vaihdetaanko meille molemmille yhteinen sukunimi? Keksimme siis uuden sukunimen, jonka otamme molemmat käyttöön?
Ohessa muutamia ehdotuksiani:
-Yli-Urpo
-Fasaani
-Pultzari
-Hippo
-Suklaamonni
-Munkki
Nainen kun olemme "yhdessä"
13
158
Vastaukset
- uusMarilynn
Mahtava ehdotus,kannatetaan
- sulla_mies
niin hyvä sukunimi,jotta kyllä se mulle kävisi.
- Soittaako
Torvinen?
- Ei_soita_torvinen
Soittaako kirjoitti:
Torvinen?
ässällä alkaa sukunimensä,,söpöä.<3
- FYRhutiz
Olen haaveillut Kinkkula -nimestä, mutta se on jo jollain käytössä. Joku jouluinen nimi, esim. Rusina tai Manteli.
- jootaivaikka
Homonni.
- Pehmopalleroinenmoinen
Jos pariskunnat vaihtelee sukunimiään yhteisiksi ni mä varmaan vaihdan sinkkuna naisena nimeni Kaneliksi. Oon aina haaveillu, et mun nimi ois kaneli :)
- kunhankyselen
Eikö Yli-Onni olisi hyvä?
- eimissään
Nimessä. Pidän omasta nimestäni.
- kunhankyselen
Mitäs sitten kyselet? Pidä oma nimesi, yhteistä ei siis tule. Miksi yleensä olet täällä palstalla, oletko sinäkin pelkkä Ristovainen?
- millätasoportaalla
Jos noista pitää valita...niin Munkki...:) käviskö ?
Hah, aika hyvin ikkunoitu. Arvatkaapa tuntuuko kivalta kun kaikki ikkunoissa. Ei tunnu:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604976Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181118- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839