Kertokaas tietämättömälle kuinka fordin laatikkoa pykälletään?Voiko aluetta vaihtaa vauhdissa ja meneekö alueen vaihto ilman tuplapolentaa ja välikaasua?Lattia vaihteet kyseessä.Vastaukset sais olla mielellään mallia rautalanka..
Ford 5610 vaihteet
3
344
Vastaukset
- hgvng
https://www.youtube.com/watch?v=vVx9Yzzq5-0
Siinä 5610-farmarimallin loota. Aluevaihteita ei vaihdeta missään tapauksessa vauhdissa!
Ja kokeilemallahan se selviää meneekö päälle, kyllä mä luulen että joutuu kaksoispoljentaa ja välikaasua antaa.
Ja aluevaihteen vaihdossa ei tartte kaksoispoljentaa, ja kyl toi voorttis lähtee liikkeelle isoimmallakin vaihteella jos et osaa vaihtaa.- Nytjopikkuajot
Voi, voi, voi! Aikoinaan Foortin viistonninen oli rahtiajurien kone, niin minunkin, ja arvatkaapa pojat montako kertaa on vaihdettu aluevaihdetta vauhdissa. Kysyjän koneessa sama laatikko, että opettelemaan vaan. Se on ehkä sen ajan traktorin lootista paras ja nopein kepitettävä. Juuri siksi oli rahtimiesten kone tukin ja soran ajossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412