On ihanaa olla kaunis ja älykäs ja rikas. Älkää olkok kateellisia, menkää ja tehkää itsestäni semmoinen kun haluutte, ei ole vaikeeta. usko unelmiin.
Vastaukset 11
- Oletsairasämmä
Mielenterveyspotilas sää olet, kuka nyt sairaalle on kade, heh....
- aivankuten
Raiison kaupungin "lastensuojeluviranomaiset"..
- gfhjklvfgbh
Äiti on sanan kaunein, äiti on lapselle aina tärkein. Niin että faktat puhuu ei mikään muu katkeran ihmisen pottuilu.. miksi olette kateellisia
- Etoleterve
gfhjklvfgbh kirjoitti:
Äiti on sanan kaunein, äiti on lapselle aina tärkein. Niin että faktat puhuu ei mikään muu katkeran ihmisen pottuilu.. miksi olette kateellisia
Missä sinä kateutta näet????
- huvinsa
taannoin tuli kauhuleffa tositapahtumiin perustuen kauniista, älykkäästä ja rikkaasta mamista. viettää loppuelämänsä vankilassa.
- kaikkipilataan
Tällä palstalla ei ole enää huvittanut paljon käydä, kun tämä sama tyyppi laittaa näitä itsekehufeikkijuttujaan. Olisi mukavampaa lukea oikeista asioista.
- lissunpäiväkirja
Juu, yksi sairas ihminen pitää päiväkirjaa täällä.
- lokkaajatjuttelee
lissunpäiväkirja kirjoitti:
Juu, yksi sairas ihminen pitää päiväkirjaa täällä.
Yksi? Kyllä täällä on suurin osa sairaita päiväkirjanpitäjiä.
- pipipääminiä
Se on mun miniäni.
Lapset karkailee eivät syö tappelevat keskenään niin että pian lähtee joltain henki. Esikoinen kieltäytyy nukkumasta ja piirtävä eriskummallisia...... - Oikeestionnellinen
Tää sama tyyppi täällä kirjoittelee loputtoman kateellisena oikeille naisille. En tiedä diagnoosia mutta vastaillaan nyt hänelle; kai hän jotkut kicksit näistä vastauksista saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498