Mikähän on Naistenmatkantien nopeusrajoitus ?40-50-60-80km/h?Missään ei ole ainoatakaan liikenne merkkiä koko matkalla,ainakaan Tampereen suunnasta tullessa!
Ennen oli alussa 50km/h,ja jatkui 60km/tunnissa.Nyt ei edes moottoritien suunnista ole mitään tietoa rajoituksista.Paikkakuntalaisia kyllä Pirkkalainen lehti tiedottanut 50km/rajoituksesta.
Ei ilmeisesti koske ulkopaikkakuntalaisia rajoitukset!
Kukahan on nukahtanut Pirkkalan hallinnossa?
Samalla voisi muuttaa Lidlin lähellä olevat liikenne valot toimiin järkevästi!
Naistenmatkantien nopeusrajoitus?
12
414
Vastaukset
- Liikennemerkki
Taajama-aluettahan se. Eli automatik 50km/h ellei muuta ole merkein määrätty. Ja kerta mitään merkkejä ei löydy niin siinähän se vastaus on joka jokaisen ajokortin omaavan pitäisi tietää.
- Mikähän.nopeus
Kuinkas jos tullaan 40km/h alueelta?Logiikkahan sanoisi että jatkuu 40km/h nopeutena koska nopeusmerkit puuttuvat! Missä sanotaan että on taajama alue!
50km/h pitäisi ilmoittaa aluerajoituksena eikä arvailuna,mikähän nopeus täällä onkaan!Ei riitä maininta Pirkkalainen lehdessä että nopeus olisi se 50km/h!
Kaikille kun ei tule Pirkkalainen lehteä.
- AutoilijaX
Ihan mielenkiinnosta olen seuraillut moottoritien ramppeja ym. lähestymisteitä niin aikalailla joka suunnalta se taajama-alueen merkki löytyy kun Pirkkalaan tulee. Ihan joka tietä ei vielä ole tullut koluttua mutta moottoritien rampit ja Pirkkahallin suunnalta tultaessa ainakin löytyy. Tarkkailu jatkuu :)
- Autoilija_Z
Ei muuten löydy. Jos esim. Nokian suunnalta tulee ja kääntyy kohti Pirkkalaa, niin mitään nopeusrajoitusmerkkiä ei ole, ennenkuin Kyöstin kohdalla, johon on unohtunut viidenkympin rajoitusmerkki tietyön kohdalle.
- AutoilijaX
Jos tulet Nokian suunnalta moottoritieltä niin taajama-alueen merkki on moottoritien rampilla ja jos tulet vanhaa tietä niin sieltäkin löytyy taajama-alueen merkki. Eli myös näiltä suunnilta tultaessa on rajoitusmerkit taajama-alueen merkin muodossa.
- AutoilijaX
Se suunta onkin ollut vielä tarkistamatta viimeajoilta.. Siellä on ollut taajama-alueen merkki motarin rampilla ainakin joskus mutta lienee sitten lähtenyt jonkun matkaan parempaan käyttöön.
- Kyllä-löytyy-merkki
Tampereelta tullessa on liikennemerkki 364. "Nopeusrajoitusalue päättyy" joten se kertoo että sen jälkeen on taajama-alueen yleisrajoitus voimassa.
Katso tästä: https://goo.gl/maps/8iGRYiQtLY32- Lisäys
Taajamamerkeillä rajatulla alueella enimmäisnopeusrajoitus on 60 km/h joten missään nimessä ei koskaan yli sen. Tuo 60 km/h pitää lisäksi erikseen liikennemerkein ilmoittaa. Jos ei löydy liikennemerkkiä taajama-alueella, on automaattisesti 50 km/h.
- kannuharpo
Lisäys kirjoitti:
Taajamamerkeillä rajatulla alueella enimmäisnopeusrajoitus on 60 km/h joten missään nimessä ei koskaan yli sen. Tuo 60 km/h pitää lisäksi erikseen liikennemerkein ilmoittaa. Jos ei löydy liikennemerkkiä taajama-alueella, on automaattisesti 50 km/h.
Esim. Hervannan valtaväylällä nopeusrajoitus 70 km/h? Vai eikö tuo ole taajama-aluetta?
- inskaetkonen
kannuharpo kirjoitti:
Esim. Hervannan valtaväylällä nopeusrajoitus 70 km/h? Vai eikö tuo ole taajama-aluetta?
Siellä onkin merkillä ilmoitettu tuo nopeus joka poikkeaa normaalista.
samaa nopeutta saa ajaa kun moottoritiellä
- 56jarisat
Ei siinä voi ajaa viittäkymppiä kun linja-auto tulee läähättämään niskaan. (Ja hirnujille, auton nopeusmittarin rinnalla on vertailulukemana GPS:n antama tieto).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569