kotirouvat

Tarkkaavainen

Miehet varmaan kannattaisi vähän kiinnostua pikkurouvanne tekemisistä, kun olette töissä. näkyy naapurin rouva katselevan kuinka vhireää nurmi on aidan toisella puolen!

16

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussipussiii

      hoitelen Tuusulan yhtä "pikkurouvaa" kun oma ei ymmärrä sen pääle!

    • Aimo.Mela

      Rouville täytää antaa sitä, mitä rouvat tarvitsevat ja täytyy sanoa, että tavetta on.
      Minulta ovat vuosien saatossa saaneet tarvitsemansa ja hieman ylikin.

      Tällähetkellä yksi kiihkeä hoito siinä Metsontiellä. Ehken sano talon numeroa...

      • Barru

        Ettei olisi sama nainen meillä?


    • VaijeriaTarjouksessa

      Se on hyvä ettei kyrpä ole kortilla, eli ei ole pula-aika!

    • Perttiparru

      Taitaa Tuusulan rouvat olla puutteessa,kun treffisaiteilla yms. Löytyy miestä etsiviä naisia,mutta hyvä niin. Itsekin talkoisiin osallistun ja kyllä kelpaa pimputella...

      • huvapoika

        Eesti mees huva poika.ottaa heti naisen,jos nainen antaa vähänkin aihetta.Vaikka pakkasraitilla.


    • Herkkumutteri20

      Raukka se joka ei kiimasta auta!!! On osallistunut myös talkoisiin,puuilo on lähellä ko.rouvaa:)

    • tavispalli

      Lähdin aamulla duuniin ja sanoin eukolle, että hoidata vaan ittes kuntoon, ei se pihtaamalla parane. ... Lupasi hoidattaa.
      Naapuri vaan valitteli, että se pitää kovaa meteliä saadessaan.
      No hyvä että saa niin että tuntuu, kun ei se mun kanssa huuda...

    • huoltomies12

      Ai ai sitä ratsastuksen riemua taas hyljeksityn viikonlopun jälkeen.
      Ravi oli piiitkä ja antoisa. nam.
      Väärinpäin ratsastus oli erittäin antoisa. Kiinteä topakka peppu sai ja antoi kyytiä.

      Tähän naiseen voisi vaikka rakastua jos asiat olisivat toisin.

    • Haparixu

      Yhtä työtöntä rouvaa minäkin auttanut!

    • nähtyon

      kyllä on ukot sokeita kun ei näe mitä vaimot kotona touhuaa aamuisin ja päivisin! meidänkin naapurin hieno rouva pitää niin kulissia niin kulissia,että oikein tekisi mieli sanoa sen miehelle mikä on meno silloin kun se on töissä!

    • huoltomies12

      Tänään kävin taas pikkurouvaa avittamassa, mutta vaikka toisaalla tuli valmista, niin pyysi vielä huomenna tulemaan varmistamaan asian.
      Ja minähän menen ihan mielelläni.

    • huoletonhuoltomies

      Tämähän on melkein heitteillejättö ! Pikkurouva ollut pitkään puutteessa.
      Kävin taas tänään "töissä" ja siinä sivutuotteena sain lämpimän ja kostean osani rakkaudesta ja osoituksen sen puutteesta.
      En minä valita ja olen mielissäni, kun olen haluttu vieras.

      Pitäkää huoli rakkaistanne ja ellette, niin me pidämme sitten.

    • hänenehdoillaan

      3 kertaa viikossa naapurin rouvaa ja on pelkkää ihanuutta.
      Ei velvollisuuksia, töitä tai kuuntelemista..paitsi se hetki.
      En tunne tästäkään pahaa oloa, varsinkaan kun nainen haluaa ..lisää.

    • takatuuppar

      Kyllä on vanhassa vara parempi,ei tartte opettaa. Kovasti tykkää imuutella

    • naapurinnaista

      naapurissa on suht mukiinmenevännäköinen naikkonen. Usein sieltä on kuulunu riitojen ääniä, huutoa, pauketta, ja poliisikin on käynyt. Kerran jäin rappuun juttelemaan naisen kanssa aiheesta ja eipä siitä mennyt kauaa kun hän kävi jo kahveella ja muutenkin purkamassa ahdistustaan mun luona. Kerranpa sitten kemioissa tapahtui pienet reaktiot ja tietäähän sen mihin se sitten päätyi. "Tätä olen kaivannu niin pitkään..." oli naisen kommentti. Nyt on ongelmana se, että ko. nainen on sanojensa mukaan "syvästi rakastunut" muhun, eikä oma mies kiinnosta enää yhtään, ja uhka perheen rikkoutumiselle on ilmeinen. Itse haluaisin pitää tämän satunnaisena panona, mutta epäilempä, että nainen saattaa siitä loukkaantua ja loppuu kahvihetket :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe