lekmer huuhaa

LekMerHuiputus

Lekmer vei minunkin rahat.. tekivät markkinatutkimusta asettamalla 90% aleita. Tilasin ja lastenkanssa vielä varmistettiin että kelpaavat.

No, tuotteita eivät aiokkaan lähettää.. rahaa 560eur vieläkin lekmerillä lainassa. Synttärit meni pieleen..

Älkää hyvät ihmiset luottako noihin huuhaa ruotsalaisiin rikollisiin.

3

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettynytLekmeriin

Minulle kävi sama. Myivät 90% alella vanhentunutta elektroniikkaa. Tilasin, maksoin mutta eivät sitten lähettäneetkään. Sanoivat vain että sori siitä. Taitaa tutkia tosiaan markkinoita? Helppo sitten käyttää sisäänveto tarjouksia, ja lähettää vain haluamansa tuotteet. Huijari firma.

• NachoMama

Jep! Minulle kävi samoin tämän vuoden joululahjojen kanssa, kuukauteen ei mitään vastauksia ja 22.12 ilmoitettiinkin, että "sori, ne ei oo lähtenykkään, mitätöifään lasku" NO MUTTA KUN OLEN MAKSANUT SEN KK SITTEN "aijaa, no kysele palautusta Qlirolta" Jep jep. Eipä ollut joululahjoja kummilapsille.

• KokemusLekmeristä

Ei voi suositella kenellekään :(
      Kaksi tuotetta tilattu, kumpaakin oli saldoilla, luonnollisestikin...
      Toinen tuote saapui postipaketissa, toisesta ei hajuakaan.
      Ei ilmoitusta jälkitoimituksesta, ei mitään tietoa paketin mukana, eikä meilitse.
      Tässä vaiheessa nettisivuilta katsoessa ei enää edes saldoilla.
      Asiakaspalvelusta vastattiin puheluun lopultakin, asiakaspalvelija palveli hoono soomi -kielellä.
      Länkytti jotain todella sekavaa maksusta, ettei muka ole maksettu vaikka maksu hoidettu asiaankuuluvasti verkkopankin kautta tilausta tehdessä.
      Kuitenkin oli palauttamassa puuttuvan tuotteen hintaa, jota muka ei oltu maksettu???
      Tilaus kuulema peruttu, tästä ei ilmoitusta asiakkaalle.
      Mainitsi mahdollisista ongelmista tulevan maksupalautuksen kanssa ja että Lekmer ei muka saa lähettämättömistä tuotteista maksua ennen tuotteiden lähettämistä.
      Tämmöinen bullshit muka asiakkaan ongelma???
      Käsittämätöntä jargonia, suorastaan lässytystä, asiakaspalvelijalta.
      Ei tule markkinoille yhtäkään tuotetta ikinä, mikä tarvitsisi Lekmeriltä tilata.
      Paskapulju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe