssien" sekoitusta, josta Mormoni (CIA) kirkko ja vanhempi tuttava Jehovat (FBI), joita on kanssa runsaasti pesiytynyt Soumeen eivät pidä. Vaikka USA tekee tiivistä yhteistyötä Venäjän kanssa, että Suomesta tulee juoksupoika, jolla on luonnon raaka aineita aika rutkasti jakaa EU:lle ja muille. Näin Hokkaisen Kari on alkanut kaivaa maata ja takoa rahaa. Aika moni uusi rikas on p:tä myynyt. Jos olet köyhä, niin tajuat tämän.

        Sverge. Kutsumme sitä kodikseen.


      • RihmaninovDelinsky
        RihmaninovDelinsky kirjoitti:

        Ihmisoikeus kertoo, että jokaisella on oikeutta harjoittaa ammattia vapaasti ja että jokaisella pitää olla riittävät elannot. Näin taiteilijalle kuuluisi saada kuukausipalkkausta, että kaikenlaiset virastot jättäisivät taiteilijoita rauhaan. Nyt virastot tapattavat heitä. Taidetytä ja taidepalkkaa!!!!

        Sen lisäksi on tullut aika saada kansalaispalkkaa!!!!

        Kansalaispalkka on looginen kansan oikeus. Valtiota eivät tee hallitsijat - ja hallitsijat ovat vain se sama suku, joka ei luovu vallasta edes demokraattisilla vaaleilla, niin maata johtavat oikeastaan kansa, köyhälistö ja niiden enemmistö. Tälle looginen seuraus on kansalaispalkka, eikä pelkästään Suomessa vaan kaikialla. Kun on paljon väkeä, jota kutsumme Rainbowksi, niin jokaiselle pitää olla jaettuna tasaarvoisesti, jotta ei syntyisi tönimistä. Siksi ainakin ruokaan, vaatteeseen, kotiin ja perheeseen pitää olla tarpeeksi. Taistele Suomi kansalaispalkasta!!! Valtiolla ON rahaa, mutta rikkaat eivät OSAA jakaa rahaa.

        Jokaisella ihmisellä on tasaarvoinen oikeus. Muslimeilla, afrikkalaisilla, aasialaisilla pitää olla samanlainen oikeus kaikkeen mitä kantaeulaisella on. Maa on Maapallo ja Maapallo ei ole suomalaisen eikä kenenkään. Maa on Jumalan ja maahanmuutto ja maan luonnollinne, looginen hedelmöittäminen. Tunne maahanmuuttaja itseäsi kuin kotona.


      • RihmaninovDelinsky

        Ähtärin kaupungin johtaja 2013-4 oli Jari Aalto, joka on sukua Gaijan vihatun eko kylän yhdelle veteraanitytölle. Joten siellä on omat piirakat, joita eivät jaa muille.

        Seinäjoella ja muualla toimivat USAlaisten ohella Norjalainen tiedostelupalvelu. Juuri norjalaiset ovat vammaisinta rotua, joiden kanssa ei edes puhuu vaan tappelee suoraan ja pitkään. Seinäjoella asuu joku vinosilmäisempi rotu, josta Ähtärin työkkärin Mikko Ylinen on yksi. Mitä lie sekoitusta ne silmät. Vinosilmiä on ripoteltu eri maakuntaa, joilta sain turpiin mm. sonera laskutuksessa yli 50 euron laskut per kk. Plus sosiaalitoimiston vinosilmä, joka saatoi laskuttaa väheksyvästi. Pelivaraa on kaupungilla jättää itselleen osan.

        Seinäjokea agentit ovat mitanneet ja kuvanneet uudelleen. Yksi salakuunteli kirjaston tietokoneita ja myös murtautui, kuten epäilen, sähköpostiin. Kännykkää voi salakuunnella ja paikantaa vaivatta. Tiedostoihin voi murtautua. Itse Seinäjoen blondi keskiikäinen ehkäpä usalainen upseeri olisi tullut ulos kaapista kirjastoon näytteille, niin kuin, että sinä tiedät ja me tiedämme, mutta tuskin puhutaan. Samassa näin ohjelmoijan. Pankit, nettiliikenne, postiliikenne, virastot - kaikki ovat käytettävissä valtion tarkoituksiin. Näin koko EU. Suomessa jokainen sentti maata on valvottua varsinkin erityisalueilla. Uskon, että maailmassa ei periaatteessa ole pakopaikkaa. Usa on kaikialla. Joten jos kansalainen haluaa paeta, niin ei se kannata. Militantyt haluavat kuitenkin, että jokainen tekee heille töitä. Tämä ajatus on mielipuolinen. Samaa jos kaikista tulisi taiteilijoita tai leipureita. Olisi leivän ylitarjointa. Armeija on tyhmä ja vie leijonan osaa. Lapsia varastetaan, naisia raiskataan ja vanhuksia tapetaan. Valtio alistaan kansalaista eikä jätä enää mitään hänelle: omaisuus, perhe, terveys ym on viety. Paskapäät. Jo tämä oikeuttaa kansalaisia väkivaltaan elämänsä puolesta.

        Kun kansa on toimeton, niin valtio hyökkää. Valtio opettaa kansalaisia AINA taistelemaan. Länsimaissa ei ole rakkautta. Rakkaus on aitoa ihmistä. Kun ei ole rakkautta, niin ei ole ihmistä. Elää pelossa ja väkivallassa on sairasta. Militantteilla on liikaa kaikkea ja he tappavat ihmisiä, jopa rauhan aikana.


      • rihmaninovDelinsky

        Ja kun ihmistä opetetaan sotimaan - mikä vittu ammatti sekin on: ammattitappaja!, niin varmasti sotia syntyy!!!

        Mutta kun opettaa ihmistä rakastamaan, niin varmasti rakkautta syntyy.

        Naiset ovat maapallon tulevaisuus. En jaksa enää miestä ja sen väkivaltaa.
        Ja lapsissa.

        Armeijaa pitää ammattimaistaa, eli tehdä siitä ammattia, jota valitaan oman tahtonsa mukaan. Kaikki eivät haluaa mennä armeijaan ja se on oikeutettua. Miksi menisivät, mutta toiset ovat mentaliteetiltään väkivaltaisia, niin pä heistä tulee sotilaita. Aito sotilaiden lukumäärä on paaaaaljon pienempi kuin valtio haluaa. Armeija itse häviää kun ylläpitää sikamainen nuorisojengi. Ja kun heille opetetaan tappamisen saloja ja kun heitä hypnotisoidaan vihaan, että ryssät ovat pahoja, niin sama ase kääntyy itse valtiota vastaan rauhan aikana. Saa mitä tilaa.


        Eli kun opettaa sotimaan, niin sotaa saa.
        Elämässä kyse on kuitenkin Rakkaudesta.

        Kun naisia päästää armeijaan ja poliisiksi, niin sodat loppuvat ja rikokset vähenevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe