OP alkaa vetää välistä talletuksesta

patjaanvaan

Sain OP:lta äsken viestin. Eivät kehdannet lähettää sitä paperilla vaan piilotettiin nettipankkiin. Ilmeisesti joku sika OP:ssä on päättäänyt vetää välistä PANOISTA, alkean 1.3. Vedätys on muka-nokkelasti ilmoitettu näin, ensimmäiset kolme talletukset ilmaisia, sen jälkeen 2,50€/talletus sekä joku osuus talletuksesta.

Ei miellytä edesauttaa tällainen sikailu. Olisiko ehdotuksia paremmasta suomalaisesta pankista?

13

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsaah

Kerrohan ensin, miksi ja millaisessa tilanteessa tavallisen ihmisen pitäisi laittaa käteistä rahaa tilille?

Itse taisin tehdä niin viimeksi 90-luvulla. Jostain oli tullut koululaisen mittapuulla sellainen summa rahaa, jota ei olisi kohtuudella saanut muutamassa kuukaudessa kulutettua. Näin aikuisena ei ole mitään ongelmaa "hävittää" käteistä kaupan kassalla, jos sitä jostain tulisi. Mutta kun eihän sitä edes tule, kun tilisiirrot on keksitty.

• PeeJiiPee

Aloittaja ei maininnut käteistalletusta. Talletus kuin talletus siis vaikka palkka tilille. Tarkennappa!

• Älytön-ajatus

OP ei TODELLAKAAN ala veloittaa 2,50 euroa tilille saapuvista tilisiirroista, kuten esim. palkasta!

Tässä on kyse KÄTEIStalletuksista, mukaanlukien ne jotka tehdään automaatin kautta.

• PeeJiiPee

Ei mitenkään älytön. Kaikkea kun on nähty.

• säästäjäparka

sekä joku osuus talletuksesta.Tarkoittaako että alkaavat maksamaan negatiivista säästökorkoa?

• automaatilla

Talletus TalletusOtto-automaatilla

Ensimmäiset 3 talletusta / kk maksuton, sen jälkeen 2,5 e / talletus 0,30 % seteleiden arvosta ja 1,5 % kolikoiden arvosta.

• hohhoijaanykyaikaa

Voi olla kohta pankeissa hiljaista, on tää hullu maailma!!

20v sitten sai kunnon korkoa jos säästi, nyt siitä rangaistaan.

Tällainen johtaa koko yhteiskunan kaatumiseen, aivan sama alkaa rötöstellä, mitään eivät voi rahattomille paskoille, mutta jos omistaa jotain on vain maksumiehinä/naisina.

• Eipä_haittaa

Hyvä että erityispalvelujen käyttäjät maksavat edes osan omista kustannuksistaan. Minun ei ole tarvinnut tallettaa 30 vuoden aikana käteistä kuin yhden kerran, kun myin auton ja sain muutaman tonnin seteleinä. Ja silloinkin oli vaihtoehtona pitää rahat käteisenä ja käyttää ne vähitellen.

• miettisitmuitakin
        Eipä_haittaa kirjoitti:

Hyvä että erityispalvelujen käyttäjät maksavat edes osan omista kustannuksistaan. Minun ei ole tarvinnut tallettaa 30 vuoden aikana käteistä kuin yhden kerran, kun myin auton ja sain muutaman tonnin seteleinä. Ja silloinkin oli vaihtoehtona pitää rahat käteisenä ja käyttää ne vähitellen.

No "kiva" kun koet myönteisenä asian joka ewi itseäsi koske. Koetko useinkin mielihyvää kun muut joutuvat maksamaan jostain palvelusta jota itse et tarvitse? Eikä sitten tullut mieleen että esim. joku muu vastaavanlaisessa autonmyyntitilanteessa tahtoisi laittaa saamansa myyntirahat tililleen käyttääkseen en laskujen maksuun?

• hlöps
        miettisitmuitakin kirjoitti:

No "kiva" kun koet myönteisenä asian joka ewi itseäsi koske. Koetko useinkin mielihyvää kun muut joutuvat maksamaan jostain palvelusta jota itse et tarvitse? Eikä sitten tullut mieleen että esim. joku muu vastaavanlaisessa autonmyyntitilanteessa tahtoisi laittaa saamansa myyntirahat tililleen käyttääkseen en laskujen maksuun?

Nykypäivänä autonmyyntitilanteessa ostaja siirtää rahat suoraan myyjän tilille. Ainakin jos auto maksaa yli 3-numeroisen määrän euroja.

Noin muuten, eikö se ole reilu homma, että se maksaa joka tarvitsee? Miksi meidän muiden pitäisi maksaa palvelumaksuissamme tai huonoina korkoina tms. teikäläisen rahantalletuskustannuksia?

• loiuy

siis saa tehdä 3 raha talletusta kuukaudessa ilman kuluja talletus otolla vai?

• heinävesikö

Minkähän kirkonkylän OP;sta on kyse?

• mcmcz

ok. mutta siis 3 kertaa kuukaudessa voit tallettaa rahaa tilillesi talletusotolla maksutta. neljännestä kerrasta menee jo summa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe