Oulujoen perhekoti

3377

Kertokaa oulujoen perhekodista kokemuksia. Olen menossa sinne ja tarvitsen tietoa säännöistä ja millaista siellä on. Tämä ei oo mun eka sijoitus mutta perhekodissa en oo enne ollu ja pelkkää paskaa oon kuullu (nokkalasta lukuunottamatta). Joten.. Kertokaa kokemuksia oulujoen perhekodista. Kiitos.

26

7744

Äänestä

Vastaukset

• 2454

joo elikkä aika rento paikka ja ihan mukavaa siellä oli olla ainakin 4v sitten. mukavia ohjaajia mutta osaa vittumaisiakin olla. nykynuoret mitä siellä on ni on tavallisia pikkupoikia :D

• 2558

Mitä minä tiedän siit paikasta,niin parempaa et löydä. Kivat ja rennot ohjaajat.

• tietäjä__
        2558 kirjoitti:

Mitä minä tiedän siit paikasta,niin parempaa et löydä. Kivat ja rennot ohjaajat.

itse asiassa en kyllä sanois enää noi aika paljon on asiat muuttunu siellä

• 1998

Minä pääsin sieltä pois vuos sitten. Olin paikassa 3vuotta. Minua kohdeltiin siellä hyvin. En olis enää hengis,jos en sinne ois päässyt. Suosittelen!

• Anonyymi

huippu ja rento paikka, parempaa paikkaa saa etsiä ja ohjaajat aivan ihania lukuun ottamatta kaksi ohjaajaa käyttävät mielivaltaisesti (onneksi tulivat vasta minun loppuvaiheessa töihin)! Vietin kyseisessä paikassa 3 vuotta ja voisin palata milloin vain sinne takaisin asumaan! Hyvin paljon omasta käytöksestä riippuu onko sinulla siellä mukavaa vai kurjaa.. jos itse käyttäytyy idioottimaisesti niin ei voi olettaa että toiset kohtelevat sinua hyvin ja silittelevät päästä. Paljon on varmasti muuttunut vuosien aikana paikka, onhan lakimuutoksiakin tullut niin paljon mutta paljon samoja ohjaajia edelleen töissä siellä joten uskon että paikan "henki" pysynyt yhtä ihanana!

• Anonyymi

Käydään.

• Anonyymi

Herra johtaja melkoisen mielivaltaisesti Käyttäytyy, jos ei hänen kanssa tule toimeen on hankalat oltavat. suurin osa ohjaajista kuitenkin ihan ok.

• Anonyymi

Olen oulujoella nyt, ehkä viel vuoden johtajat kivoja ja rentoja

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13416
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9731
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8046
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      39
      6770
    6. 148
      6178
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3335
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      21
      1635
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe