Tällä palstalla ilmapiiri NATO-jäsenyydelle on muuttunut huomattavasti myönteisemmäksi. Kannattaisi aina uskoa Oikeistodemaria.
Miellyttävä huomata että
20
84
Vastaukset
- kana-aulis
NATO-jäsenyys olisi hirvittävän kallis lisätaakka veronmaksajille.
Vanhuksilta, sairailta, lapsiperheiltä ja opiskelijoilta leikattaisiin surutta NATOn tarpeisiin.Kyllä tässä maassa olisi rikkailla rahaa josta olisi varaa verottaa. Tästä asiasta olen eri mieltä hallituksen kanssa.
- turvallinen_Suomi
Näyttää siltä, että puolustautumisharjoittelu jenkkien kanssa tuo jo läntistä yritystoimintaa Suomeen - kännykkäteollisuutta Saloon.
Jotkut yrittävät. Tapana näyttää olevan vain osinkojen jakaminen.- Ei.lupaavaa
Saapa nähdä Jollan perustalle rakentuva kannykkä ?
Taitaa yrittää valtion tuille vain. Hetken on ja häippäsee.
Vuosituotaoao sanoi olevan 300 000 kännykkää.
Aikanaan tekivät Salossa saman määrän 2-päivässä.
- Niinpä.näkyy
– Jos ajattelee vaikka Nokiaa Salossa yli kymmenen vuotta sitten, silloin 300 000 puhelimen valmistamiseen meni noin kaksi päivää eikä vuotta
http://yle.fi/uutiset/kannykkayhtio_turingilla_kovat_puheet_salosta__asiantuntija_kuulostaa_nokian_kahden_paivan_tyolta/8701958?ref=leiki-uu Suomen on syytä hakea NATO:n jäsenyyttä jo tänä vuonna. Venäjällä on arvaamaton tyyppi (Vladimir Putin) presidenttinä ja Venäjä on päivä päivältä yhä suurempi uhka Suomelle.
- Miksi.natoon
Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.
Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.
Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika. - Huvittunut
Miksi.natoon kirjoitti:
Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.
Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.
Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika.Kas. Pankkopojan oksennus pääsi tähänkin ketjuun.
:) :) :) - höpötihöpö
Miksi.natoon kirjoitti:
Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.
Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.
Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika."Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen".
Ei ne homot hypi Niinistön silmille. Ei hyppineet Halosenaan silmille. Kapun Rossiin on ihan kiltti homo.
- jenkeissä_toinen_tyyli
On ne valtion yritystuet suomalaistenkin käytettävissä. Jotenkin vain maassa on ankea tunnelma. Mitä me pelkäämme? Maailmantalouskin kasvaa yli 3 prosentin vuosivauhtia. Varsinkin suuret pörssiyhtiöt tekevät suuria liikevoittoja. Invastoida ei vain uskalleta - ja markkinointikin on aivan lapsenkengissä, osin valtionkin syytä.
- yhtenäinen_länsi
Eipä ihme, että maassa on ankea tunnelma, kun taas tuo Väyrynenkin kiertää maanmiesseurojentaloja jakamassa lännenvastaisuuttaan.
Kun ilmapiiri on näin muuttumassa länsimyönteisemmäksi olisikohan aika avata tuo "Timon" tapaus?
- kallismoka
Vajakkinatotollot nyt liekeissä.. Usa tuli itse kutsumana uhoo Suomeen Venäjälle?
Oikeistodemarit ovat itseasiassa yksi syy Suomen alennustilaan, ja lisääntyy tämän Natottamisen myötä vain ongelmat.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Perusteluja?
Miksi ihmeessä tarvitsisi enää sen kummallisempia perusteluja - Urpilainen, takuutukset, leikkaukset . . . maan nykyinen tila . . . Ei todellakaan jaksa jonkun pikkulapsenomaisesti jänkkäävän oikeistodemarin typeryyttä alkaa oikomaan.
Rottara kirjoitti:
Miksi ihmeessä tarvitsisi enää sen kummallisempia perusteluja - Urpilainen, takuutukset, leikkaukset . . . maan nykyinen tila . . . Ei todellakaan jaksa jonkun pikkulapsenomaisesti jänkkäävän oikeistodemarin typeryyttä alkaa oikomaan.
Eli et pysty mitään perusteluja esittämään.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Eli et pysty mitään perusteluja esittämään.
Ei ole tarpeen, juurihan Rottara sen sulle selitti !
- rotvailer
olen ihan samaamieltä.eikä naapurisuhteet ainakaan parane kun rajalla on nato
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
