Pitäisi saada vuoden jääkiekkoa pelanneelle 12 vuotiaalle jonkinlainen kuntopiiriohjelma ja muutenkin joku kokeneempi kaveri katsomaan harjoittelua.
Aloitti A tasosta ja pelaa nyt AAA tasoa.
Mistä harjoitusohjelma ja henk koht valmentaja
8
313
Vastaukset 8
- DippaDappa007
Joukkueen valmentajalta ohjelma. Kai se kuuluu sen toimenkuvaan.
- 3vuodenPäästäUudestaan
12 vuotiaalle? Pitääkö? Miten olisi rullalauta, pihafudis, lumisota, kavereiden kanssa fillarilla ajelemaan...
Vai oliko tämä provo?- jokukoutsi
No miksei jos lapsi haluaa?
- rahapuhuu
Paljonko olet valmis maksamaan?
- gretzky69
Tuskin saa rahoille vastinetta.
- Hulkx
No jos kaveri klaaraa vuodessa aloituksesta A- ja AA-jengit kun muut on jo vetäneet 7-8 vuotta ja iskä ei ole valmentaja niin onhan kyseessä jo lahjakkuus jolle on syytä etsiä kunnon tukijoukot.
- rangersislanders
Mikä ettei pojalle voi hommata vaikka personal traineria. Kilpailu paikasta auringossa kovenee ja se joka osaa käyttää vuorokauden 24 h parhaalla mahdollisela tavalla voittaa sen kisan.
- Läskiksimeni
Hieno kehityskäyrä. Rupeaisin valmentajaksi jos ymmärtäisin jääkiekosta, mutta en ymmärrä tai sanotaan että en enää ymmärrä. World Cupiin valitaan niin sanottuja kiekollisia pakkeja ja peruspakit sai jäädä kotiin. Kivoja kiekon kuljetuksia, mutta pitäisikö välillä avata ja välillä puolustaa. Suomen ykköslupaus on kaveri joka ei osaa syöttää edes 3 metrin päähän kaverille lapaan. Tää oli joukkuepeli joskus. Lähden kotiin lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa811924Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as361241Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134964Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 90764
- 70737
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67647
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 64584
- 35581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,34566- 36524
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33433
- 40427
- 35424
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13419