Morjensta pöytään!

pz.n

Poikkesin ihmettelemään. Mikä meininki ja onko ketään tuttua linjoilla? :P

71

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjensta pirpana, just kävin kurkkimassa lifestylelläkin onko tuttuja nikkejä vielä maisemissa.

      Meininki on odottava, kevättä jo odottelen kovasti, aurinkoa ja linnunlaulua.Vielä on lunta joka paikka pullollaan. Miten sinulla menee?

      • Herranen aika!!! Taikis???? Tiiäkkö,että jostain syystä olen usein aatellu että mitähän sulle kuuluu.. :))


      • pz.n

        Moikka Taikis. Mä en edes hoksannu vilkaista lifestyleen. Alkuvuodesta kaaduin töistä lähtiessä ja mulla murtui alaselkä. Nyt olen pitkällä saikulla. Niin ja minusta tuli toisen kerran mummu muutama kuukausi sitten. :)


      • mii-su kirjoitti:

        Herranen aika!!! Taikis???? Tiiäkkö,että jostain syystä olen usein aatellu että mitähän sulle kuuluu.. :))

        Oi että mii-sullakin vielä vanha nikki jäljellä :) Mitäpä tässä, välillä on oikeinkin hyviä päiviä, välillä vähän huonompia(johtuu siitä sairaudesta) mutta niiden ei anneta lannistaa. Duunia painan edelleen ja lenkkeilen kun sille päälle satun :) Aina välillä oikein kaipaa niitä vanhoja palsta-aikoja, vaikka ei ne nyt tainneet niin hääppöisiä aina ollakaan :D :D

        Mitä sinulle kuuluu?


      • pz.n kirjoitti:

        Moikka Taikis. Mä en edes hoksannu vilkaista lifestyleen. Alkuvuodesta kaaduin töistä lähtiessä ja mulla murtui alaselkä. Nyt olen pitkällä saikulla. Niin ja minusta tuli toisen kerran mummu muutama kuukausi sitten. :)

        No HUH,onpa ollut tälli :( Ootko pystynyt miten liikkumaan ? Miten sitä alaselän murtumaa yleensäkin hoidetaan, eikait ne laita koko kroppaa kipsiin, ööh..

        Hirmusti onnea kaksinkertaismummuudesta, sä oot sellainen teinimummu, tyttönen vielä itsekkin :), niinkuin me kaikki....


      • TaikisN kirjoitti:

        Oi että mii-sullakin vielä vanha nikki jäljellä :) Mitäpä tässä, välillä on oikeinkin hyviä päiviä, välillä vähän huonompia(johtuu siitä sairaudesta) mutta niiden ei anneta lannistaa. Duunia painan edelleen ja lenkkeilen kun sille päälle satun :) Aina välillä oikein kaipaa niitä vanhoja palsta-aikoja, vaikka ei ne nyt tainneet niin hääppöisiä aina ollakaan :D :D

        Mitä sinulle kuuluu?

        Mitäpä mulle.. Töissä käväsen ja normi kotielämää elän.Välillä yritän kuntoaki hoitaa ja aika terveenä oon pysyny. :)
        Kurja,että sulla on niitä huonoja päiviä.. :( mut tosiaankin jos vaan pystyy,niin ei saa lannistua.
        Minäki olen usein muistellu vanhoja palsta-aikoja,ku oli nii hauskaa monesti.Niitä ikäviä juttuja en muistele,ku urpoja on joka paikassa ja niihinki vaan pitää sopeutua. :))
        Oon usein miettiny myös,että mitähän Satutätixille kuuluu..Hänen pystyttämässään Koiranleuat-foorumilla kirjoiteltiin paljon aikoinaan. :)


      • pz.n
        TaikisN kirjoitti:

        No HUH,onpa ollut tälli :( Ootko pystynyt miten liikkumaan ? Miten sitä alaselän murtumaa yleensäkin hoidetaan, eikait ne laita koko kroppaa kipsiin, ööh..

        Hirmusti onnea kaksinkertaismummuudesta, sä oot sellainen teinimummu, tyttönen vielä itsekkin :), niinkuin me kaikki....

        Mulla on kumartuminen ja nostelu tai selän kiertoliikkeet ehdottoman kiellettyjä. Toisin sanoen istuminen ja makoilu sattuu myös kovasti. Pystyn kyllä käveleen lyhyitä matkoja rauhallisesti ja seisomaan ihan normaalisti. Ei tosiaan oo mitään kipsiä, eikä onneksi ainakaan tässä vaiheessa tarvitse mennä leikkaukseen. On nämä kivut huomattavasti vähentyneet, onneksi. Muutaman viikon päästä meen uusintakuvauksiin ja katotaan, onko murtuma alkanut luutumaan.


      • Kuulostaa ihan kamalalta. :( Varsinkin tuo,että makaaminen sattuu..ku sitä pitäis ihmisen kumminkin pystyä nukkumaankin.


    • nauraa-täysillä

      Sä poikkeet aika usein "käymään"? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • NikittäNykyään

        Haittaakse? Minäkin poikkeilen paristi kuukaudessa kurkkaamassa jospa vaikka joku olisi tullut elvyttämään vanhaa hyvää palstaa.
        Viis- ja kuuskymppisiä olen lueskellut ja jotain välillä myös kommentoinutkin, siellä luulen olevan ainakin muutaman jotka kirjoittelivat silloin hyvään aikaan 50 , sekä kahvilaan.

        Onnittelut tuplamummulle, terveiset tulivat perille :D


      • pz.n

        Moikka. Terveiset tuli siis perille, kiva. :D Pitäisköhän munki vilkaista niitä viis-kuuskymppisiä jossain kohtaa? Mä oon tuolla facessa muutamassa ryhmässä, jossa juttu lentää.


      • NikittäNykyään
        pz.n kirjoitti:

        Moikka. Terveiset tuli siis perille, kiva. :D Pitäisköhän munki vilkaista niitä viis-kuuskymppisiä jossain kohtaa? Mä oon tuolla facessa muutamassa ryhmässä, jossa juttu lentää.

        MoroMoi. Eipä paljon maksa vaivaa, viiskymppisissä aika kuollutta ja kuuskymppisissä turhan paljon torailua, muutava mukava kirjoittaja kuitenkin. Itse myös muutamalla harrastepalstalla kirjoittelen tuolla toisaalla, nyt on töissä aika hiljaista, eli ylimääräistä aikaa riittää kunnes taas kevätkiireet alkaa. Toivottavasti selkäs vielä korjaantuu kunnolla.


    • Voi ei.. :))) Ihana nähä vanhoja nikkejä täällä!! Välillä joskus vilkasen tänne,että näkyykö ketään,mut nyt ilahduin ihan todella,ku huomasin teidät täällä. :)

      • pz.n

        Miisu, kiva nähä suakin. Mun pitäis poikkee kyllä useemmin täällä. :)


      • Eiköhän aleta kurkkimaan tänne vähän tiuhempaan jos vaikka palsta heräisi koomasta, taas kerran.


      • pz.n kirjoitti:

        Miisu, kiva nähä suakin. Mun pitäis poikkee kyllä useemmin täällä. :)

        Onnea tuplamummolle. ;) Toivottavasti saat selkäsi kuntoon ja niin,ettei jää mitään elämää haittaavaa ongelmaa mihinkää.Kurjia tollaset jutut. :(


      • TaikisN kirjoitti:

        Eiköhän aleta kurkkimaan tänne vähän tiuhempaan jos vaikka palsta heräisi koomasta, taas kerran.

        Mä oon kurkkinu aina tänne siinä toivossa et on tuttuja ja nyt on kyl IHAN PAKKO kattoa tänne. ;))
        Tuol viiskymppisissä oon käyny vähäsen kans. :)


    • exPörrääjä

      Mukavata nähdä jo näin monta "vanhaa" palstakamua ;)

      • Taidetaan olla kaikinpuolin vähä vanhoja...no eiiiii.... ;))))


      • pz.n

        Heippa, täähän vilkastu kunnolla tää palsta. :)


      • Vanhojako
        mii-su kirjoitti:

        Taidetaan olla kaikinpuolin vähä vanhoja...no eiiiii.... ;))))

        Eppäilen suuresti,vanhat ei kirjoittele tällä palstalla,mutta olisko jokunen kauan elänyt nuori joka kirjoittelee.


      • Vanhojako kirjoitti:

        Eppäilen suuresti,vanhat ei kirjoittele tällä palstalla,mutta olisko jokunen kauan elänyt nuori joka kirjoittelee.

        :))) Hyvin sanottu! Noinhan se onkin. ;)


      • Kuunkulkija-
        Vanhojako kirjoitti:

        Eppäilen suuresti,vanhat ei kirjoittele tällä palstalla,mutta olisko jokunen kauan elänyt nuori joka kirjoittelee.

        Jaa mää vai? Ikuisesti kapinallinen nuori hengittäen tulevaisuuden metaanipitoista ilmaa ja kylpien otsonittomassa UV-valossa. Se muuttaa rusketuksen siniseksi.
        Hassua nähdä vanhoja nikkejä vieläkin. Mutta hauskaa, ehdottomasti.
        Sähköautoilla ajettu nyt yli 150000km, se pistää tukan kiharaksi.

        Tuli vielä mieleen että jos englantilaiset myyvät kiinalaisille vuori-ilmaa pullossa niin eikös me voitaisi lisätä hieman hiilidioksidia ja metaania siihen ja myydä tulevaisuuden ilmaa jo nyt?


      • No nyt !! Piti oikein silmiä hieraista kun nimmaria tavasin. Ihanko sinä oot ite siinä :)) Ja kyllä oot tietenkin, on tuo ajatus taas niin lennokasta.

        Mehän voitais myydä kiinalaisille tulevaisuuden ilman lisäksi myös joulupukin jalanjälkiä ?


      • Kuunkulkija- kirjoitti:

        Jaa mää vai? Ikuisesti kapinallinen nuori hengittäen tulevaisuuden metaanipitoista ilmaa ja kylpien otsonittomassa UV-valossa. Se muuttaa rusketuksen siniseksi.
        Hassua nähdä vanhoja nikkejä vieläkin. Mutta hauskaa, ehdottomasti.
        Sähköautoilla ajettu nyt yli 150000km, se pistää tukan kiharaksi.

        Tuli vielä mieleen että jos englantilaiset myyvät kiinalaisille vuori-ilmaa pullossa niin eikös me voitaisi lisätä hieman hiilidioksidia ja metaania siihen ja myydä tulevaisuuden ilmaa jo nyt?

        tuo allaoleva kommenttini oli tietysti tarkoitettu kuunkulkijalle, tässä osaa enää käyttääkään koko alustaa kun on niin omituiseksi muuttunut, höh.


      • Kuunkulkija-
        TaikisN kirjoitti:

        No nyt !! Piti oikein silmiä hieraista kun nimmaria tavasin. Ihanko sinä oot ite siinä :)) Ja kyllä oot tietenkin, on tuo ajatus taas niin lennokasta.

        Mehän voitais myydä kiinalaisille tulevaisuuden ilman lisäksi myös joulupukin jalanjälkiä ?

        Mää oon täsä. Niinkun sanoit niin maailmassa on vielä paljon kehitettävää. Voisi myydä esim erilaisia hajuja; Pahkapihkan haju, kaipaan monasti partaveteen Sähkön hajua, ihan tosi puhdas Veden haju olisi myös kova juttu.
        Muutenkin kaikki ei vielä ole tehty. Käväistiin soittelemassa eräässä paikassa siten että pantiin yli 500 biisin lista ihan kaikkea musaa pöytiin ja jengi sai valita mitä soitetaan. Sitten toteutettiin toivomusjärjestyksessä. Suunnilleen 60:nen kappaleen kohdalla joku muusikko yleisöstä tuli sanomaan ettei tuommoista voi tehdä, se ei ole mahdollista. Ei mikään bändi voi soittaa tuolla lailla. Se lämmitti aika paljon ja tiedettiin että oltiin osuttu oikeaan. Täytyy sanoa että oli aika jännää orientoitua edellisen hirveän rokin jälkeen alle minuutissa hempeään ballaadiin. Mutta adrenaliini virtasi kun oli semmoisia biisejä mitä ei oltu soitettu vuosiin. Pari semmoista mitä ei oltu edes kokeiltu koskaan. Mutta kun oli niihin nuotit mukana niin menivät aika okei.

        Noista vanhoista hauskoista kirjotusajoista on jäänyt paljonkin mieleen. Silloin oli silloin tällöin aikaa mutta nyt on aika satunnaista. Johtuukohan jatkuva kiire siitä että tekee liian hitaasti? Miten ihmiseen ruuvataan lisää tehoja? Syömällä aspiriinia runsaasti että veri ohenee ja solut saavat lisää happea? Kokeilin joskus pilatesta mutta pitkät lihakset venyivät liikaa ja rystyset alkoivat laahata maata. Panin sitten hanskat käteen.


    • huomaaja-

      selittelyn makua

      • hehhehee

        @huomaaja-

        ...ja omasi maku on ????


    • Katohan, suakin näkyy välillä. No en se minäkään tänne ole vuosiin kirjotellu mutta kyl tuonne 60 tai siitäkin on jo kait puolvuotta ku viimeks laitoin jonkun viestin. Ei jaksa niiden riitoja. :)

      • Siinähän sä olet..Muistakko,ku kävin sua siel moikkaamassa? Vilkasen aina välillä tonne kuuskymppisiin ja olen ihmetelly ku sun nikkiä ei ole enää näkyny siel.Siellä siis riidellään?Eipä ole miksikään muuttunu nämä nettimaailman jutut. :))


      • Kappas vaan, lisää "vanhoja" saapunut paikalle. :)


      • mii-su kirjoitti:

        Siinähän sä olet..Muistakko,ku kävin sua siel moikkaamassa? Vilkasen aina välillä tonne kuuskymppisiin ja olen ihmetelly ku sun nikkiä ei ole enää näkyny siel.Siellä siis riidellään?Eipä ole miksikään muuttunu nämä nettimaailman jutut. :))

        Juu muistan mä. Nykyjään olen tuol fb:s enimmäkseen.


      • TaikisN kirjoitti:

        Kappas vaan, lisää "vanhoja" saapunut paikalle. :)

        Heh..sain vinkin et sie tääl huhuilet vanhoi. :)


      • Ei ku siis pirpsu huhuili ja sit ilmesty muutkin.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Juu muistan mä. Nykyjään olen tuol fb:s enimmäkseen.

        Ai sä olet siellä. :) Kiva kumminki,että ehit tännekki. :) Et ole jäänyt siellä pelikoukkuun? ;)


      • mii-su kirjoitti:

        Ai sä olet siellä. :) Kiva kumminki,että ehit tännekki. :) Et ole jäänyt siellä pelikoukkuun? ;)

        En mä siel pelaa laisinkaan. Mua ei ne pelit jotenkin kiinnosta. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        En mä siel pelaa laisinkaan. Mua ei ne pelit jotenkin kiinnosta. :)

        Mä jäin niihin koukkuun. ;)


      • mii-su kirjoitti:

        Mä jäin niihin koukkuun. ;)

        Mä oon kans pikkuisen koukussa facepeleihin :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        Ei ku siis pirpsu huhuili ja sit ilmesty muutkin.

        Juu eipä sen väliä kuka on huhuillut, ihan hauska verestää vanhoja muistoja aina kun näkee "tutun" nikin. Huomasin tuolla toisaalla norMixinkin ja vinkkasin että piipahtaa tänne hänkin. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Mä oon kans pikkuisen koukussa facepeleihin :)

        Niihin on helppo koukkuuntua, mut onhan se mukavaa ajantappohommaa. Siinä unohtuu kaikki muut maailman murheet. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Juu eipä sen väliä kuka on huhuillut, ihan hauska verestää vanhoja muistoja aina kun näkee "tutun" nikin. Huomasin tuolla toisaalla norMixinkin ja vinkkasin että piipahtaa tänne hänkin. :)

        Ai et norMixiki on viel jossain täällä. . :))


      • mii-su kirjoitti:

        Ai et norMixiki on viel jossain täällä. . :))

        No pitihän sitä sitten poiketa, kun oikein kutsuttiin! :) Mitäpä mii-sulle kuuluu?

        Yleisesti ja yhteisesti: Hauskaa Pääsiäistä itse kullekin säädylle!


      • norMix kirjoitti:

        No pitihän sitä sitten poiketa, kun oikein kutsuttiin! :) Mitäpä mii-sulle kuuluu?

        Yleisesti ja yhteisesti: Hauskaa Pääsiäistä itse kullekin säädylle!

        Mitäpä mulle kuuluu..henki yhä pihisee..Kiva ku tulit poikkeamaan ja tervehtimää vanhoja palstakamuja ;)) Hyvää Pääsiäistä muutes sullekki. :))


      • mii-su kirjoitti:

        Mitäpä mulle kuuluu..henki yhä pihisee..Kiva ku tulit poikkeamaan ja tervehtimää vanhoja palstakamuja ;)) Hyvää Pääsiäistä muutes sullekki. :))

        Huonomminkin voisi siis mennä! :) Mullan alta on paha palstailla...tai no, mistäs minä tiedän vaikka puupalttooseen nykyään hyvinkin saisi nettiyhteyden. Ei ole edes Arkkista näkynyt, että voisi kysyä!


      • norMix kirjoitti:

        Huonomminkin voisi siis mennä! :) Mullan alta on paha palstailla...tai no, mistäs minä tiedän vaikka puupalttooseen nykyään hyvinkin saisi nettiyhteyden. Ei ole edes Arkkista näkynyt, että voisi kysyä!

        Joskus oli telkkarissa juttua, missä laitettiin arkkuun mukaan musaa soittava vehje..En kyllä tajunnu sitä, mut ehkä ei tuu aika käy nii pitkäks. ;))


    • koirasnoita

      Moro peezeta ja muutki vanhat noidat. Kohta tulee pääsiäinen ja munat senku maistuu.

      • Ahhah, tämän nikin muistan myös sieltä vuosien takaa, taisi olla taas kerran joku salanikkiviikkokisa kun tämäkin nikki esittäytyi ;) Pääsiäinen on ihan nurkan takana, joko on rairuoho kasvamassa ja mämmit kiehumassa...


      • exPörrääjä

        Tiu mignoneita pitää pääsiäisenä nälän loitolla ;)


      • koirasnoita
        TaikisN kirjoitti:

        Ahhah, tämän nikin muistan myös sieltä vuosien takaa, taisi olla taas kerran joku salanikkiviikkokisa kun tämäkin nikki esittäytyi ;) Pääsiäinen on ihan nurkan takana, joko on rairuoho kasvamassa ja mämmit kiehumassa...

        Kiitos kysymästä. Rairairai-ruohot jätän suosiolla nuaremmille, mutta mämmiä en kämmi. Muutama uus versio jo testattuna, maistuis varmaan naarasnoidallekin?


      • koirasnoita
        exPörrääjä kirjoitti:

        Tiu mignoneita pitää pääsiäisenä nälän loitolla ;)

        Tiu midgettejä oliskin liian rankka kokemus.


      • koirasnoita kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Rairairai-ruohot jätän suosiolla nuaremmille, mutta mämmiä en kämmi. Muutama uus versio jo testattuna, maistuis varmaan naarasnoidallekin?

        Törmäsin tässä päivänä muuanna mämmijäätelöön kaupn pakastealtaalla :) Millaisia versioita oot testannut?


    • exPörrääjä

      Löytyykö joltain arkistojen uumenista "leikkaamaton" versio tästä ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/t/1549557/kahvilan-porukka-matkustaa#comment-7575335
      Harmittaa kun yli puolet ketjun viesteistä on poistettu, siihen aikaan taisi hävitä koko oksa jos joku poisti omansa, olisi kiva päästä lukemaan koko akuperäinen ketju, oli mielestäni yksi hauskimmista.
      Conrol tuskin leikkauksia suoritti, oli sefujen eliittiä ;)

      Joskus kun oikein repii niin käyn lukemassa juttuja 10 vuoden takaa, väkisinkin silloin tulee hyvälle tuulelle.
      Huvittavaa on oman muistin rajallisuus, kun muistan hyvin olleeni mukana jossain hauskassa ketjussa mutten muista kuka nimimerkeistä olin ;)

      • Alien-8

        Man of Mystery oli huuhiksen paras seriffi.Laardibonu ja muutkin varmaan samaa mieltä?


      • Alien-8 kirjoitti:

        Man of Mystery oli huuhiksen paras seriffi.Laardibonu ja muutkin varmaan samaa mieltä?

        No, ne kun on lukeneet MoMin kirjeenvaihdon tekaistun Pirjon kanssa, saattavat olla hieman eri mieltä. Mutta jääkööt ne ajat omaan arvoonsa.

        Huuhaamiitit olivat jotain sellaista, mitä ei helposti toisteta. Tai no joo, on meillä parina kesänä ollut jotain ihme porukkaa ympäri Suomea., ei kuitenkaan huuhaata.


      • naapuri-Hml
        Alien-8 kirjoitti:

        Man of Mystery oli huuhiksen paras seriffi.Laardibonu ja muutkin varmaan samaa mieltä?

        MoM oli ja on henkisesti sairas perverssi.


      • Alien-8
        LaardiBee kirjoitti:

        No, ne kun on lukeneet MoMin kirjeenvaihdon tekaistun Pirjon kanssa, saattavat olla hieman eri mieltä. Mutta jääkööt ne ajat omaan arvoonsa.

        Huuhaamiitit olivat jotain sellaista, mitä ei helposti toisteta. Tai no joo, on meillä parina kesänä ollut jotain ihme porukkaa ympäri Suomea., ei kuitenkaan huuhaata.

        Niinpä..Mukavaa keväänjatkoa ja terkkuja solalle:)


      • Alien-8

        Ja niissä miiteissä en käynyt kuin kerran.Yksitypyn ja Sydiksen kanssa otettiin lasilliset sitä typyn kuuluisaa laatuviiniä Oulun reissullani...


    • Alien-8

      Tässä vähän muistoja niiltä ajoilta,kun huuhaa oli vielä voimissaan:) http://www.kotinet.com/huuhisextra/Huuhis_3.pdf

    • Kaunis-Kaarina

      Morjensta itsellesi. :)

    • mämmiäviiksissä

      Morjens. Meininki on karu mutta asiallinen. Ilma on autuas, ja olo auvoinen. Revi siitä.

    • PZ, mihin sä katosit :) Toivottavasti selkä ei oo menny pahemaksi.

    • kuinmummuumpihangessa

      Poikkesin katselemaan,näkyykö tuttuja.Pussukka missä viivyt,sillä sinähän olet kutsuttu keskusteluun,tiedät kyllä kuka ja missä sinua odottaa.Kesää kohti!

    • pz.n

      No katohan. Tämä ketjuhan on pitkä, ku nälkävuosi. Morjensta vaan kaikille, jotka on kirjotellu mun viime käynnin jälkeen.

      Hankala selata kännykällä. Ollaan just parasta aikaa jossain Keski-Suomessa mökillä keskellä ei-mitään.

    • kadunmies1

      Jaahas, joku muukin vielä hengissä.

      • oiWEUFG

        Sinäkin. Valitettavasti.


      • pz.n

        Morjens. Onko se ihan itte Kadunmies vai joku feikindeerus?


      • kadunmies1

        Ihan ite,Aito ja alkuperäinen Kadunmies, joku älypää kaapannut kunniakkaan nikkini... kerran vuodessa tulee täällä tehtyä kiertoajelu mutta sama kuin kiertäisi lokaalia hautuumaata,hiljaiseksi on väki mennyt.


      • pz.n

        Vai että kunniakkaan nikkisi? :D Hyvin sanottu, hautausmaaltahan tää oikeastaan vaikuttaa. Käydään vähän vilkaisemassa, kun muistetaan.


      • kadunmies1 kirjoitti:

        Ihan ite,Aito ja alkuperäinen Kadunmies, joku älypää kaapannut kunniakkaan nikkini... kerran vuodessa tulee täällä tehtyä kiertoajelu mutta sama kuin kiertäisi lokaalia hautuumaata,hiljaiseksi on väki mennyt.

        Oho..oikeen kadunmieski on viel liikenteessä. :))


    • SilliäKullekin

      Aloittaja, imetkö?

      • pz.n

        No totta munassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe