Kun Nordea ahmaisi KOP:n, monet lopettivat tilinsä. Meilläkin oli kaksi tiliä siellä, ja oli tallelokerokin, kun se oli ollut pakettitarjouksena tilin kanssa, eikä maksanut paljon. Ei siellä mitään arvokasta ollut. Pankista soitettiin tosiaan KOP:n kuolinhetkillä ja kysyttiin, mitä tehdä, ja sanoimme, että tilejä ei tarvita eikä lokeroakaan. Siitä on yli 20 vuotta.
Nyt tuli Nordealta 'lasku'. Tuon entisen tallelokeron kuukausimaksu tämän vuoden tammikuulta 17 euroa, ja maksuvaatimus heti, ja soittakaa parin päivän sisällä, jos on huomautettavaa. Kävi sitten ilmi, että Nordea oli järjestänyt väliaikaisen set upin, jossa kaltaisiamme KOP:n entisiä asiakkaita oli koottu samanlaisin tekosyin saapumaan konttoriin (ties miten kaukaa) 'selvittämään tilejään'. Meitä kohdeltiin aivan kuin me olisimme tehneet jonkin virheen, aivankuin me olisimme laiminlyöneet jotakin. Eivät he kuulemma voineet tietää, mitä lokeroita heillä on pankissaan - se on asiakkaiden vastuulla. Ja roskat. Uteleeko mikään muu pankki asiakkailtaan yhtä paljon kuin Nordea? Väittää nyt sitten, ettei edes tiedä, kenellä on tilejä tai lokeroita heillä.
Nämä nyt sitten lopetettiin nyky-Nordean nykyisen käytännön mukaan, ja tileillä olevat pari euroa luvattiin maksaa tilillemme. Noilta vuosilta ei näytetty tiliotteita, joten epäselväksi meille jäi, oliko Nordea kalunnut noilta tileiltä jotain näiden vuosien aikana. Ei meillä monen muuton ja vuosikymmenten jälkeen ole tietoja joistain 80-luvun asioista. Tallelokerosta, tai paremminkin suljetun tallelokeron arvottoman sisällön 'suljetusta säilytyksestä', eivät kuitenkaan kehdanneet meiltä vaatia maksua. Olivatko murentaneet tiliä siihenkin, emme tiedä, kun mitään tiliotteita ei ole vuosikymmeniin ollut. "Sen laskun voitte nyt sitten jättää huomiotta", neuvottiin. Valheellisen laskun. Jos jaksaisi, valittaisi Nordean epärehellisestä laskusta, mutta kuka jaksaa, kun koko systeemi haisee.
Miten te muut, jotka oli kutsuttu, ilmeisesti samantapaisin syin? Oliko vielä kummallisempia tarinoita? Yhdellä nuorella miehellä kuului olleen vauvana avattu tili. Miten hänet oli saatu tulemaan pankkiin? Vaatimalla jälkikäteen tilimaksuja? Väittämällä, että tili oli nyt Nordean 'maksujen' takia miinuksella? Saivatkohan he ketään tulemaan ilman valheellista laskua tai muuta uhkausta?
Olen hyvin pettynyt Nordeaan. Onneksi tajusin lähteä sieltä vuosia sitten. Tyhmä olin, kun koskaan sinne meninkään.
Nordea syyttää asiakkaita omasta mokastaan
valheellinenLasku
3
69
Vastaukset
- kokemustaon
Vika on poikkeuksetta aina asiakkaassa, kun pankeista on kysymys. Itsellekin on tullut erään pankin takia kuluja aiheettomista maksumuistutuksista kymmeniä euroja. Ei puhettakaan, että pankki olisi vastannut virheistään millään tavalla.
- valheellinenLasku
Tammikuun valheellisen laskun saimme jättää huomiotta. Tänään tuli sitten helmikuun lasku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368