Osaisiko joku auttaa?
Olen vähän uuno näiden koneiden kanssa, eilen siis olin ihan normaalisti koneella ja skypeä taisin avata kunnes kone lagasi, ei toiminut yhtään mikään. Välillä pelkästään hiiri toimi mutten voinut klikata mitään. Siihen se jämähti ja käynnistin koko paskan uudelleen. Tuli ihan perus alkujutut( ne Windowsin normaali käynnistys, vikasietotila jne), laitoin windowsin normaali käynnistys ja sitten hetken päästä jää vain musta näyttö ja hiiri siihen näytölle. Mulla olis _todella_ tärkeitä juttuja koneella koulun kannalta... Eikä niitä niin vain uudestaan kirjoiteta.
Nyt laitoin tuon vikasietotila jutun ja tuossa se latailee.
Kone on joku hp, tarkemmin en tiedä.
Näyttö jää mustaksi käynnistäessä
Enosaaauttakaa
1
<50
Vastaukset
- EnosaaauttakaaA
Nyt tuossa lukee "tiedostotietuelohko *numrro* on lukukelvoton"
:/ taitaa kone joutaa roskien sekaan, ei tällä hetkellä ole varaa uutta konetta ostaa kun olisi tärkeämpiäkin menoja. Sinne sitten meni kaikki tärkeät... saatana.
Tossa alhaalla lukee vaan koko ajan
"7 prosenttia valmiina..."
- ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181