Enkelikokemus

manwithrose

Minulle sattui eräs ikävä tapahtuma, minkä jälkeen pyysin Jumalalalta apua. Niin noin viikko kysesem tapahtuman jälkeen, olin menossa töihin. Minulla oli hirveä kiire, mutta päätin kuiutenki nopeasti hakea eväät kaupasta. Kaupan nurkalla seisoi vanha lempeä ääninen mies, joka ojensi minulle ruusun sanoen; pidäthän tästä hyvää huolta. Hyvää työpäivää! Minulla oli kauhea kiiire töihin, joten kiitin vaan kukasta ja lähdin pyöräilemään. Perääni mies vielä huusi; makea toi sun tuoksu, mnkä niminen se on, Vastasin nopeasti, että midnight rose. Vasta tultuani työpaikalleni jäin miettimään miestä. Erityisesti hyvää työpäivää toivotus jäi soimaan mielessäni. Teen kolmivuoro työtä ja kello oli miehen kohdatessani vaille 6 illalla. Lisäksi päälläni oli urheiluvaatteet, joten mistä mies aavisti minun olleen menossa töihin. NO, jokatapauksessa kyseinen elämän tapahtuma vaikutti minuun hyvin raskaasti ja parin viikon päästä romahdin kokonaan. Minulla on ollut paljon itsetuhoisia ajatuksia ja menin vetämään pari liuskaa unilääkettä. Kun heräsin 48 h unen jälkeen, hella oli päällä ja siihen oli sulanut kyseisen midnigght rose tuoksun muovikorkki. Ainoastaan muovikorkissa kiinni oleva ruusukoriste oli säilynyt vahingoittumattomana. Minulla ei ole muutenkaan aavistusta miten tuoksu on päätynyt hellalle. Mutta kyseisen tapahtuman jälkeen jäin miettimään tuota ruusun antanutta miestä. Luuletteko eettä kyseessä voi olla enkeli, joka yrittää estää minua satuttamasta itseäni? Vai outo sattuma? Onko muilla enkelikokemuksia?

10

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellonaikatyö

      Joskus nuorena oli tapa tervehtiä nostamalla kättä, aiheuttaakseni hämmennystä kuka se oli?

    • ei_ole_enkeleitä

      Aloittajalle:

      Tässä tulee nyt seuraavaksi pari juttua, jotka eivät ehkä tee sinua iloiseksi. Ne on kuitenkin kirjoitettu vilpittömin mielin ja sinun parasta ajatellen. Älä lue eteenpäin jos et tahdo, mutta toivoisin että luet....

      1. Kyseessä ei ollut enkeli. Se oli kaikki vain sattumaa. Kukaan ei ole koskaan saanut aikaan yhtäkään tieteellisen tarkastelun kestävää todistetta enkelien olemassaolosta.

      2. Lue oma kirjoituksesi, MUTTA, ennen kuin luet, kuvittele että tekstin on kirjoittanut paras ystäväsi. Mieti, millaisen neuvon antaisit ystävällesi luettuasi hänen tekstinsä.

      3. Hae apua. Itsetuhoiset ajatukset ovat ehdottomasti se merkki, jolloin olisi viimeistään syytä etsiä JOKU joka on valmis kuuntelemaan sinua. Mene terveyskeskukseen, kerro että sinulla on todella paha olo. Kun olet kahden siellä huoneessa, kerro mitä olet ajatellut ja kerro että olet jo ottanut yliannostuksen lääkkeitä. Kerro että VAADIT apua ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu.

      4. Jos vielä mietit, että hakisitko apua niin ajattele että mitä neuvoisit parhaalle ystävällesi... haluaisitko että hän hakisi ammattiapua vai olisitko valmis ottamaan sen riskin että ilman apua hän vielä vahingoittaisi itseään? ...ole nyt se paras ystävä ITSELLESI ja VIE ITSESI VÄKISIN hakemaan apua.


      Toivon tämän kevään tuovan iloa ja vakautta elämääsi.

      • KalseusEiAuta

        Olet avun tarpeessa.


    • yksineiti

      ..on yhdentekevää,oliko mies enkeli vai ei,jos hän on auttanut aloittajaa! Sattoihan tuo ollakkin jonkinlainen Jumalan ylläri-miksikäs ei? Toivotan rauhaa sieluun aloittajalle,kokeile raamattua ja rukousta :)

    • demarienkeli

      Se oli demari-ruusu.

    • Anonyymi

      Tää olin minä raiskauksen jälkeen kun sairastuin psykoosiin

    • Anonyymi

      Voi tyttörukka kun olisit vaan silloin osannut lähteä kotiin. Elämä voisi olla erilaista

    • Anonyymi

      Niin turhan takia nuori kaunis elämä pilalla. Makaan pimeässä huoneessa, ystäväni ovat hyljänneet, perhe vihaa minua skitsofrenian oireiden takia. Ennen tapahtumaa olin niin onnellinen, juuri muuttanut uuteen kaupunkiin, innoissaan ja onnellinen. Ja sitten vaan tämä ihmissaasta tulee ja tappaa koko ihmisen sielun ja aiheuttaa nuoren mielen murenemisen. Jouduin lopettamaan työt ja menetin kaiken.

    • Anonyymi

      Kyllä se oli kerjäläinen joka halusi kopeloida taskujasi ja ties mitä muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä noita enkeleitä on tullut romaniasta ja bulgariasta.
      Yleensä huutavat jo kaukaa Helou ja tyrkyttävät kukkaa kopeloiden samalla taskuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe