Kuvitellaan tilanne että Suomessa alkaisi sota tai muu vastaava yhteiskunnallinen mullistus ja sen seuraamuksena joutuisin pakenemaan maasta, jättäen perheeni tuhon keskelle (vaikka en todennäköisesti niin edes tekisi).
Sitten kun pääsisin lopulta muiden maasta paenneiden miesten kanssa turvaan toiseen valtioon, niin minut ja joukko muita pakoon pötkineitä kutsuttaisiin osallistumaan tapahtumaan, jonka tarkoituksena olisi tehdä tuttavuutta ja puuhailla paikallisten 10-15-vuotiaiden tyttöjen kanssa.
Voi olla, että se kaikesta hyvästä tarkoituksestaan huolimatta herättäisi vähintäänkin ihmetystä, että miksi minun (tai tässä kuvitteellisessa esimerkissä meidän) tulisi nimenomaan lähestyä teini-ikäisiä tyttöjä yhteisen tekemisen merkeissä?
Eikö mitään muita vaihtoehtoja todellakaan löydy? Mikä on se nimenomainen hyöty tai tavoite, johon tuolla tähdätään? Ymmärrän että erilaiset ihmiskontaktit ovat laajassa kuvassa aina hyödyksi toisten ihmisten ymmärtämiseksi paremmin, mutta silti...
http://paavotajukangas.com/2016/03/06/turun-partiolaiset-tarjoilivat-pikkutyttoja-turvapaikanhakijamiehille/
Vähän monikulttuurillisempaa partiotoimintaa Turus
aina_valmiina_77
1
80
Vastaukset
- Ja.kansalta.leikataan
Kaikki uutiset on nyt täällä... GOOGLE : Murkut.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195