Minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen,
niin että he vaeltavat minun käskyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.
Mutta joitten sydän vaeltaa heidän iljetystensä ja kauhistustensa mieltä myöten, niitten vaelluksen minä annan tulla heidän oman päänsä päälle, sanoo Herra, Herra."
Onko sinulla Hänen luvattu Henkensä? Vaellatko Hänen käskyjensä mukaan? Pidätkö Hänen Sanansa?
Jos et sinulla ei ole Hänen Pyhää Henkeään ja olet suuressa vaarassa.
Luvattu Henki
10
60
Vastaukset
- Tarkistamista
Tiedote,
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14160172/etsin-henri-mikael-lentosen-apua
Turkuun - 1.Kor.1-18
Minun Herrani, minun Jumalani - Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala. (vrt. Joh. 20:28)
Entä Sinun?
.
Siunausta.- Kuka.on.sinun.Herrasi
"1 Kor 1:18" Kertoisitko miksi Jumalan ainokainen Poika ristiinnaulittiin ja miksi kaiken tuli tapahtua juuri niin?
Loppusana kaikesta, mitä on kuultu, on tämä: Pelkää Jumalaa ja pidä hänen käskynsä, sillä niin tulee jokaisen ihmisen tehdä.
Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.
- Kuka.on.sinun.Herrasi
Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.- Kuka.on.sinun.Herrasi
Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
Se, joka vaeltaa nuhteettomasti, joka tekee vanhurskauden ja puhuu sydämessänsä totuutta;
joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;
joka halveksuu hylkiötä, mutta kunnioittaa niitä, jotka pelkäävät Herraa; joka ei valaansa riko, vaikka on vannonut vahingokseen;
joka ei anna rahaansa korolle eikä ota lahjuksia viatonta vastaan. Joka näin tekee, hän ei ikinä horju.
- woewoe
Jokaisella,joka on vastaanottanut Jeesuksen pelastajakseen, on oppaanaan Pyhä Henki.
- Kuka.on.sinun.Herrasi
"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt."
"Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?"
Raamattu tekee selväksi, että Pyhä Henki annetaan uskossa kuulemisesta.
Eli niille, jotka tekevät niin kuin Jeesus Kristus käskee heitä tehdä.
Ei siis niille, jotka väittävät uskovansa, vaan ne jotka ovat kuuliaisia Pojalle, saa luvatun Hengen.
- UskoToivonen
Yksi sydän. Luvattu Henki.
32. Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
33. Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla.
34. Ei myöskään ollut heidän seassaan ketään puutteenalaista; sillä kaikki, joilla oli maatiloja tai taloja, myivät ne ja toivat myytyjen hinnan
35. ja panivat apostolien jalkojen juureen; ja jokaiselle jaettiin sen mukaan, kuin hän tarvitsi. ( Apt. 4. ) - Herätyys
Kovasti olen koittanut niitä, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunnaksi, Hänen apostolisia, käskynsä kaikilta osin pitävästi ja täyttävästi, PYHÄSSÄ, (ei mitään pahaa) Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, HENGESSÄ eläviä ja elämään haluavia täällä, jo vuosikausia peräänkuulutelle. Kuitenkaan mitään uskottavaa ns. vastakaikua saamatta. Että mitenkähän on täällä viestittelevien kanssa on.
Kun ei sitä kaikille hyväksi, Krist. Rakkaus mukaista hedelmää näy, eikä siihen vasta Oikeasti Raamatun UT mukaisesti toimivaa Krist. vaihtoehtoa rakentavaan työyhteyteen kukaan muukaan, ole perään kuuluttelemassa, eikä siihen yhdistymiseen / järjestäytymiseen, niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla ja mukaisesti ohjaamassa.
Jos niitä PYHÄSSÄHENGESSÄ, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisesti eläviä jostain löytyisi.
Jeesuksen nimessä... tiedoksi valistaen ja muistuttaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. - Kuka.on.sinun.Herrasi
Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve343198Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?662450Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U772336Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1822105Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172090SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1262060Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä361734Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai751664Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1121653Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2481456