Kuseksitko julkisesti uimahallin altaaseen?

Kuva_arvoitus

24

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatujenKustaJaPaskaa

      Suomen uimahalleista on pikkuhiljaa tulossa maahantunkeutujien käymälöitä ja matutautien levittäjäaltaita...

      • Niinhän_siinä_käy

        Voi hyvinkin olla ettei kohta normaalit suomalaiset siedä edes kuviteimissaan menevänsä uimahalliin....


      • PuhdasIhminen
        Niinhän_siinä_käy kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla ettei kohta normaalit suomalaiset siedä edes kuviteimissaan menevänsä uimahalliin....

        Minä lopetin uimisen jo syksyllä.


      • k.r.rautahermo

        mä olen kussut altaaseen aina.en viitsi pienen asian takia juosta vessaan. uikkareista lähtee tosi karsee haju kun sitten menee saunaan.


      • jee.jee

        Todella turhaa jeesustelua, kaikkihan altaaseen kusee, vaikka kukaan ei sitä tietenkään myönnä. Mistäs saunaan muuten tulisi aina se ammoniakin haju, jos ei kusisista uikkareista.


      • blondi.emo
        jee.jee kirjoitti:

        Todella turhaa jeesustelua, kaikkihan altaaseen kusee, vaikka kukaan ei sitä tietenkään myönnä. Mistäs saunaan muuten tulisi aina se ammoniakin haju, jos ei kusisista uikkareista.

        Tottakai altaaseen saa pissiä. Siellähän on ne puhdistus suodattimet sitä varten. En minä ainakaan päästä lapsia yksin vessaan uimahallissa, vaan käsken pissiä altaaseen.


      • ihmettele.sinä.vaan
        Niinhän_siinä_käy kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla ettei kohta normaalit suomalaiset siedä edes kuviteimissaan menevänsä uimahalliin....

        no ainahan altaisiin on kuseskeltu.miksi nyt pitäis uiminen lopettaa.


    • aasistupidi

      näin se kulttuuri rikastuu. . . Ei mulla muuta.

      • eino.leino

        kuuluuko toi mietelause kulttuuri-palstalle vai mitä meinasit


      • ne.pilaavat

        Saksassa matuille wc ohjeet Arabian kielellä kuvien kanssa uimahalliin ohjeet ja ei mene jakeluun käytös ohje


    • uuhuhu

      Minäkin oon kussu, se tuntuu kivalta ja lämpimältä housuissa. Ei aina jaksa mennä vessaan. Hiljoksiin lorottelee ja näyttää tyytyväiseltä, ei kukan huomaa.

      • kusikääryle

        Niin se menee, minä aloin kusemaan altaaseen jo 70-luvulla. Olen yleensä ottanut muutaman kun meen uimaan ja muuten joutuis hypätä wc:ssä koko ajan. Eihän siinä muuta pahaa ole kuin että uikkarit alkaa kyllä haista kun menee saunaan.


    • sdfa

      Tottakai käyn päivittäin lorottelemassa monta kertaa, tänään myöhästyin bussista, niin oli sitten pakko käydä omassa vessassa.

    • Hippasen sekasin osa vastaajista:). Ilmeisesti siis joidenkin mielestä on ok se altaaseen kuseksiminen..outoa..

      • blondi.emo

        Älä jeesustele, aina on altaisiin kustu. Ei siitä mitään haittaa ole ollut kenellekkään. Altaissa on sellaiset suodatin laitteet että nevie sen kusen mennessään vessaan tai sinne viemäriin.


      • Siis todellakin taidat olla tosissasi. Jos sitä on tehty niin ei siihen tarvitse kannustaa tai olla puuttumatta..kyllähän se nyt siinä sen verran lilluu ja taatusti suurin osa ei semmoisessa kusessa uimisesta tietoisesti perusta- Jos sitä ei tajua kannattaa jäädä kotiin.. ja jos tommoinen ei haittaa yhtään niin miettisin pitäisikö hankkia mielenterveyspillereitä..


      • miel.terv.pill
        Miklo kirjoitti:

        Siis todellakin taidat olla tosissasi. Jos sitä on tehty niin ei siihen tarvitse kannustaa tai olla puuttumatta..kyllähän se nyt siinä sen verran lilluu ja taatusti suurin osa ei semmoisessa kusessa uimisesta tietoisesti perusta- Jos sitä ei tajua kannattaa jäädä kotiin.. ja jos tommoinen ei haittaa yhtään niin miettisin pitäisikö hankkia mielenterveyspillereitä..

        mulla on semmosii mielenterveyspillereit.ne janottaa siis aivan sikana.ja sit pitää juoda helkkaristi ja sit kusettaa koko ajan.


      • miel.terv.pill kirjoitti:

        mulla on semmosii mielenterveyspillereit.ne janottaa siis aivan sikana.ja sit pitää juoda helkkaristi ja sit kusettaa koko ajan.

        niinpä tietennii:)


      • tautipesiäovat

        Joo, nää ei ole ihan älykkäitä. Niille ei ole selvinnyt uimahallin systeemit alkuunkaan. Tykkäävät kusi-uinnista. Oletettavasti jotain avohoitopotilaita, joten ei kannata edes miettiä näiden mitättömyyksien kommentteja.
        Aloituksesta sanoisin, että hyvä aloitus ja aiheellinen. Vaikka näiden savimaja-ihmisten älykkyysosamäärä on vähäinen, niin niiden toive joskus oppia wc:n tarkoitus on suurempi kun näiden suomalaiskusijoiden.
        Idiootteja siis. Niitä on aina jokin marginaali.


    • vuosisadanmatkustaja

      En. Enkä yksityisesti.

    • sierjeg

      En ikinä uis altaassa jossa nämä idiootit uivat herre vain tietää minkälaisia mökkääsiellä on hyi helvetti mitä sikoja!

      • kuspiä

        älä ny viiti.samasa uimahallisa käyvään kummiski.


    • Eitapoja

      Minä kuulin, että asialla olisi ollut Iljaryssä kusemassa.

    • valuvat-ulosteet

      Idiootteja ja tautipesiä. Eipä tuonkaan nassikan huoltajat ole kelvollisia julkisia paikkoja käyttämään. Käytöstavat osoittavat sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe