http://drinks.seriouseats.com/images/2013/05/050813-coffee-bottled-cold-brew-chameleon.jpg
Oikein hyvää huomenta!
http://vladstudio.deviantart.com/art/Ladybug-and-Chameleon-84603161
Rise and shine unikeko! :).
15
126
Vastaukset
- rappukäytävässä.hiljaa
Hyvää huomenta. Pirrrr Pirrrr pirrrrr........Siitä vain hipsihän reippailemaan ulos. Näyttääkin olevan ihana auringonpaiste ulkona. :)
- HyvääHuomenaOnnille
:D Ihana Onni monni Sonniseni:)
- onninpäivä
Onni on kohdannut sen oikean, vai näyttääkö se vain.Onnista on tehty laulukin hajanaisten kenkien ..Siinä on Onni ja Hilma.
- lehdelläkuljeskellen
Huomenta kameleontti...:)
- rakkaudenväri
Huomenta, mikä on tämän hetken väri?Jäädäänkö lehdelle yhdessä soittelemaan..:)
- lehdelläkävellen
Väri on vaihteleva ja toinen juttu on , että Jäädään...:)
- lehdelläkuljeskellen
Siis kuljeskellen...:)
- Bugko_
Taidat olla ihan mahdottomassa tilanteessa? Söpö olet, mikä on erittäin ihana piirre miehessä! :)
- uusMarilynn
Tiiäkkö Onni,olen hirveen onnellinen.Tänään mennään nuorimmaisen ja exän kans elokuviin,syödään kiinalaista ja vietetään ihanaa aikaa yhdessä.Toivottavasti sullakin on mukava päivä.
- pikkuhiljaaa
Huomenta :)
- huomenta_
Mun sielua ei kukaan voi viedä, siitä voinkin ponnistaa ylös hymy huulilla.
- Kävintuolla
lukemassa, ja siellä se oli ;).
http://vladstudio.deviantart.com/art/Astronaut-118871237 - haastekysymys
Kysymys Onnille, jos vaikka ehtisit vastata. Meneekö liskot naisesi ohi? Jos joutuisit sellaiseen rinnakkais asetelmaan, että joutuisit luopumaan toisesta, kummasta luopuisit? Jos nainen osoittautuisi eläimille allergiseksi...Ette voisi pitää mitään eläimiä naisen vuoksi, entäs sitten?
- OnninEnglantilainenHovim
Lisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön
mut sydän liikaa lyö
maailman ääni liian voimakas on
olen levoton
tahdon nähdä tulen jonka savua jo haistelen
elämä soi korvissa, tuoksuu tuulessa
olen tulessa
rintaa pakottaa, sydän tahtoo lentää
nousta tuulen selkään
vaikka sylisi on samettia
ja maailma on asfalttia.
Lisko tahtoisin jäädä
mutta moottoritie on kuuma
kaupunkien valot mulle huutaa
tahtoisin selittää mutta laiva odottaa
sä olet mulle unelmaa mutta maailma on totta
on, maailma on totta, on, on
Lähden maailmalle etsimään itseäni
syvältä itsestäni
kun sen löydän tuon sen sulle lahjaksi
ehkä ainiaaksi
ei ole oikein lähteä
mut on seurattava tähteä
aallot on jossain kuuskyt metriä korkeat
kun tuulet suuttuvat
kuu on kuulemma ruosteenpunainen
ja niin surullinen
mä en usko mitään
ennen kuin näen omilla silmilläin
Lisko tahtoisin jäädä..
- Unikeolta
Mukavaa iltaa Onni. Kutsuisin sinua rakkaaksi jos voisin, mutta koska en voi niin en kutsu sinua rakkaaksi rakas Onni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812