Sisaret ja Veljet, Jeesuksessa Kristuksessa!
Tämä aika on tällaiselle yksinkertaiselle kristitylle todellakin raskasta!
Olen ns.lapsuuden kristitty, olen aina kokenut esikoislestadiolaisuuden hengelliseksi kodikseni. Minulla on kristittyjen joukossa paljon ystäviä, tuttavia vielä paljon enemmän. Olen kokenut turvallisuutta ja saanut rauhaa sielulle seuroissa puhutusta Jumalan Sanasta. Tuntenut iloa kaikista matkaystävistä.
Nyt kuitenkin on niin, että ajatus seuroihin lähtemisestä ahdistaa. Se kaikki toisten tarkkailu ja kyräily omissa porukoissa ahdistaa. Enää ei olekkaan aistittavissa rakkaus kaikkien kesken. Pakostakin joutuu varomaan sanojaan, kun ei halua ketään poisleikata. Itserakkaus ja omavanhurskaus on tullut kristittyjen keskuudessa niin vahvaksi, että lähimmäisten sielut eivät enää olekaan niin arvokkaita.
En ole muita parempi, olen vain yksi pieni kristitty, joka taapertaa syntinsä anteeksiuskoen Jeesuksen jalanjäljissä. Rukoilen Jumalaa, vaikken löydä sanoja. Ja uskon, että Hän johtaa tämänkin asian hyvään päätökseen. Rukoillaan yhdessä ja erikseen, että raikkaat tuulet saisi puhaltaa ja viedä vihollisen pois keskeltämme!
Kovin ahdistava aika!
16
169
Vastaukset
- uskotaan
Kannattaako niistä muista niin vaivaa nähdä? Terve itsekkyys voi olla paikallaan, keskittyä omaan uskomiseen.
- RauhaJumalassa
Tärkeätä asiaa ja aito kokemus tässä tilanteessa.
Toisaalta ajattelen niin, ja olen kokemut, että ensimmäistä kertaa minun elämäni aikana tässä liikkeessä ollaa jotakin mieltä. Moni on tätä nykyä syventynyt paljon entistä tarkemmin Raamatun kirjoituksiin ja Martti Lutherin raamatunselityksiin.
Liiallinen turvautuminen toisiin ja pis't anteex kavereilta, on vienyt tilaa henkilökohtaiselta Kristuksen (Sanan) tuntemiselta. Käsaitys Raamatun ilmoittamasta kristinopista on monilla aika huteralla pohjalla.
Opetus on ollut tietyn perinne standardin opettamista, jolloin isiltä perittyjen kaavojen mukaan elävä on saanut vahvistusta omalle vanhurskaudelleen. Ja ne joilla ei olle elämä mennyt opettajien laatimien standartien mukaan, ovat olleet ongelmineen hyvin yksin ja turvatytomia lauman keskellä. Kysyessään neuvoja, he ovat saaneet vastauksia joiden mukaan henkilön elämä tulisi jatkossa asettaa standardia vastaavaksi ja näin ongelmat poistuisivat. Syyllisyyden ja häpeän taakkaa on tällä tavalla vain lisätty.
Karmea esimerkki: Lasten kanssa väsyneille on annettu kahden vuoden ajaksi ehkäisylupia. Kuka ihminen tuollaisia lupia antaa? Tämähän on tykkänään pariskunnan kahdenvälinen asia, - lasten hankkiminen.
Myöskään seksuaalitarpeet eivät ihmiseltä häviä, kun ne kielletään, miten valtavia tunnontaakkoja moni raukka kantaa seksuaalisuudestaankin?!
Lakihenkisyys johtaa kaksinaamaisuuteen, eli kaksinaismoraaliin. Ihmisellä on kaksi elämää julkinen (maski) ja se oma todellinen.
Tällainen tila jossa omatunto ei lepää Kristuksen teossa ja Jumalan rauhassa, ajaa ihmisen valtavaan tuomiohenkeen myös toisia kohtaan.
Täälläkin tämän itseruskintaa seuraavan ilmiön näkee joka päivä. kyllä ahdistaa
kun maan pääministerinäkin
on joku lahkolainen- vääriäoppeja
Outo sipilä kun käy hyökkäämään kristittyjen lomarahoihin lomiin ja palkkoihin jopa työpaikkoihinkin kaikkihan täällä on kristittyjen rakentamaa ennen maahanmuuttajia jopa sairaalatkin myös kristittyjen lomat sekä pyhät ja juhlat . Niin outoa ettei vaan ihan antikristus ? Tietääkö se edes mikä joulu on tai milloin Jeesus syntyi . Eikä voi langeta pois armosta vanhan liiton lakiin enää kun Jeesus on jo ristillä sovittanut synnit ja poistanut tuomiot .
- LikaisetKädet
Yhdyn 25.2. ennen kello 3:00 kirjoitettuihin sanomiin.
Vastauksena ja omana kokemuksena kerron, että usko Kristukseen pelastaa. Sen käsittämisen jälkeen oman mielipiteen voi ja tulee sanoa asiasta. Usko perustuu Totuuteen ja Totus on kirjoitettu Sanassa.
Sitten palstalle taas tunkeutuu joku, joka ilmiselvästi haluaa murtaa asiallisen keskustelun aiheesta. Näin käy lähes joka kerta. Esitän sinulle kysymyksen, joka heittelet keskustelun keskelle Juhan, Irjan, Karin tai kenet tahansa muun julkisuuden henkilön, joka ei millään tavalla kuulu keskusteluyhteyteen tai muuten kirjoitat alatyylillä asiattomuuksia: Onkosinun paha olla omassa uskossasi, kun et anna niiden henkilöiden keskustella asiallisesti, jotka niin haluavat tehdä? Pohjautuuko mielestäsi tuollainen toiminta kristilliseen rakkauteen?
Jos sinulta löytyy Raamattu-niminen teos, niin etsi sieltä Matteuksen evankeliumi - se on Uuden Testamentin ensimmäinen kirja. Kirjassa on ensin Vanha Testamentti ja toisena kokonaisuutena siinä on Uusi Testamentti. Selaa esiin Matteuksen 5. luku ja lue siitä 10 viimeistä jaetta. Lue se vielä toistamiseen. Tule sitten takaisin kirjoittamaan asiasi.- kjhgftrde
Valitettavasti rikollisuudessanne ei yhdytä vain lapsiin vaan myös muihin rikollisuuden Jumalaa, Jeesusta ja Pyhän Hengen vastaisiin rikoksiin....
uskontunustuksen kaltaisuus ei pelasta.
- Siunaten
Haluan rohkaista jokaista lestadiolaista tämän myllerryksen keskellä.
Meidän Jumalamme on suuri. Hän voittaa kaiken pahan vallan. Emme ole milloinkaan yksin. Hän tuntee kaikki tarpeemme ja tuskamme.
Uskon että tämä aika on annettu herätykseksi jokaiselle uskovalle. Nyt on aika etsiä henkilökohtaisesti Jumalaa rukoilemalla ja lukemalla Raamattua. Sieltä löytyy apu ja turva joka hetkeen. Otetaan tämä mahdollisuus vastaan Herralta ja odotetaan suuria. Ehkä saamme juuri tämän reitin kautta kauan kaipaamme herätyksen seurakuntamme!
Kaikki uusi syntyy kivun kautta. Olkaa siunattuja. Herra olkoon kanssamme nyt ja aina.- kjhygtfre
Justiinsa!!!
kirjoitit:
"Meidän Jumalamme on suuri. Hän voittaa kaiken pahan vallan. "
KERRO MEILLE IHMISILLE, mitä pahaa Jumala ja Jeesus on teille Heistä ja ihmisyydestä luopuneille herraa palveleville herra jumalan lahkolaisille tehneet, että opeillanne opetatte Jeesusta elukkana teurastamisen lahtarilaisuuden oppeja?
Ei Jeesusta seuranneet Jeesusta ristille asettaneet vaan kristityt joiden oppi elää edelleen ja nyt ei pilkata kuninkaaksi vaan Jeesusta elukkana teurastamisen opein.
Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
"TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"
JAKELETTE omavanhurskaina RIKOLLISILLENNE rikoksia anteeksi ILMAN ETTÄ TEILLÄ ON JUMALAN, JEESUKSEN TAI SUOMEN PERUSTUSLAIN TUKEA;
KETÄ PALEVETTE?????
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."
LAISTA LUONEIDEN RIKOLLISUUDEN OPPIA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
RIPPI ISÄ RIKOLLISUUS ON SAATANASTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
RIKOLLISILLA EI OLE OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EI.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
JUMALSTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN OPPIA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
NOH! EHKÄ OPITTE YMMÄRTÄMÄÄN KUN jumalanne teidät hylkää...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ." - kjhygtfre
Justiinsa!!!
kirjoitit:
"Meidän Jumalamme on suuri. Hän voittaa kaiken pahan vallan. "
KERRO MEILLE IHMISILLE, mitä pahaa Jumala ja Jeesus on teille Heistä ja ihmisyydestä luopuneille herraa palveleville herra jumalan lahkolaisille tehneet, että opeillanne opetatte Jeesusta elukkana teurastamisen lahtarilaisuuden oppeja?
Ei Jeesusta seuranneet Jeesusta ristille asettaneet vaan kristityt joiden oppi elää edelleen ja nyt ei pilkata kuninkaaksi vaan Jeesusta elukkana teurastamisen opein.
Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
"TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"
JAKELETTE omavanhurskaina RIKOLLISILLENNE rikoksia anteeksi ILMAN ETTÄ TEILLÄ ON JUMALAN, JEESUKSEN TAI SUOMEN PERUSTUSLAIN TUKEA;
KETÄ PALEVETTE?????
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."
LAISTA LUONEIDEN RIKOLLISUUDEN OPPIA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
RIPPI ISÄ RIKOLLISUUS ON SAATANASTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
RIKOLLISILLA EI OLE OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EI.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
JUMALSTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN OPPIA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
NOH! EHKÄ OPITTE YMMÄRTÄMÄÄN KUN jumalanne teidät hylkää...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
- kjhgtrewq
Tämän aloituksen kirjoittaneelle....:
Kovin ahdistava aika!
yksinkertainen_uskova
25.2.2016 0:32
Kirjoitit; Sisaret ja Veljet, Jeesuksessa Kristuksessa!
vastaus:
Tämä, Jeesuksen antama tieto tarkoittaa tarkalleen mitä tässä lukee, siis älä lisää tähän rikollisen kristinusko oppeja:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
"24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
SIIS KRISTUKSEKSI JEESUSTA KUTSUVAT JEESUKSEN ANTAMAN TIEDON MUKAAN OVAT; EKSYTTÄJIÄ TAI EKSYTETTYJÄ TAI/JA MOLEMPIA.
--
Kirjoitit: Tämä aika on tällaiselle yksinkertaiselle kristitylle todellakin raskasta!
vastaus:
TOTTA,
JOTEN MIKSI OLLA rikollisuuden kristitty?
Ehkä vielä uskontunnustuksen kaltainen ikuinen rikollinen!
JEESUS OPETTI:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
JOTEN MIKSI USKOA saatanaa palvelevien herra jumalien oppeihin NE EI AUTA RASKAINA AIKOINA! Jos uskontunnustuksessaan on Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä ja ymmärtämisen lahjasta luopunut uskovainen VAIKKA JEESUS KIELSI uskomasta, niin eikö se ole omaa järjesttömyyttä tai/ja perkeleen perisyntisyyttä jota ei ole muilla kuin rikollisuuden uskovaisilla?
Kirjoitit:
Olen ns.lapsuuden kristitty, olen aina kokenut esikoislestadiolaisuuden hengelliseksi kodikseni.
Vastaus:
Ilmeisesti olet aikuinen ja jo lapsena rikollisuuden uhriksi otettu.
Silloin sinulla ei ole Jumalallisuuden Hengellisyyttä uakontunnustukses kaltaisena.
Kirjoitit:
Minulla on kristittyjen joukossa paljon ystäviä, tuttavia vielä paljon enemmän.
Vastaus:
Niin, kaltaisten seeurassa monet viihtyy, herransa vihrellä niityllä laumassa.
Jumala ja Jeesus ei ole käskenyt luopua järjestään ja ymmärtämisestään.
kirjoitit:
Olen kokenut turvallisuutta ja saanut rauhaa sielulle seuroissa puhutusta Jumalan Sanasta. Tuntenut iloa kaikista matkaystävistä.
vastaus:
Miksi kirjoitat "Jumalan Sanasta" kun tarkoitat "minä olen herra sinun jumalasi" oppien sanoja?
Ja valitat vaikeista ajoista ja kuitenkin tunnet kaltasitesi joukossa olosi turvalliseksi joten olet jakomielinen. Se on IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEEN jakomielisyyttä jossa on muka ihminen vaikka ei ole!
kirjoitit:
Nyt kuitenkin on niin, että ajatus seuroihin lähtemisestä ahdistaa.
Se kaikki toisten tarkkailu ja kyräily omissa porukoissa ahdistaa. Enää ei olekkaan aistittavissa rakkaus kaikkien kesken.
vastaus:
Ei tuollaiset asenteet ole ihmisyyttä omaavien asenteita. Olen todella pahasti; paitsi jakomielinen myös syvästi uskonnollisuuden järjettömyyden uhri jonka ymmärrystä ravistelee tietoisuus siitä, ettei ole KRISTILLINEN vaan rikollisuuden kristitty.
Kirjoitit:
Pakostakin joutuu varomaan sanojaan, kun ei halua ketään poisleikata. Itserakkaus ja omavanhurskaus on tullut kristittyjen keskuudessa niin vahvaksi, että lähimmäisten sielut eivät enää olekaan niin arvokkaita.
vastaus:
hm! katusmus ilmeisesti pyrkii esiin... aiheesta! Jumalalle rehellinen, ihmisyyden omaavan ei tarvitse KRISTILLISENÄ tuntea kristittyjen kaltaisten tuskaa.
Kirjoitit:
En ole muita parempi, olen vain yksi pieni kristitty, joka taapertaa syntinsä anteeksiuskoen Jeesuksen jalanjäljissä. Rukoilen Jumalaa, vaikken löydä sanoja. Ja uskon, että Hän johtaa tämänkin asian hyvään päätökseen. Rukoillaan yhdessä ja erikseen, että raikkaat tuulet saisi puhaltaa ja viedä vihollisen pois keskeltämme!
Vastaus:
Uskon "herra jumalaan" vaikka uskot/luulet uskovasi Jumalaan!
Et ole ainoa sellainen kristitty mutta rikollisuuden kristittyjen ylpeydenne ei salli palautumista JUMALALLISEEN IHMISYYTEEN vaan lauman painostuksesta samassa sontalassa rypevinä kukin tahollaan mieleltään sairaaksi aivopestyinä olette muka laumana ainoat jotka pelastuvat vaikka tiedätte, uskaltamatta sitä sanoa, että usko, kaste ja herra jumala ei pelasta.
Ei uskossa ollut, kastamaton ryövärin Jeesus otti mukaansa todistaakseen, että usko, kaste ja herra jumala ei pelasta mutta ylpeydenne ei anna teidän todistaa toisillenne, että leveää porttia kohti teitä saatanallisuuden asialla olevat paimenenne ohjaavat lempeille paratiisin käärmeen opeillaan....
Joten Jeesuksen oppi ei laumalaisille kelpaa... ja raskasta on katua!!!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
"24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko." - yksinkertainen_uskova
Ettei kenellekään tullut väärää kuvaa, lisään vielä uskoni perustan.
Uskon tulevani autuaaksi, omalta puoleltani syntisenä, yksin uskosta, yksin armosta, yksin kristuksen ansion tähden. Tämä aika vaan saa mielen niin ahdistuneeksi ja surulliseksi.
Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. - seurannassaon
- umpikierot ovat kristuksen valheet ,yritti muinoin kaapata synagogan kassan ja joutu puihin
- Siinä-se-on
Jes 30:15
Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet, - wau
Lohdutuksen sana Jes 30:15
Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet, - uolevius
Hyvä ystävä Kristuksessa. Riipu Vapahtajassamme, älä maailmassa. Maailmassa meillä on ahdistus, mutta Hän on voittsnut maailman.
- UskoKristukseen
nimimerkki yksinkertainen_uskova kirjoitti 25.2.2016 12:39
"Ettei kenellekään tullut väärää kuvaa, lisään vielä uskoni perustan.
Uskon tulevani autuaaksi, omalta puoleltani syntisenä, yksin uskosta, yksin armosta, yksin kristuksen ansion tähden. Tämä aika vaan saa mielen niin ahdistuneeksi ja surulliseksi.
Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Lain täyttäjänä moni tietenkin mielellään kuolisi. Olisihan se hienoa olla Jumalan kaltainen jo täällä! Tätä ihminen on tavoitellut ja sen kautta myös aikanaan langennut pois Jumalasta.
Valitettavasti ei syntisenä turvautisi kuitenkaan Jumalan lupaukseen, Jeesukseen Kristukseen välimiehenään ja syntiensä sovittajana. Joka on kuitenkin ainut mahdollisuus pelastua.
Itse itsensä vanhurskauttamistarkoituksessa on kehitetty tuhat ja yksi syynvieritysmekanismia uskovien keskuudessa ettei tarvitsisi tulla Jeesuksen eteen 100%syntisenä. Ottamaan Jumalan armo lahjana vastaan.
Ongelmien ydin on tässä, ihmisen lankeemuksesta johtuva pakottava tarve vanhurskauttaa itsensä enemmän taikka vähemmän omien tekojensa avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 332335
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241900- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558