Pyydän nyt täällä anonyymisti rukousta raskaan ja stressaavan asiani puolesta. Pyydän että joku voisi rukoilla tai muistaa mua. Kiitos. Siunausta!
Rukoilkaa!
7
267
Vastaukset
- Dizzatsaa
Olet lähettänyt viestin jo viikkoja sitten. Minä muistan sinua ja toivon, että sinulla olisi paremmin asiat nyt kuin silloin kun lähetit hätähuutosi.
- Iltarukouksessa
Pistä omat kätesi ristiin ja mene jonkun luokse juttelemaan. Älä jää yksin. Läheiselle jos voit puhua, sieltä saat vastauksia, ulkopuolinenkin kuuntelee. Minä muistan iltarukouksessa.
- mummeli2
Ulkopuolinenkin kuuntelee (kuka?), älä jää yksin (uusi kaupunki, ikäihminen, mihin voi mennä?). Ainoa ystävä joutui laitoshoitoon, ei kykene puhumaan, nukkuu vaan. Hoitaja totesi, että hoidamme potilaita emme omaisia/ystäviä :( Raakaa peliä, mutta ymmärrän hoitajien kiireen.
- SekavaSeinäkello
Rukoilkaa Jumalaa, että minä saan pillua.
- Jeesustelija
Herra siunaa ja varjele näitä kapean polun tallaajia. Pidä heidän suunta oikeana ja päästä heidät paineista. Anna heille heidän jokapäiväinen, äläkä saata heitä kiusaukseen, niin kuin he saattavat ne jotka ovat kotiinsa eksyneet. Aaaaammeeeeennn
- JumalaAuttaa
Jumala auttaa sinua, jos olet vilpitön.
- Auttamaton
Auttaako varmasti ja milloin auttaa, sitä ei kukaan tiedä. Minä olen rukoillut lähes 10 v. apua vaikeaan asiaani, tehnyt sen eteen kaiken minkä pystyn. Oma apu ei riitä, eikä kukaa auta. Jumala ei joko kuule, rakasta minua tai ole olemassa. Henki muutaman pillerin päässä. Lapsi pakottaa jaksamaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764