Muutin juuri Seinäjoelle, nuori nainen olen. En juurikaan tunne Seinäjokea muuta kuin keskustan.
Mitäs kaikkea täällä voi tehdä vapaa-ajalla? Baareja on ainakin paljon.. Millaiset harrastusmahdollisuudet täältä löytyy? Olisi kiva jos joku kertoisi parhaimmat kuntosalit/urheilusalit, uimarannat, puistot, ravintolat, kauneushoitolat, baarit/yökerhot jne.
Entäs konsertit, kirjastot, kirpputorit, teatterit, runoillat, löytyykö niitä?
Olisin todella kiitollinen jos saisin asiallisia vastauksia..
Seinäjoki ja vapaa-aika?
16
1017
Vastaukset
- Paitsi_että
Kaupunginkansliasta saat täydelliset tiedot ja asialliset vastaukset, näistä rasistien leikkikehistä on harvemmin mitään hyötyä.
- wtruwue
Juu ja kysy jos sieltä löytyisi sellainen virkailija joka ei ole suvakki, niin saat heti kerralla oikeaa tietoa.
- Paitsi_että
wtruwue kirjoitti:
Juu ja kysy jos sieltä löytyisi sellainen virkailija joka ei ole suvakki, niin saat heti kerralla oikeaa tietoa.
Sieltähän se ensimmäinen jo ilmoittautuikin.
- Judoaainakinvoi
Voiko Seinäjoella harrastaa nyrkkeilyä tai itsepuolustuslajeja?
- hanmoodoajoskus
Han Moo Do ainakin on edelleen. Yksi korealaisperäinen itsepuolustuslaji.
Katso urheilutalon ilmoitustaulu.
- optismismi
Seinäjoella on tapahtumaa kesä-heinäkuussa paljonkin. Muuna aikana, kaupunki on täysin kuollut, eikä missään tapahdu oikein mitään. Harrastuksia on, jos itse keksii, mutta vain perusjuttuja. Ihmiset ovat juntteja ja hidasälyisiä, tutustuminen vaikeaa.
- saqw
Ei kannata liikkua ulkona ollenkaan, kun siellä on pakolaiskeskus ja ne pakolaismiehet vaanii porukalla vuoroissa ohikulkevia naisia ja raiskaavat heti, kun saavat kiinni. Vielä puoli vuotta sitten Seinäjoki oli kuin herran kukkaro, jossa ei ollut rikoksen rikosta, mutta kun pakolaiset tuli, niin elämä muuttui täysin.
Lisäksi kaduilla puhaltaa voimakas islamisaation tuuli, joka on tarttunut jo lähes kaikkiin seinäjokelaisiin ja loputkin pelkää, että mikä päivä se tarttuu. Tämän vuoksi kannattaa ostella uusiksi vaatteiksi lähinnä burkhia, kun vaatekaappi menee joka tapauksessa uusiksi viikon sisällä, kun käännyt islamin uskoon.- kdjslwiejfnls
...ei tapahtunut rikoksen rikosta, jaa ei vai, mites Hannan tekemä murha?
- muutanseinäjoelle
ite olen hidasälyinen ja sen takia seinäjoki kiinnostaa kolautin pääni kolarissa.
- whtu
Ei kannata muuttaa Seinäjoelle. Lapualla et erotu joukosta.
- hers
wanha mestari paras karaoke.lounasaikana ruokapaikka pohjan purtava,samoin kaffitunnilla.on sitten niin hyvät kotiruuat.vältä uppa bubia,siellä portsari ihan seko,ite josai aineis heittelee syyttömii ulos silmät palaen.uimahallin kuntosali.
parturi kampaamo helena huhtalas.sitten toinen mihin ei kantsi astuu bub härmän häjy,huumeita ampumisia,lihatiski,kaikki käyny läpi toisensa.kultainen kulaus hyvä mesta myös. - totuusonruma
Seinäjoen yökerhot huonoja. Karmassa roikkuvat vain naapurituppukylien teinit, jotka eivät ole muualla yökerhoihin päässeet ja p***uhaukat.
Kirppiksistä, Ullakko paras.- tylsäpaikka
Oon kyllä kans vähän kyllästyny tän kaupungin "yökerhoihin".
Pienet piirit samat naamat.
- Juurimuuttanut
Onko täällä keskustan lähellä mitään lenkkipolkuja?
Entäs onko tuo Seinäjoen Taidehalli ainoa paikka mistä löydän taidetta?
Ja mistä löydän tietoa harrastuksista, kursseista yms? Voiko täällä harrastaa esim taistelulajeja? Yritin googlailla ja katsoa seinajoki.fi:stä mutta eipä sieltä oikein löytynyt.. - Kuuuuuuub
Mee komiaan ja vedä vitun kovat kännit. Pääset rahoistas eroon niin ei tarvii miettii mitä tekis. Kun ei oo rahaa niin et voi tehä mitään. Sun ongrlma ratkastu.
- karmenlusti
Nii..komia suljettu, konkurssi....JO pari vuotta,et mees ny lypsää ne lehmäs juntti loppuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839