Miehet varmaan kannattaisi vähän kiinnostua pikkurouvanne tekemisistä, kun olette töissä. näkyy naapurin rouva katselevan kuinka vhireää nurmi on aidan toisella puolen!
kotirouvat
16
462
Vastaukset
- jussipussiii
hoitelen Tuusulan yhtä "pikkurouvaa" kun oma ei ymmärrä sen pääle!
- Aimo.Mela
Rouville täytää antaa sitä, mitä rouvat tarvitsevat ja täytyy sanoa, että tavetta on.
Minulta ovat vuosien saatossa saaneet tarvitsemansa ja hieman ylikin.
Tällähetkellä yksi kiihkeä hoito siinä Metsontiellä. Ehken sano talon numeroa...- Barru
Ettei olisi sama nainen meillä?
- VaijeriaTarjouksessa
Se on hyvä ettei kyrpä ole kortilla, eli ei ole pula-aika!
- Perttiparru
Taitaa Tuusulan rouvat olla puutteessa,kun treffisaiteilla yms. Löytyy miestä etsiviä naisia,mutta hyvä niin. Itsekin talkoisiin osallistun ja kyllä kelpaa pimputella...
- huvapoika
Eesti mees huva poika.ottaa heti naisen,jos nainen antaa vähänkin aihetta.Vaikka pakkasraitilla.
- Herkkumutteri20
Raukka se joka ei kiimasta auta!!! On osallistunut myös talkoisiin,puuilo on lähellä ko.rouvaa:)
- tavispalli
Lähdin aamulla duuniin ja sanoin eukolle, että hoidata vaan ittes kuntoon, ei se pihtaamalla parane. ... Lupasi hoidattaa.
Naapuri vaan valitteli, että se pitää kovaa meteliä saadessaan.
No hyvä että saa niin että tuntuu, kun ei se mun kanssa huuda... - huoltomies12
Ai ai sitä ratsastuksen riemua taas hyljeksityn viikonlopun jälkeen.
Ravi oli piiitkä ja antoisa. nam.
Väärinpäin ratsastus oli erittäin antoisa. Kiinteä topakka peppu sai ja antoi kyytiä.
Tähän naiseen voisi vaikka rakastua jos asiat olisivat toisin. - Haparixu
Yhtä työtöntä rouvaa minäkin auttanut!
- nähtyon
kyllä on ukot sokeita kun ei näe mitä vaimot kotona touhuaa aamuisin ja päivisin! meidänkin naapurin hieno rouva pitää niin kulissia niin kulissia,että oikein tekisi mieli sanoa sen miehelle mikä on meno silloin kun se on töissä!
- huoltomies12
Tänään kävin taas pikkurouvaa avittamassa, mutta vaikka toisaalla tuli valmista, niin pyysi vielä huomenna tulemaan varmistamaan asian.
Ja minähän menen ihan mielelläni. - huoletonhuoltomies
Tämähän on melkein heitteillejättö ! Pikkurouva ollut pitkään puutteessa.
Kävin taas tänään "töissä" ja siinä sivutuotteena sain lämpimän ja kostean osani rakkaudesta ja osoituksen sen puutteesta.
En minä valita ja olen mielissäni, kun olen haluttu vieras.
Pitäkää huoli rakkaistanne ja ellette, niin me pidämme sitten. - hänenehdoillaan
3 kertaa viikossa naapurin rouvaa ja on pelkkää ihanuutta.
Ei velvollisuuksia, töitä tai kuuntelemista..paitsi se hetki.
En tunne tästäkään pahaa oloa, varsinkaan kun nainen haluaa ..lisää. - takatuuppar
Kyllä on vanhassa vara parempi,ei tartte opettaa. Kovasti tykkää imuutella
- naapurinnaista
naapurissa on suht mukiinmenevännäköinen naikkonen. Usein sieltä on kuulunu riitojen ääniä, huutoa, pauketta, ja poliisikin on käynyt. Kerran jäin rappuun juttelemaan naisen kanssa aiheesta ja eipä siitä mennyt kauaa kun hän kävi jo kahveella ja muutenkin purkamassa ahdistustaan mun luona. Kerranpa sitten kemioissa tapahtui pienet reaktiot ja tietäähän sen mihin se sitten päätyi. "Tätä olen kaivannu niin pitkään..." oli naisen kommentti. Nyt on ongelmana se, että ko. nainen on sanojensa mukaan "syvästi rakastunut" muhun, eikä oma mies kiinnosta enää yhtään, ja uhka perheen rikkoutumiselle on ilmeinen. Itse haluaisin pitää tämän satunnaisena panona, mutta epäilempä, että nainen saattaa siitä loukkaantua ja loppuu kahvihetket :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089981 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12591Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill702381- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91411- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421237