Sain OP:lta äsken viestin. Eivät kehdannet lähettää sitä paperilla vaan piilotettiin nettipankkiin. Ilmeisesti joku sika OP:ssä on päättäänyt vetää välistä PANOISTA, alkean 1.3. Vedätys on muka-nokkelasti ilmoitettu näin, ensimmäiset kolme talletukset ilmaisia, sen jälkeen 2,50€/talletus sekä joku osuus talletuksesta.
Ei miellytä edesauttaa tällainen sikailu. Olisiko ehdotuksia paremmasta suomalaisesta pankista?
OP alkaa vetää välistä talletuksesta
13
378
Vastaukset
- fsaah
Kerrohan ensin, miksi ja millaisessa tilanteessa tavallisen ihmisen pitäisi laittaa käteistä rahaa tilille?
Itse taisin tehdä niin viimeksi 90-luvulla. Jostain oli tullut koululaisen mittapuulla sellainen summa rahaa, jota ei olisi kohtuudella saanut muutamassa kuukaudessa kulutettua. Näin aikuisena ei ole mitään ongelmaa "hävittää" käteistä kaupan kassalla, jos sitä jostain tulisi. Mutta kun eihän sitä edes tule, kun tilisiirrot on keksitty.- PeeJiiPee
Aloittaja ei maininnut käteistalletusta. Talletus kuin talletus siis vaikka palkka tilille. Tarkennappa!
- Älytön-ajatus
OP ei TODELLAKAAN ala veloittaa 2,50 euroa tilille saapuvista tilisiirroista, kuten esim. palkasta!
Tässä on kyse KÄTEIStalletuksista, mukaanlukien ne jotka tehdään automaatin kautta. - PeeJiiPee
Ei mitenkään älytön. Kaikkea kun on nähty.
- säästäjäparka
sekä joku osuus talletuksesta.Tarkoittaako että alkaavat maksamaan negatiivista säästökorkoa?
- automaatilla
Talletus TalletusOtto-automaatilla
Ensimmäiset 3 talletusta / kk maksuton, sen jälkeen 2,5 e / talletus 0,30 % seteleiden arvosta ja 1,5 % kolikoiden arvosta. - hohhoijaanykyaikaa
Voi olla kohta pankeissa hiljaista, on tää hullu maailma!!
20v sitten sai kunnon korkoa jos säästi, nyt siitä rangaistaan.
Tällainen johtaa koko yhteiskunan kaatumiseen, aivan sama alkaa rötöstellä, mitään eivät voi rahattomille paskoille, mutta jos omistaa jotain on vain maksumiehinä/naisina.- Eipä_haittaa
Hyvä että erityispalvelujen käyttäjät maksavat edes osan omista kustannuksistaan. Minun ei ole tarvinnut tallettaa 30 vuoden aikana käteistä kuin yhden kerran, kun myin auton ja sain muutaman tonnin seteleinä. Ja silloinkin oli vaihtoehtona pitää rahat käteisenä ja käyttää ne vähitellen.
- miettisitmuitakin
Eipä_haittaa kirjoitti:
Hyvä että erityispalvelujen käyttäjät maksavat edes osan omista kustannuksistaan. Minun ei ole tarvinnut tallettaa 30 vuoden aikana käteistä kuin yhden kerran, kun myin auton ja sain muutaman tonnin seteleinä. Ja silloinkin oli vaihtoehtona pitää rahat käteisenä ja käyttää ne vähitellen.
No "kiva" kun koet myönteisenä asian joka ewi itseäsi koske. Koetko useinkin mielihyvää kun muut joutuvat maksamaan jostain palvelusta jota itse et tarvitse? Eikä sitten tullut mieleen että esim. joku muu vastaavanlaisessa autonmyyntitilanteessa tahtoisi laittaa saamansa myyntirahat tililleen käyttääkseen en laskujen maksuun?
- hlöps
miettisitmuitakin kirjoitti:
No "kiva" kun koet myönteisenä asian joka ewi itseäsi koske. Koetko useinkin mielihyvää kun muut joutuvat maksamaan jostain palvelusta jota itse et tarvitse? Eikä sitten tullut mieleen että esim. joku muu vastaavanlaisessa autonmyyntitilanteessa tahtoisi laittaa saamansa myyntirahat tililleen käyttääkseen en laskujen maksuun?
Nykypäivänä autonmyyntitilanteessa ostaja siirtää rahat suoraan myyjän tilille. Ainakin jos auto maksaa yli 3-numeroisen määrän euroja.
Noin muuten, eikö se ole reilu homma, että se maksaa joka tarvitsee? Miksi meidän muiden pitäisi maksaa palvelumaksuissamme tai huonoina korkoina tms. teikäläisen rahantalletuskustannuksia?
- loiuy
siis saa tehdä 3 raha talletusta kuukaudessa ilman kuluja talletus otolla vai?
- heinävesikö
Minkähän kirkonkylän OP;sta on kyse?
- mcmcz
ok. mutta siis 3 kertaa kuukaudessa voit tallettaa rahaa tilillesi talletusotolla maksutta. neljännestä kerrasta menee jo summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415