Kertokaa oulujoen perhekodista kokemuksia. Olen menossa sinne ja tarvitsen tietoa säännöistä ja millaista siellä on. Tämä ei oo mun eka sijoitus mutta perhekodissa en oo enne ollu ja pelkkää paskaa oon kuullu (nokkalasta lukuunottamatta). Joten.. Kertokaa kokemuksia oulujoen perhekodista. Kiitos.
Oulujoen perhekoti
26
7278
Vastaukset
- 2454
joo elikkä aika rento paikka ja ihan mukavaa siellä oli olla ainakin 4v sitten. mukavia ohjaajia mutta osaa vittumaisiakin olla. nykynuoret mitä siellä on ni on tavallisia pikkupoikia :D
- 2558
Mitä minä tiedän siit paikasta,niin parempaa et löydä. Kivat ja rennot ohjaajat.
- tietäjä__
2558 kirjoitti:
Mitä minä tiedän siit paikasta,niin parempaa et löydä. Kivat ja rennot ohjaajat.
itse asiassa en kyllä sanois enää noi aika paljon on asiat muuttunu siellä
- 1998
Minä pääsin sieltä pois vuos sitten. Olin paikassa 3vuotta. Minua kohdeltiin siellä hyvin. En olis enää hengis,jos en sinne ois päässyt. Suosittelen!
- Anonyymi
huippu ja rento paikka, parempaa paikkaa saa etsiä ja ohjaajat aivan ihania lukuun ottamatta kaksi ohjaajaa käyttävät mielivaltaisesti (onneksi tulivat vasta minun loppuvaiheessa töihin)! Vietin kyseisessä paikassa 3 vuotta ja voisin palata milloin vain sinne takaisin asumaan! Hyvin paljon omasta käytöksestä riippuu onko sinulla siellä mukavaa vai kurjaa.. jos itse käyttäytyy idioottimaisesti niin ei voi olettaa että toiset kohtelevat sinua hyvin ja silittelevät päästä. Paljon on varmasti muuttunut vuosien aikana paikka, onhan lakimuutoksiakin tullut niin paljon mutta paljon samoja ohjaajia edelleen töissä siellä joten uskon että paikan "henki" pysynyt yhtä ihanana!
- Anonyymi
Käydään.
- Anonyymi
Herra johtaja melkoisen mielivaltaisesti Käyttäytyy, jos ei hänen kanssa tule toimeen on hankalat oltavat. suurin osa ohjaajista kuitenkin ihan ok.
- Anonyymi
Olen oulujoella nyt, ehkä viel vuoden johtajat kivoja ja rentoja
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009