Tämä viesti ei varmaankaan tähän aihealueeseen kuulu mutta silti laitan:
Kun 5 vuotta sitten (2011) irtisanoin TeliaSoneran puhelinliittymän viemällä sonera pisteeseen heidän myyjän käteen irtisanomis ilmoituksen niin tottakai luotin siihen että asia on kunnossa ja sopimus päättyy siihen....en voinut kuvitellakaan että 5 vuoden päästä joudun taistelemaan asiasta.....sain haasteen jossa väitettiin minulla olevan avointa velkaa vuosilta 2012, 2013, 2014 ja 2015 perintätoimistolle....kun otin yhteyttä niin johan alkoi uhkailu ja painostus että maksut on maksettava kaikkine kuluineen...eikä kuunneltu ollenkaan mitä sanoin siitä liittymästä....irtisanomis ilmoituksen kopion olen toimittanut, siitäkään ei kuulemma ole mitään hyötyä kun sonera törkeästi oli jättänyt liittymän auki (siis eivät ole purkaneet liittymäsopimusta eikä liittymää ole suljettu missään vaiheessa maksamattomien laskujenkaan jälkeen, outoa toimintaa)...ja asiakaspalvelu lyö luurin korvaan joka kerta kun soitan asiasta selvittääkseni tilanteen...no nyt on kaiken törkeyden huippu..tuli päälle monien satojen eurojen oikeudenkäyntikulut maksettavaksi....
Kyllä tuolla yrityksellä täytyy mennä huonosti taloudellisesti kun yrittävät rahastaa keksityillä laskuilla, joita ei edes asiakkaalta laskuteta ja "myyvät" keksityt velat samaan konserniin kuuluvalle perintäyritykselle eikä hekään laskuta mutta haasteen kyllä osaavat laittaa.....
En ikinä enään tuon yrityksen asiakkaaksi mene kun noin huonosti hoitavat asiat.
Huonosti teliasoneralla menee
7
159
Vastaukset
- toteaja-
yksittäistapaus. ei aiheuta toimenpiteitä
- 24kkSopimusko
Kyllä sieltä karhukirjeitä varmaan on tullut, varmaan huomautus ennen perintötoimiston käyttöäkin. Kirjekuoret on syytä avata. Arvaan, että kyseessä on joku kahden vuoden sopimus, jossa puhelin ja irtisanomisilmoitus on viety Soneralle kesken kauden tai puhelimesta on osamaksuja jäljellä. Maksuvelvoite kun jatkuu kauden loppuun.
Jos sulle on oikeudenkäyntikulutkin tuleet maksettavaksi eli hävisit juttusi, niin jotain yksityiskohtia siitä liittymän lopetuksesta taisi jäädä kertomatta? Normaalisti pelkkä reklamointi perintätoimistolle riittää ja sen jälkeen selvittely operaattorin kanssa jos kyseessä on selkeä virhe.- pitäköön-tunkkinsa
Mitään kirjeitä ei ole tullut. Täällä on vakavia jakeluhäiriöitä ollut vuosia ja aina tulee postilta pahoitteluita että näiden häiriöiden takia postit jää tulematta. Kyseessä siis liittymä joka on ollut yli 10v samalla omistajalla ja irtisanottu kirjallisesti v.2011. Laskut on perusteettomia koska ne on muodostunut yli puoli vuotta irtisanomisen jälkeen. Reklamaatio on kyseiselle operaattorille tehty. Kyseessä siis operaattorin virhe, tieto ei kulje heidän sisäisessä toiminnassa. Sekä reklamointi on tehty myös perintäyhtiölle asiasta.
- BigStripOfLiar
Höpö, höpö.
- Hallaahon.äänestäjä7
TERVE AIKUINEN ON AINA TERVEESTI EPÄLUULOINEN EI KOSKAAN SUVAITSEVAINEN
https://www.suomenuutiset.fi/hakkaraisen-tiukka-linjaus-ylesta-100-150-miljoonaa-budjetista-pois-ruotsinkielista-ohjelmistoa-karsittava-monikulttuurisuuden-tukeminen-poistettava-yle-laista/#comment-193807
KANSALAISALOITTEITA PITÄÄ ALLEKIRJOITTAA VAIKKA NE TYRMÄTÄÄN, koska ne panevat poliitikot eduskunnassa seinää vasten ja siellä ne joutuvat jollain tavalla - esim. vastustamalla - näyttämään todelliset karvansa tai karvattomuutensa
Allekirjoitukset: pois Yle-vero https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818
KETKÄ TUHOSIVAT POSTI-PEKAN SONERAN (Suvi-Anne Siimes ja Kimmo Sasi, myivät ruotsalaisille) NYT MENEE NIMIKIN
TeliaSonera aikoo muuttaa nimensä Telia Companyksi
Posti-Pekka antoi KANSALAISANNIN jolla suomalaiset tavikset voittivat ns. varmasti (ostohinta 7 e ja myynti jopa 95 e) ja saivat pesämunan sijoittamiseen jos ymmärsivät ostaa suomalaista palveluyritystä joka oli korkeatasoinen ja josta olisi voinut tulla vaikka mitä TURKIN MARKKINOILLA, svedu pilasi kaiken - holdariko
Joo, mullekin soitettiin silloin ja tarjottiin merkittäväksi niitä kansansonera lappusia, se taisi olla silloin vielä osakekirja aikaa, ei arvo-osuuksia. Kuinka paljon niitä olisi saanut merkittäväksi kerralla, sitä en muista mutta en osallistunut. Jotain tuota luokkaa se oli, merkintähinta olisi ollut jotain n. 7 euroo ja 2000 vuoden teknohypehuipuissa vai oliko jo -99 vuonna se kävi hetkellisesti 95 eurossa. Nokiakin kävi silloin 65 eurossa keväällä 2000.
Mutta ei tuo sonera-antiin osallistumattomuus niin kauhean paljoa harmita, koska en olisi kuitenkaan laittanut kuin mitättömiä summia kiinni siihen. Eli en ymmärtänyt siihen aikaan laittaa kaikkia omia ja varastettuja ynnä kaikkia mahdollisia lainattujakin kiinni siihen, olisi toki kannattanut. Silloin olisin ehkä saanut pari tuhatta kappaletta irti niitä ko. keinoin, jos myöhemmin olisin onnistunut myymään ne vaikkapa 85 eurolla, voittoa olisi tullut muikeat reilun 150 tuhatta egee. Kyllä siitä verojen maksun jälkeenkin olisi mukavan pesämunan pitkäaikaiseen sijoittamiseen saanut, vaikkapa Sampoa holdaamalla näihin päiviin osta ja pidä taktiikalla joka vuosi niin se potti olis ny turvonnut 1,8 - 2,6 miljoonaan egeen miinus verot. Tai vaihtoehtoisesti tänä keväänä reilu sata tonnii netto osinkkoina tilille.
Ihan vaan tolla parin tuhannen sonera kansananti-osakkeen merkitsemisellä / ostamisella hetikohta pörssistä silloin, ynnä myöhemmillä viisailla toimilla niiden suhteen. Nykyään vastaavia mahdollisuuksia on todella harvassa enää, on vieläkin mutta todella harvoin eikä noin suurina liikkuina ja arvon muutoksina.- Konditionaali
JOS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579