MUROSIKÄ TULLU TAKASIN?

Åketäällä

Ainova kaveri joka mulla on, se on paras kaeri, sojitti, että oli
kulemna vajihtanu autova. Eji sanonu puhlimessa mitää, sanoi, että pitää mua jänityksesä? hÄh? Mua jänittää toella palijo.

Käjet vapisi kö lajiton vojita pakettileivän pääle. Mitä se menee vajihtaan
hyvää autova, sillä on Peygejööt 504, levopaardinkarva istunpääliset ja kajikki!Häh?

Otin pyörän esille ja pumpasi renkahisiin ilamaa, ko pästän ajina ilamat pojis ko tun kotia, eteei pyörää varasteta.

Kö päsin kaerin pihale ja pistin pyörän sejinustalle nojalleen, säjikähin!
Pihala oli Sejat ibidsa ? Häh? Valahin ihan vojimattomaks!
Kaeri tuli ulos ja se selitti, että nyton pijenempi kuluttehinen auto, kö se Peygejöötti veji pensiniä kö siinä oli 2 litran kones!

Vastasin, etä mitä menit tekeen? Muta mun ääni yhtäkkiä nousi korkeelle niinkö
murosikäsellä! Häh?
Rykäsin pari kertaa muta ei saakutti! kumallisia kiljauksia ko yritti puhua? Häh?
Olinko nin järkkytyny?

Kaeri kysy, että mikon? Sanoin, että mitä menit tekeen? On niin petynyt. Peygejöötissä oli maan paras kyyti, nyppitää olla tuolasen hyppykoslan kyytisä?

Se sano, ettei tari sitte tulla kytiin, ekkä sinä koskaan osta ees pensaa, istut vaan
kyytisä! , se sano Häh?
Sitte sanoin, että mitä mejinaat, pitääkö mun ostaa sulle pensaa kö kutut mua ajelulle? Häh?
Ja tas ääni meni korkelle? Häh, Jäikö mun murosikä kesken?Häh, hyppäsin heti pyörän pääle ja polin kotia, ilamat pojis kumeista ja kejitin korputeet ja maate sohovalle, tehkööt kaeri mitä tykkää, mitä se mule kuluu? Häh?
Luvin tarijooslehtisiä ääneen kokeeks, ääni oli normali! Hienova! Häh?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirrenveistäjä

Kanattaa kehua Seattia, että pääsee kyytiin jatkossakin, äänenalan
      vaihtelut johtuvat jännittyneisyydestä, oikein kiihtynyt nainen, miltä kuulostaa?
      Kiljumista.

• ååååwww

Varhaispuberteettius on tämän palstan numero uno.

• riisiäpukkaa

Pölhökustaa, eikö sullekin ole oma palsta?

• ihmetyttää

Miksi otat ilmat pois polkupyörän kumeista kun tulet kotiin?

• anteeksi.vaan

Luin uudestaan ja selvisi. Siksi otat, ettei sitä pyörää varasteta.

• muistelin

Jossain autossa on pakoputki kuulemma läkkipellistä. Olikohan se just Seat Kordopa?

• Åketäällä

Mitä pläkkiä? Kaeri soitti, että lähekkö ajelulle, estä mejinasin sanova etten lähe ko kyyti huononi, mutta se sano, että ei tari pentsiinistä välittää, se maksaa ja tarijoo vijelä munkikahavit Essolla, mutin mijeleni, eihän multa kulu mitään?Häh?
      ja ennoo Sejatin kyissä ollukkaan, Häh? Ilamat pumpasi pyörään ja sinne!

Kaveri oli jo oottamasa pihala, Autoon ! Muta sei tartannu olenkaan!
      Eimuutakö napsahti? Kaerin posket oli ihan punaset, sitte se sano, että ratio oli jääny hilajaselle pääle ja sisävalo!!

Akku tyhyjä?saakutin saakutti! sanoin sille etä mitä menit vajihtaan, Peygejööt lähti
      käntiin, melken ennen ko avaamiakaan kätti virtalukussa!

Eisanonu mitää, kaji seki oli pettyny, en mojiti Sejatteja mutta Peygejöötti 504 oli
      auto!, Toista ei saa samanmoista mistään, sen ois saanu antikkikilivilleki jos ois halunnu, vaikka heti! häh?
      Pyörä lähtee ajina, Kresentti! Häh?
      Vaikkonki ruottalaanen! HäH?

Äläkää juoko! Häh? Minen ota piskuakaan!

• HåkanSvensson

Haluan persettä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe