kotirouvat

Tarkkaavainen

Miehet varmaan kannattaisi vähän kiinnostua pikkurouvanne tekemisistä, kun olette töissä. näkyy naapurin rouva katselevan kuinka vhireää nurmi on aidan toisella puolen!

16

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussipussiii

      hoitelen Tuusulan yhtä "pikkurouvaa" kun oma ei ymmärrä sen pääle!

    • Aimo.Mela

      Rouville täytää antaa sitä, mitä rouvat tarvitsevat ja täytyy sanoa, että tavetta on.
      Minulta ovat vuosien saatossa saaneet tarvitsemansa ja hieman ylikin.

      Tällähetkellä yksi kiihkeä hoito siinä Metsontiellä. Ehken sano talon numeroa...

      • Barru

        Ettei olisi sama nainen meillä?


    • VaijeriaTarjouksessa

      Se on hyvä ettei kyrpä ole kortilla, eli ei ole pula-aika!

    • Perttiparru

      Taitaa Tuusulan rouvat olla puutteessa,kun treffisaiteilla yms. Löytyy miestä etsiviä naisia,mutta hyvä niin. Itsekin talkoisiin osallistun ja kyllä kelpaa pimputella...

      • huvapoika

        Eesti mees huva poika.ottaa heti naisen,jos nainen antaa vähänkin aihetta.Vaikka pakkasraitilla.


    • Herkkumutteri20

      Raukka se joka ei kiimasta auta!!! On osallistunut myös talkoisiin,puuilo on lähellä ko.rouvaa:)

    • tavispalli

      Lähdin aamulla duuniin ja sanoin eukolle, että hoidata vaan ittes kuntoon, ei se pihtaamalla parane. ... Lupasi hoidattaa.
      Naapuri vaan valitteli, että se pitää kovaa meteliä saadessaan.
      No hyvä että saa niin että tuntuu, kun ei se mun kanssa huuda...

    • huoltomies12

      Ai ai sitä ratsastuksen riemua taas hyljeksityn viikonlopun jälkeen.
      Ravi oli piiitkä ja antoisa. nam.
      Väärinpäin ratsastus oli erittäin antoisa. Kiinteä topakka peppu sai ja antoi kyytiä.

      Tähän naiseen voisi vaikka rakastua jos asiat olisivat toisin.

    • Haparixu

      Yhtä työtöntä rouvaa minäkin auttanut!

    • nähtyon

      kyllä on ukot sokeita kun ei näe mitä vaimot kotona touhuaa aamuisin ja päivisin! meidänkin naapurin hieno rouva pitää niin kulissia niin kulissia,että oikein tekisi mieli sanoa sen miehelle mikä on meno silloin kun se on töissä!

    • huoltomies12

      Tänään kävin taas pikkurouvaa avittamassa, mutta vaikka toisaalla tuli valmista, niin pyysi vielä huomenna tulemaan varmistamaan asian.
      Ja minähän menen ihan mielelläni.

    • huoletonhuoltomies

      Tämähän on melkein heitteillejättö ! Pikkurouva ollut pitkään puutteessa.
      Kävin taas tänään "töissä" ja siinä sivutuotteena sain lämpimän ja kostean osani rakkaudesta ja osoituksen sen puutteesta.
      En minä valita ja olen mielissäni, kun olen haluttu vieras.

      Pitäkää huoli rakkaistanne ja ellette, niin me pidämme sitten.

    • hänenehdoillaan

      3 kertaa viikossa naapurin rouvaa ja on pelkkää ihanuutta.
      Ei velvollisuuksia, töitä tai kuuntelemista..paitsi se hetki.
      En tunne tästäkään pahaa oloa, varsinkaan kun nainen haluaa ..lisää.

    • takatuuppar

      Kyllä on vanhassa vara parempi,ei tartte opettaa. Kovasti tykkää imuutella

    • naapurinnaista

      naapurissa on suht mukiinmenevännäköinen naikkonen. Usein sieltä on kuulunu riitojen ääniä, huutoa, pauketta, ja poliisikin on käynyt. Kerran jäin rappuun juttelemaan naisen kanssa aiheesta ja eipä siitä mennyt kauaa kun hän kävi jo kahveella ja muutenkin purkamassa ahdistustaan mun luona. Kerranpa sitten kemioissa tapahtui pienet reaktiot ja tietäähän sen mihin se sitten päätyi. "Tätä olen kaivannu niin pitkään..." oli naisen kommentti. Nyt on ongelmana se, että ko. nainen on sanojensa mukaan "syvästi rakastunut" muhun, eikä oma mies kiinnosta enää yhtään, ja uhka perheen rikkoutumiselle on ilmeinen. Itse haluaisin pitää tämän satunnaisena panona, mutta epäilempä, että nainen saattaa siitä loukkaantua ja loppuu kahvihetket :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe