Oli kaunis kesä ilta/ yö ja tapasimme Vanhalla ja lähdettiin sieltä kuuntelemaan jazzia "Groovy'iin .Kauniina kesäyönä mentiin kaivopuistnja hautausmaan johonkin välimaastoon ja me naitiin niin monta kertaa, etten aikaisemmin enkä myöhemmin ja nurmikolla mun takki alla . Myöhemmin kun yritin soittaa, niin joku vastas aina ettet ole. Kalvaa mieltä : Olenko kenties jonkun lapsen iskä ja mitä sulle kuuluu Irene. Terv. Martti
Irene Töölöstä
17
357
Vastaukset
- Irene15v
Hei Martti
Oon naimisis ja sulla on nyt HIV. Mulla on yks sekarotunen vesipää, stadin kämppä Jakikses, pari rakastajaa, ja muutenki perä jaossa.
Haluatko liukkaille?Kuka Helvetin Martti ? Ja v 75 ei ollu hiviä ja viimeks oon käyny testeissä 2001 ja kusipäät voi pudottaa 5.- krs:sta alhaalla olevaan Turkinhihaan, eiks ne tee siellä Kontulassa muutkin niin, Vai mikä sylkylä se oli.
- Irene16v
Mulla on punakarvanen pimppa. Martti HIV sen tietää ja muistaa sen koko loppuikänsä. Mikä on kovin lyhyt. Toivottavasti.
- Tonter1
Taitaa vipata ja sirittää aika pahasti !
- Irene16v
Ooks kade? Saat kyllä punakettuuni naijakses kumin kaa, mut et oo koskaa enne semmosta saannu. Me punapäät ollaa koneita. Oon aito punakarvanen ja laillises iäs jo...
- tonter1
No eiku paneskelemaan sitte vaan, Haiseeko sun veneerin vaginas mädälle ruutanalle ? Sellasta olis kiva nuolla krapulassa, nnin tulis hyvin nakki-olut-stroganoffit reisilles.
- Irene16v
Emmääsulleanna, sää oot joku vajakki. Aitoo punapäätä saa harvoin, ni sillon kandeis nylkyttää ku on saamassa. Ny jäit ilman, jatka vemputusta, urpo.
- Irene16v
Otan Pikku Kakkoseen viron apinoilta. Triplataksalla,käteisellä, ja kumin kaa. Yks kerrallaan. In cash.Euroina.
- Irene16v
Nyt on setelirahaa taskussa, pääsee Viroon risteilemään.
- Irene16v
Visvasyylä on hoijjettu, voi taas painaa paljaalla. Hiihaa.
- mjhtre
Ei olesulla hoidettu, rupes kukkiin äskön mulukussa. Mee heti linikalle.
- Irene16v
Nyt on visvasyylä parannettu. Voi tulla bylsiin taas paljaalla. Karvat on tallella.
- Irene16v
No, kuka tulee? Odotan teitä.
- Irene16v
Martti, mulla onny arapimies. Se on Irakkiasta ja saa fattast niimpaljo rahaa et mun kandee seukkaa sen kaa. Ei tartte jakaa piparii ko yhelle, ku ennen piti olla useemman kaa et pysy leiväs kii. Tää on hyvä järjestely. Pimppakaan ei vingu kun sen muna on niin pieni. Sitku se sää häädön Suamest, tuu sitte kyseleen koloa. Kylä irtoo.
- MarttiMulkunder
Voinks mää ny tulla polkeen sua? Mulla oli just tilipäivä ja lomarahat tuli. Muijalla hilloviikko.
- Irene16v
Tuu vaan käymään, mut paat sitte kumin kaa. Sulla voi olla muutakin ku se iso A. Sitä paittes mulla on ny jotain eksoottisia kameli-ihottumia tuolla alavattas. Haluuks nuolla niitä?
- Irene16v
Ny tarttis saara kakkoseen. Kuka tulis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667