Mitähän ne matut oli riehunu puls & träningillä. Olivat käsipainoja heitelleet
Puls & träning
12
374
Vastaukset
- Kalalahdesta
Ettivät personaali Raineria.
- suvaitse.mamuraiskaajia
juu, GOOGLE : Mita Vittua.
- Eiollatyytyväisiä
Olivat tyytymättömiä kaurapuuroon ja lihaviin suomi"neitoihin". Lupasivat olla riehumatta ja raiskaamatta seuraavat 3 työpäivää.
- kotiikävä
Kranunheittoharjoitus . Kotimaassa niiden hommaa, hirrrrvvveet vierotusoireet . Äkkiä kotio ettei normaalielämä vaan tartu.
- minttuvs
Täytyy varmaan lopettaa jäsenyys. Ei sinne uskalla yksin enää mennä.
- Pommer
AP. Ihmettelen kun on kuitenkin hämeenkyrön kallein sali ja he pääsevät sinne ilmatteeksi. No toisaalts eivät varmaan uskaltsisi sykkeen saleille kun paljon körmyjä siellä.
- Jaanane
Pakko vaihtaa salia, vaikka uusi onkin Ylöjärvellä asti.
- Tilkettä_korvaan
Käy puls & tätning lääkärillä, jottei kusi valu lattialle korvastasi.
- Suvakki72
Mitä matu täälä huutelee?
- työtönarttu
Ei ne ny persaukisia aivan oo jos sen salin hintoja aattele...
- demokratia
Kunta jakaa sinne lippuja niille joilla ei sinne varaa ole mennä.
- iso.hauis
Ei tuu jäähallille mamut s..tana! Vitt..n vaan tuollaset syömästä veronmaksajien rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013