Kaikenlainen mustasukkaisuus on sairasta

lärvis

Jep" eli olen tuumaillut että, kaikenlainen mustasukkaisuus on sairasta. Ihminen joka on mustasukkainen pitäisi hakeutua hoitoon, itse en ole kokenut tätä ilmiötä, enkä ymmärrä mistä siinä on kyse? Ei ihminen voi omistaa toista ihmistä, ei vaikka olisi aviossa, itse olen olen avoliitossa enkä ole koskaan kysynyt puolisoltani missä menee tai mitä tekee. Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää ettei mustasukkaisuudella voita yhtään mitään. Turha vedota siihen että, sinua on petetty on minuakin ja silti en ole mustasukkainen on jokaisen ihmisen oma asia mitä tekee jos, pettää niin pettää mitä siitä???

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktaa-

Sinulla on hyvin yksioikoinen käsitys mustasukkaisuudesta. Uskallanpa väittää, että se johtuu vain siitä, ettei sinun eteesi ole toistaiseksi vielä tullut tilannetta, joka aiheuttaisi sinussa vanhoja mustasukkaisuuden tunteita.
      Kaikki mustasukkaisuus ei todellakaan ole sairasta. Jokainen ihminen tuntee mustasukkaisuutta joskus elämässään ja syy siihen voi olla muukin kuin puolisosta tunnettu mustasukkaisuus muita naisia/miehiä kohtaan. Voi tuntea mustasukkaisuutta myös lapsestaan, lemmikkieläimestään, ystävästään, sisaruksistaan jne. Parisuhteessa tunnettu mustasukkaisuus ei myöskään ole aina vain seksuaalista.
      On hyvä tunnistaa mustasukkaisuudenkin tunne itsessä, ymmärtää sen voima ja vahvuus yksilöllisenä asiana. Joillakin ihmisillä kaikki tunnekokemukset ovat räiskyviä, mutta se ei silti tee heitä huonompia kuin muut, se tekee heistä vain erilaisia.

• Ei.sairasta

Mielestäni jäät jotakin paitsi jos et koskaan et missään tilanteessa tunne mustasukkaisuutta. Tunteet, onko niitä sinulla?

• tyhjääkintyhjempi

Botoksia naamaan vaan ja luulee olevansa voittamaton, ei tunteita ei seksiä

• Vähämustis

Terve mustasukkaisuus takoittaa lujaa rakkautta toista kohtaan.

• ÄläTuomitse

Mustasukkaisuus EI OLE SAIRAUS vaan normaali tunne ihmisten välillä jotka todella VÄLITTÄÄ toisistaan. Sairaus se on siinä vaiheessa jos syyttä(kin) epäillään jatkuvasti. Jos toinen on osoittanut olevansa epäluotettava jossakin vaiheessa on normaalia epäillä myöhemminkin. Rehellinen on kaikessa rehellinen ja avoin. Luottamus syntyy luotettavuudesta!

• omaaheikkoutta

Mustasukkaisuus ja huono käytös pitää erottaa toisistaan. Jos tuntee mustasukkaisuutta toista kohtaan niin silloin on aika miettiä omaa luotettavuuttaan. Eihän siinä mitään jos minä hiukan vilkuilen, en minä sillä mitään tarkoita. Mutta auta armias jos toinen hiukan pidempään sattuu katselemaan niin päälle hirvittävä raivari ja mökötys. Toinenhan on ollut jo puolitiessä pettämään.
      Valitettavasti myöskään käytöstapoja ei opeteta enää. Jos menet ulos tietyn seuralaisen kanssa silloin on kohteliasta viihtyä hänen seurassaan. Tosi usein näkee että toinen riekkuu muitten seurassa ja oma seuralainen saa pärjätä omillaan. Eipä käy kateeksi noita pareja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      7323
    2. Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."

Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2180
    3. Jouluahdistus

Mitä te sinkut teette Jouluna?
      Sinkut
      135
      2137
    4. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      128
      1976
    5. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      62
      1538
    6. Olet tosi ihana

Ja rakas.
      Ikävä
      62
      1243
    7. Voitko nainen kertoa

Miksi rakkaus sinua kohtaan ei vain lopu vaikka kuinka yrittää :(
      Ikävä
      60
      1207
    8. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1192
    9. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      125
      1148
    10. Edellinen alotukseni poistui joten

Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.
      Ystävyys
      148
      1110
    Aihe