Lehdessä oli juttu missä rekka ajeli kaikessa rauhassa 80km/h ja vastaan tuli henkilöauto joka veti suoraan keluaan ja siinä samalla henki meni. Poliisi ei tiedä kuinka lujaa henkilöauto tuli kun ei ole piirturi mutta rekassa pitää olla piirturi. Miksi ihmeessä ei kaikissa autoissa ole piirturia? Ei se piirturi estä kolareita mutta se helpottais selvittämistä kolarin jälkeen.
Piirturi henkilöautoihin.
3
75
Vastaukset
- ittam44
Tai kolaritilanteita varten "musta laatikko", i luulisi olevan vaikeata..
- AlleVaan
Ne piirturit eivät ole pelkästään nopeuksien valvontaa, vaan myös työajan seurantaa varten. Raskailla ajaminen väsyneenä on henkilöautoa paljon vaarallisempaa. Totta on, että kaikissa autoissa voisi olla jonkilainen ajotapahtumien tallennin. Nykytekniikalla se olisi aivan varmasti mahdollinen ilman suuriakaan kuluja, koska kaikki tarvittava data kerätään jo nyt.
Jos joku haluaa ajaa tahalleen rekan alle, ei sitä nykylaittein pysty estämään oikeastaan mikään. Ja tämä itsarintekotapa on valitettavan yleinen. - MitäVäliä
Ei tainnut olla nopeudella mitään väliä, suuri osa kun tähtää siihen keulaan, ketkä maantiellä siihen osuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386