spr lopettaa alaikäisten yksikön

sillälailla_

Spr lopettaa kyröskosken alaikäisten maahanmuuttajien yksikön joten he jäävät kunnan maksettavaksi. Kiitos SPR. Jos spr lopettaa heidän yksikön niin ei heidät pitäisi siirtää muualle spr.n yksikköön. Eikä tuosta vain jättää kunnan harteille.

12

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta.puhtia

Ne partalapset on jo kaikki kotivävyinä ympäristön maalaistaloissa.

• tilulilu_

Ja lisää tulee vanhojen tilalle

• Rakkauttailmassa76

Toivottakaamme lisäväki tervetulleeksi ja otetaan heidät avoimin sydämin vastaan.

• rasisti.pirulainen

Pieniä mulankeja on tilauksessa tolkuttomat määrät

• sooop

ota luoksesi asumaan ja maksa kulut

• sotarikolliset.voimavara

Jep, maksa itse. GOOGLE : Murkut.org

• kylttyyriä.haloselle
        sotarikolliset.voimavara kirjoitti:

Jep, maksa itse. GOOGLE : Murkut.org

Saadaanko oikeita pystyviä rikollisia muumimukien anastajien
        tilalle.

• Tämäontotta

Suomipojat raiskaa ja varastaa.

• joooo-o

OHo , eikö näiden pitänyt olla kunnalla oikea rahasampo ?!Tätä kyllä ennusti moni koulujakäymätön . Olisipa päättäjillä maalaisjärkeä enemmän.Eihän hämeenkyrön omatkaan nuoret näytä huumeuutisten mukaan voivan hyvin, ei kai karsita omilta .. Hoidetaanko kunnan alkuperäisasukkaat ja nuoret yhtä hyvin ja ostetaan heillekin palveluja tasa-arvon nimessä ? Kuka seuraa paljonko rahaa menee suhteessa omien nuorten ja sitten pakolaisten palveluihin ?

• Ja.kansalta.leikataan

Juu.. Omilta karsitaan, ja leikataan ja rahat siirretään näille roistomamuille.

• poltettu.lapsimorsian
        Ja.kansalta.leikataan kirjoitti:

Juu.. Omilta karsitaan, ja leikataan ja rahat siirretään näille roistomamuille.

Mistä tämä sairas mamuvillitys alkoi !! Ps, Täällä on uutiset nykyään, kannattaa katsoa. GOOGLE : Murkut.org

• huonoa.ruokaa

Kirkkoakin hämeenperäläiset suvakit käyttävät mamutukseen
        kun oopperaa tehdään maamme nälkäajan huutolaislapsista
        ja verrataan heitä näihin hyvässä lihassa oleviin sotarikollisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe