Hyvät naiset ja herrat,,saanko esitellä. Uusi tulevaisuuden pommikone on täällä. Ensimmäinen kuva USA:n uudesta B-21 häivepommittajasta julki – kuljettaa ydinaseita myös ilman pilottia. Tappaa russakoita kuin torakoita. Tällaisia koneitä älyllinen yhteiskunta suunnittelee.
http://is.mediadelivery.io/img/658/b76125c0ff1f4083b0fb9a2dda0aeeee.jpg
Ryssän tappaminen voi alkaa
18
309
Vastaukset
- SigHeil
Tein kunniaa!
- pelkkäkonsepti
Tuo kone on pelkkä konsepti ja olemassa vain paperilla. B2 Spirit lentää aktiivipalveluksessa. Myöskään SR-75 "Aurora" ei ole oikeasti olemassa, vaan oli koodinimi nimenomaisesti B2 Stealth pommittajalle.
- Kiitos.USA
Eihän kukaan ole edes väittänyt, että kone olisi jo olemassa. Se on enää vain kasaamista vaille olemassa. Suunnittelutyö on jo tehty ja silloin se on jo ikäänkuin olemassa. Uuden konetyypin (tällä tasolla) luominen on 95% suunnittelua ja 5% rakentamista.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001127209.html - pelkkäpiirros
Tuon koneen vaatimaa teknologiaa ei ole edes vielä olemassa, eikä ole välttämättä 2020-luvullakaan. Eli tuo kone on ihan täyttä utopiaa ja pelkkä konsepti vielä hyvin kauan aikaa. Airbusilakin on konsepti lentäjättömästä matkustajakoneesta, mutta vaadittava teknologia on olemassa ehkä joskus 2100-luvulla.
- Anonyymi
Kuten alkuperäisessä viestissä sanottiin: ". Uusi tulevaisuuden pommikone"
- ihan_huono
Justiinsa. Oliko Vähä-Perttilän kansalaisopistossa kuvankäsittelykurssit?
- rdghg
"Älyllinen yhteiskunta" ei suunnittelisi minkäänlaisia tappovehkeitä. Liikakansoitus olisi helppo pitää kurissa ilman maailmansotiakin, mutta niinkään yksinkertaiseen asiaan ei päättäjillä äly riitä.
- strateginenohjusonvarmem
Tieätkös ettei ne ryssän ydinohjuksetkaan tarvi mitään pilottia ja osuu toivotaan vaan ettei isot pojat ala testailee ilmakehässä taas.
- peIIe.se.on
Aloittaja on pelle joka ei tiedä yhtään mitään. Se hengittää ja paskantaa amerikkaa. Urpo jonka elämässä ei ole mitään muuta. Ja arvaan että nyt olen sen mielestä ryssäntrolli, tiltu ja ties mitä vaikka en ryssistä yhtään välitäkään.
- KaputSino
Katoppa millanen ihmease veli venäläisellä on.. Sillä tuohtoaan kaikki maailman häivehävitäjät, ufot , lentotukialukset, postiautot... :D
Sitä mä vaan ihmettelen, kun kaikki on noin hienosti automatisoitu, niin miks noiden hemmojen pitää käydä käsin laittamassa ammusvyöt yms. paikalleen :D)))
https://www.youtube.com/watch?v=Cp7mM2TP_1A ..länsimaissa jossa kristillinen perintö vallitsee. Me emme tule olemaan murhaajia ja sodan aloittajia..
- tavanduunari
Tapetaan mieluummin suomalaiset viherpunikit, hyysärit.
- gfdg556
Ainoastaan täydellinen idiootti tappelee naapurissa olevaa jättiläistä vastaan. Viisaampi lyöttäytyy sen liittolaiseksi!
No te hyysärit olette tunnetusti hyvin tyhmää sakkia!- Ime.ryssän.munaa
Te roistojen lakeijat olette kaikkein tyhmintä ainesta mitä tältä planeetalta voi löytyä.
- Loistavaaaa
Hieno uutinen.
Lauantai alkoi hyvin. - Dojooongg
Nyt seisoo.
- Anonyymi
Niin pienikin voi tehdä niin?
- Anonyymi
Tehkää heliumpalloja ja lähettäkää ne ilmavirtojen mukana itään, laskeutuessaan sieltä voi levitä ikäviä, tai niin länsimielisille mukavia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087