Onko Espoossa pysäköinninvalvontaa, siis kunnallista? En ole nimittäin nähnyt ensimmäistäkään valvojaa koskaan, ja - kuten helposti havaitsee - väärinpysäköijiä riittää.
Onko Espoossa pysäköinninvalvontaa?
6
337
Vastaukset
- bukb
On Tapiolassa ainakin hyvinkin virkaintoinen tapaus. Sakottaa pienistäkin rikkeistä jos sentinkin liian lähellä suojatietä. Kyttää jostain piilosta ja käy nopeasti sakottamassa heti kun kuski on poistunut autostaan. Liikkuvat ilmeisesti niillä sinisillä Espoon kaupungin hiiva-mineillään.
- jumankekkajuu
Jaa ei ole valvontaa LOL, mä pysäköin kerran minuutiksi vuosia sitten vanhan kirkkoherranviraston kohdalle kun hain jotain typerää virkatodistusta niin vittu saatana oli ehditty sen minuutin aikana antaa sakko
- edrtrthgr
Kyllä heitä kiertää aika aktiivisesti, tumman sinisiä autoa espoon kaupunki pysäköinninvalvonta txt ovessa. Sen lisäksi on yksityiset myös, mikä missäkin..
- nahty.on
Kysyykö joku tosissaan onko espoossa pysäköinninvalvojia. Voin sanoa kokemuksesta, että kyllä, kyllä heitä todella on, ja mielestäni jopa liikaa.
- VeiVei
Minullakin on viime vuodelta kaksi lappua todisteena että kyllä on. Läpikäyvät isompia asuinkeskuksia (Tapiola, Leppävaara, Matinkylä ja Espoon keskus) Olen silti saanut molemmat laput omakotitaloalueella. Paikalliset asukin tilaavat lappuliisan heti kun näkevät että joku pysäköi heidän talonsa lähelle.
- Tasapuolisuutta
Kyttäävät täällä nukkumalähiössä ihmisiä jotka eivät pääse parkkiruutuihinsa tekemättömien lumitöiden vuoksi!
Reilumpaa olisi sakotella rehtejä urheilun katsojia jotka pysäköivät autojaan miten sattuu esim matinkylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876