Haukuin oman seurakuntani, koska Pastori joka johtaa seurakuntaa teki mielestäni suuren virheen ja jopa synnin ja annoin itselleni vapauden arvostella häntä täällä. Hän varmaan on uskova ihminen, mutta äärettömän ahne. Anteeksi nyt tämäkin toteamus.
Yksin Jumala tietää mistä sotkusta on kyse. - Allahia ei ole olemassa.
On vain yksi JUMALA kaiken maailman luoja joka antoi ainoan poikansa kuolla minunkin syntieni tähden ristin kuoleman KÄRSIEN MINUN TEKEMIENI NETTI SYNTIENIKIN TÄHDEN ja kaiken muun.
Syntiä on olla Katkera ja katkeroitunut, Auta minua JUMALA, että rikoin Pyhiä käskyjäsi vastaan. Olin katkera jopa 6-vuotta ja vainosin toista joka tuhosi elämäni, en löytänyt muulla tavoin selvitä kuin nettisynnillä ja kertomalla totuuden että se pilkka jonka erään seurakunnan, uskova tuttuni teki loukkasi niin pahoin että tekikin haavan sieluuni.
Rukouksistani huolimatta en saanut apua joten halusin tuhota hänet joka tuhosi urani ja työelämäni.
Nettisyntini oli kertoa totuus ihmisen nimellä joka tuhosi elämäni ja urani. Kerroin siis totuuden. Totuus satuttaa kuitenkin ihmistä joka on sairaudessaan, kiivaudessaan, katkeruudessaan tehnyt syntiä minua vastaan.
Anna rikollisille nyt lopultakin anteeksi, jotta voisit itsekin saada anteeksi. Tämä On Laki!
Isän pojan ja Pyhän hengen nimeen anon anteeksiantoa!
Jumala yksin tietää mistä olin katkera.
Katuva syntinen nainen.
Olen tehnyt nettisyntiä
Katuva-ihminen
4
94
Vastaukset
- EpäjumalaJeesus
Jeesus on tehnyt kuitenkin enemmän syntiä kuin sinä ja kaikki muut ihmiset yhteensä:
http://see_the_truth.webs.com/sinning_nazarene.html
http://www.joyofsatan.org/
Tekopyhempää (ja olemattomampaa) kaveria saa hakea kuin Jeesus. - totuuseipalatulessakaan
Totuus ei ole syntiä vaan sen piilottelu.
- Kaapo8v
Mäkin tein syntiä ja menin diddly don raiskaan Ramin vaikka se mies oli kun jeesus... Se vaan lapsia rakasti niin vitusti... Ja kyllähän siinä aikamoinen sotku taas tuli ja ramin kanssa naurettiinkin kun sen peräsuoli petti siwan kassalla.
- Kaapo8v
RIP Rami...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi6910209Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?756966Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit256956Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1006230Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k965753Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?445298Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh765050Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset184537Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus344531Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja474172