kotirouvat

Tarkkaavainen

Miehet varmaan kannattaisi vähän kiinnostua pikkurouvanne tekemisistä, kun olette töissä. näkyy naapurin rouva katselevan kuinka vhireää nurmi on aidan toisella puolen!

16

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussipussiii

hoitelen Tuusulan yhtä "pikkurouvaa" kun oma ei ymmärrä sen pääle!

• Aimo.Mela

Rouville täytää antaa sitä, mitä rouvat tarvitsevat ja täytyy sanoa, että tavetta on.
      Minulta ovat vuosien saatossa saaneet tarvitsemansa ja hieman ylikin.

Tällähetkellä yksi kiihkeä hoito siinä Metsontiellä. Ehken sano talon numeroa...

• Barru

Ettei olisi sama nainen meillä?

• VaijeriaTarjouksessa

Se on hyvä ettei kyrpä ole kortilla, eli ei ole pula-aika!

• Perttiparru

Taitaa Tuusulan rouvat olla puutteessa,kun treffisaiteilla yms. Löytyy miestä etsiviä naisia,mutta hyvä niin. Itsekin talkoisiin osallistun ja kyllä kelpaa pimputella...

• huvapoika

Eesti mees huva poika.ottaa heti naisen,jos nainen antaa vähänkin aihetta.Vaikka pakkasraitilla.

• Herkkumutteri20

Raukka se joka ei kiimasta auta!!! On osallistunut myös talkoisiin,puuilo on lähellä ko.rouvaa:)

• tavispalli

Lähdin aamulla duuniin ja sanoin eukolle, että hoidata vaan ittes kuntoon, ei se pihtaamalla parane. ... Lupasi hoidattaa.
      Naapuri vaan valitteli, että se pitää kovaa meteliä saadessaan.
      No hyvä että saa niin että tuntuu, kun ei se mun kanssa huuda...

• huoltomies12

Ai ai sitä ratsastuksen riemua taas hyljeksityn viikonlopun jälkeen.
      Ravi oli piiitkä ja antoisa. nam.
      Väärinpäin ratsastus oli erittäin antoisa. Kiinteä topakka peppu sai ja antoi kyytiä.

Tähän naiseen voisi vaikka rakastua jos asiat olisivat toisin.

• Haparixu

Yhtä työtöntä rouvaa minäkin auttanut!

• nähtyon

kyllä on ukot sokeita kun ei näe mitä vaimot kotona touhuaa aamuisin ja päivisin! meidänkin naapurin hieno rouva pitää niin kulissia niin kulissia,että oikein tekisi mieli sanoa sen miehelle mikä on meno silloin kun se on töissä!

• huoltomies12

Tänään kävin taas pikkurouvaa avittamassa, mutta vaikka toisaalla tuli valmista, niin pyysi vielä huomenna tulemaan varmistamaan asian.
      Ja minähän menen ihan mielelläni.

• huoletonhuoltomies

Tämähän on melkein heitteillejättö ! Pikkurouva ollut pitkään puutteessa.
      Kävin taas tänään "töissä" ja siinä sivutuotteena sain lämpimän ja kostean osani rakkaudesta ja osoituksen sen puutteesta.
      En minä valita ja olen mielissäni, kun olen haluttu vieras.

Pitäkää huoli rakkaistanne ja ellette, niin me pidämme sitten.

• hänenehdoillaan

3 kertaa viikossa naapurin rouvaa ja on pelkkää ihanuutta.
      Ei velvollisuuksia, töitä tai kuuntelemista..paitsi se hetki.
      En tunne tästäkään pahaa oloa, varsinkaan kun nainen haluaa ..lisää.

• takatuuppar

Kyllä on vanhassa vara parempi,ei tartte opettaa. Kovasti tykkää imuutella

• naapurinnaista

naapurissa on suht mukiinmenevännäköinen naikkonen. Usein sieltä on kuulunu riitojen ääniä, huutoa, pauketta, ja poliisikin on käynyt. Kerran jäin rappuun juttelemaan naisen kanssa aiheesta ja eipä siitä mennyt kauaa kun hän kävi jo kahveella ja muutenkin purkamassa ahdistustaan mun luona. Kerranpa sitten kemioissa tapahtui pienet reaktiot ja tietäähän sen mihin se sitten päätyi. "Tätä olen kaivannu niin pitkään..." oli naisen kommentti. Nyt on ongelmana se, että ko. nainen on sanojensa mukaan "syvästi rakastunut" muhun, eikä oma mies kiinnosta enää yhtään, ja uhka perheen rikkoutumiselle on ilmeinen. Itse haluaisin pitää tämän satunnaisena panona, mutta epäilempä, että nainen saattaa siitä loukkaantua ja loppuu kahvihetket :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      70
      3821
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      101
      2448
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1669
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1438
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      97
      1311
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1256
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1073
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe