Jossain ylhäällä.Alpien rinteillä ,palaa roihu takassa.Mies lappaa,kiireessä papereita
uuniin.Alhaalla laaksossa kirotaan.Taas se,s-----n Kurtti poltelee niitä papereitaan.
Niin poltelee,laskeudumme katoon kärpäsenä ja katselemme.Mitä uuniin lentelee,saksalaisia,amerikkalaisia ym 1000-10.000-100 000 arvoisia lappusia.Perhana
nehän ovat .Osakekirjoja ja kaikissa omistaja on .Punainen Risti.Mahtaa olla arvonalennus melkoinen?Punaisen Ristin motto.Sotaaikana verta pakkiin ja ristille veret.Verettömän rahat kanssa .Tilille Sveitsiin.Nykyisin nämä KERÄILYHARVINAISUUDET missä .Punainen Risti on omistaja,häviävät kovaanhintaan
ja alle aikayksikön.Kun niitä kansainväliseen huutokauppaan tulee.Jaa että ,mistäkö tiedän .Olen kuvan nähnyt ky.papereista.Ei mitään kovin ,mairittelevia humaanille ja
sikarikkaaalle järjestölle.Sota tekee toisista ,rikkaita ja toisista kuolleita.
punainen risti 1946
1
71
Vastaukset
- okkigaam
.
Churchill:
¨Yksittäisillä muslimeilla voi olla hyviä ominaisuuksia, mutta uskonnon vaikutus lamaannuttaa sosiaalisen kehityksen niiltä jotka seuraavat islamia. Sen voimakkaampaa taannuttavaa voimaa ei maailmassa ole. Ei vielä lähelläkään tuhoutumista, muhamettilaisuus on sotaisa ja käännytystyötä tekevä uskonto. Se on myös jo levinnyt läpi Keski-Afrikan, tuottaen pelottavia sotureita joka askeleellaan. Jos kristinusko ei olisi suojassa tieteen vahvoilla käsivarsilla, jota vastaan se itse turhaan taisteli, modernin Euroopan sivilisaatio saattaisi tuhoutua, kuten tuhoutui muinaisen Rooman sivilisaatio.¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984