Täysi kommunismi nyt!

kommunisti_33

Uusi yhteisomistukseen ja täydelliseen tasa-arvoon perustuva yhteiskunta! Ei kompromisseja!

2

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niks.Berlin

Uusi yhteisomistukseen ja täydelliseen tasa-arvoon perustuva yhteiskunta! Ei kompromisseja!

"näin kerran unta ,että olin valveilla,mutta kun heräsin huomasin nukkuneeni". Lauloi Martti Huu Haa Innanen aikoinaan. Nuo Jo Marx. Lenin vainajan ajatukset pulpahtelevat säännöllisin ajoin ylös kuten pohjahaot uittoalueilla. Totuus on kuitenkin se ettei noita systeemejä ole saatu toimimaan edes eläintarhan oravilla.
      Miten se muuten olisikaan ? Kummallakaan veikkosella ei ollut päivänkään kokomusta normaalielämästä. No tosin näin on ollut kaikkien teoreetikkojen kohdalla. Sekä ennen että nyt. Katteetomat lupaukset eivät maksa mitään , mutta niillä on kautta historian pyritty ja päästy valtaan. On tosin eräs lupaus joka toteutui säntillisesti. Itävaltalainen korpraali lupasi 1933 puoluekokouksessa muuttavansa Berliinin ninn ettei sitä entisenä kukaan tuntisi 1945 lupaus oli todennettavissa. Tuskin kukaan entisistä elossa olevista berliiniläisistä tunsi sitä rauniokasaa entisekseen. Luvata ja pitää on siis työn takana sitä tulisi jopa V-Liiton puheenjohtajankin pohtia !!

• orwelsslave

Nythän valtio ostaa alaikäisten ehkäisypilleritkin. Se on kommunismin riemuvoitto, kun nussimisen kustannuksetkin on sosialisoitu. Suomen malli varmaan leviää EU-standardiksi. Näin saadaan muslimien määrää lisättyä koko Euroopassa, hehän ei tunnetusti käytä mitään ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8186
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6292
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4781
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3255
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2752
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2722
    Aihe