Olen tehnyt nettisyntiä

Katuva-ihminen

Haukuin oman seurakuntani, koska Pastori joka johtaa seurakuntaa teki mielestäni suuren virheen ja jopa synnin ja annoin itselleni vapauden arvostella häntä täällä. Hän varmaan on uskova ihminen, mutta äärettömän ahne. Anteeksi nyt tämäkin toteamus.
Yksin Jumala tietää mistä sotkusta on kyse. - Allahia ei ole olemassa.
On vain yksi JUMALA kaiken maailman luoja joka antoi ainoan poikansa kuolla minunkin syntieni tähden ristin kuoleman KÄRSIEN MINUN TEKEMIENI NETTI SYNTIENIKIN TÄHDEN ja kaiken muun.

Syntiä on olla Katkera ja katkeroitunut, Auta minua JUMALA, että rikoin Pyhiä käskyjäsi vastaan. Olin katkera jopa 6-vuotta ja vainosin toista joka tuhosi elämäni, en löytänyt muulla tavoin selvitä kuin nettisynnillä ja kertomalla totuuden että se pilkka jonka erään seurakunnan, uskova tuttuni teki loukkasi niin pahoin että tekikin haavan sieluuni.
Rukouksistani huolimatta en saanut apua joten halusin tuhota hänet joka tuhosi urani ja työelämäni.

Nettisyntini oli kertoa totuus ihmisen nimellä joka tuhosi elämäni ja urani. Kerroin siis totuuden. Totuus satuttaa kuitenkin ihmistä joka on sairaudessaan, kiivaudessaan, katkeruudessaan tehnyt syntiä minua vastaan.
Anna rikollisille nyt lopultakin anteeksi, jotta voisit itsekin saada anteeksi. Tämä On Laki!

Isän pojan ja Pyhän hengen nimeen anon anteeksiantoa!
Jumala yksin tietää mistä olin katkera.
Katuva syntinen nainen.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpäjumalaJeesus
    • totuuseipalatulessakaan

      Totuus ei ole syntiä vaan sen piilottelu.

    • Kaapo8v

      Mäkin tein syntiä ja menin diddly don raiskaan Ramin vaikka se mies oli kun jeesus... Se vaan lapsia rakasti niin vitusti... Ja kyllähän siinä aikamoinen sotku taas tuli ja ramin kanssa naurettiinkin kun sen peräsuoli petti siwan kassalla.

    • Kaapo8v

      RIP Rami...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe