Spr lopettaa kyröskosken alaikäisten maahanmuuttajien yksikön joten he jäävät kunnan maksettavaksi. Kiitos SPR. Jos spr lopettaa heidän yksikön niin ei heidät pitäisi siirtää muualle spr.n yksikköön. Eikä tuosta vain jättää kunnan harteille.
spr lopettaa alaikäisten yksikön
12
222
Vastaukset
- uutta.puhtia
Ne partalapset on jo kaikki kotivävyinä ympäristön maalaistaloissa.
- tilulilu_
Ja lisää tulee vanhojen tilalle
- Rakkauttailmassa76
Toivottakaamme lisäväki tervetulleeksi ja otetaan heidät avoimin sydämin vastaan.
- rasisti.pirulainen
Pieniä mulankeja on tilauksessa tolkuttomat määrät
- sooop
ota luoksesi asumaan ja maksa kulut
- sotarikolliset.voimavara
Jep, maksa itse. GOOGLE : Murkut.org
- kylttyyriä.haloselle
sotarikolliset.voimavara kirjoitti:
Jep, maksa itse. GOOGLE : Murkut.org
Saadaanko oikeita pystyviä rikollisia muumimukien anastajien
tilalle.
- Tämäontotta
Suomipojat raiskaa ja varastaa.
- joooo-o
OHo , eikö näiden pitänyt olla kunnalla oikea rahasampo ?!Tätä kyllä ennusti moni koulujakäymätön . Olisipa päättäjillä maalaisjärkeä enemmän.Eihän hämeenkyrön omatkaan nuoret näytä huumeuutisten mukaan voivan hyvin, ei kai karsita omilta .. Hoidetaanko kunnan alkuperäisasukkaat ja nuoret yhtä hyvin ja ostetaan heillekin palveluja tasa-arvon nimessä ? Kuka seuraa paljonko rahaa menee suhteessa omien nuorten ja sitten pakolaisten palveluihin ?
- Ja.kansalta.leikataan
Juu.. Omilta karsitaan, ja leikataan ja rahat siirretään näille roistomamuille.
- poltettu.lapsimorsian
Ja.kansalta.leikataan kirjoitti:
Juu.. Omilta karsitaan, ja leikataan ja rahat siirretään näille roistomamuille.
Mistä tämä sairas mamuvillitys alkoi !! Ps, Täällä on uutiset nykyään, kannattaa katsoa. GOOGLE : Murkut.org
- huonoa.ruokaa
Kirkkoakin hämeenperäläiset suvakit käyttävät mamutukseen
kun oopperaa tehdään maamme nälkäajan huutolaislapsista
ja verrataan heitä näihin hyvässä lihassa oleviin sotarikollisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6158140Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3463110Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4072198- 1281347
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51229Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081138- 911083
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651065- 46923