joka tappoi julmasti pikkutytön Moskovassa Allahin käski tappaa pikkutytön. Eikö tämä ole selvä viesti että tänne tulleiden mukana leviää tälläinen raakuus joka on ihankäsittämätön . Näille vielä pitäisi rakentaaa Moskeijoita .
Irtopään kanssa kulkenut lastenhoitaja
4
<50
Vastaukset
- 88888111
ALLAHIN hyvä mutta Suomen sossu parempi ,nyt puhutaan että matut pitäisi saada työllistettyä nopesti ,mutta kuka antaa kersansa hoitoon näille kurkunleikkaajille .
- Säälipikkutyttöä
Tyttö oli hourahtanut Islamin uskoon ja tuonut rukousmaton kotiinsa ,tälläisten hourupäisten kanssa mekin kohta joudumme elämään .
- Hirvittäväteko
Itse saatanako noita vainoaa vai mistä on kysymys ?
- LASTEMME-SUOMI
Hyysärit : ottakaa kotiinne kotoilemaan, ystäväksi, vieraaksi, tai ihan asumaan, lapsenvahdiksi tai auttelemaan muuten vaan - luotettava kaveri ja hyväkuntoinen.
KATSEKIN ON HÄNELLÄ NIIN JULMETUN KULTAINEN.
NÄITÄ SAIRAITA ON SUOMEEN TILATTU OIKEIN PÄÄMINISTERIN VOIMIN.
Muslimien uskonto on saatanasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875