Miehille tarjous

Lapsentekoa

Etsinnässä luovuttaja.. laita s-posti osoite,otan yhteyttä,kerron tarkemmin.

31

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiitodistetusti
    • Lapsentekoa_

Muita?

• luovuttaja
    • Kiimassa247

Kuulostaa niin kiihottavalta :D Paljaalla kun saisi vierasta miestä.. Voi luoja. Miksi en oo sinkku. Joskus jos saisin edes katsoa vierestä, kun toiset panee..

• myös247

Jos vieras kiinnostaa... saltfish(at)suomi24.fi

• siinai12

• Näin_on_asia

Onpas vitusti luovuttajia. Minen oo mikkään luovuttaja, mutta jos heitän mällit muahan niin vuot kuopia.

• 4plus9on13

Laitahan lisätietoa: pihjala(at)outlook.com

(Huom! ei siis pihlaja)

• arttuhkii
    • mällilentää

Runkkasin purkkiin, minne tää lähetetään?

• Todennäköistä

Varmastikin lesbopari haluaa lapsen. Mieti oikeesti mies, haluatko sellaiselle parille lapsesi?

• Lapsiatulossa

Saako panna suuhun?

• Lapsentekoa__

Ei ole lesboparia. En vaan halua miestä riesaksi.

• idioottimeininkiä

Aikamoinen riski kun et ap teidä luovuttajasta mitään. Yleistä terveystilaa, mielenterveyttä, et mitään, taitaa ap:lla olla itselläkin hanskat hukassa....älkää idiootit lisääntykö!!!!!!!!!

• Pissakastike

Täällä on himotumputtajat jonossa, taso on varmaan häikäisevä...

• Humbuuki

Ja menivät ton feikin retkuun.

• IsänäJo

Terve,
      [email protected] osoitteeseen voit laittaa niitä lisätietoja. Minä autan mielelläni sinua hankkeessasi, jos päästään yksimielisyyteen asioista.
      Olen kaikin tavoin terve ja elossani menestynyt suomalainen mies.
      Lisätietoja minusta sitten yksityisesti s-postin välityksellä....

• TopraJorma

Toivottavasti ei tarvitse työntää mälliä perseeseen, kepulaisia on jo tarpeeksi!

• KTS. suomi24.fi juss123456

• Miehille.varoitus

Viisas mies ei lähde kenelle tahansa lasta siittämään. Ei liene samantekevää millainen äiti sinun lapsellasi on?!

• Pankaatoisiannepeppuun

Palstalla aikas monta Sikaa luovuttamaan siemennestettä keinorunkkauksella. Ootte te huvittavia luuletteko saavanne pesää :DDD

• nuorivaimo25

Hei.

Etsin ilmaista luovuttajaa ns. muumimuki menetelmällä ! Haluan menetellä asiassa niin, että sekä luovuttaja että saaja pysyvät toisiltaan salassa ! Etsin kaveria, ikä ehkä 30 - 45, terve, vaalea tai vaaleahko, sinisilmäinen ja normipituinen sekä painoinen ! Ei tulevia rasitteita kummankaan puolelta !! Haluan kirjoitella ilman yhteystietoja mutta kuvia haluan ! Luovutuksessa käytän muutamaa yhteyshenkilöä että minua ei voida huijata !! Olen avioliitossa oleva mutta mieheni ei voi antaa lasta !

email... magita(ät)luukku.com

• eienäänäitä

Niin ja kuvan laitat googlen kuvahakuun ja näin löydät henkilön esim. facesta :)
      Entä jos luovuttajalla on esim. HIV? mistä tiedät että anonyymi antaa juuri omat tautitestituloksensa?

Neuvoisin vaan vaihtaa ukkoa. helpointa. tai hakemaan klinalta. jos olet rahan takia naimisiin päätynyt niin tuskin on pätäkästä kiinni käydä klinalla :)

• Nuorivaimo25

Jäi mainitsematta , että luovuttajan tulisi olla avioliitossa !! Tällä turvaan ainakin osittain sen, että on terve ..

• Espoonlikka

Olisin kiinnostunut tietämään oletteko löytänyt hyviä luovuttajia ?
      Ja jos olette, niin oletteko toteuttaneet täysin anonyymisti luovutuksen ? Siis , taxi periaatteella..

• Hifk_helsinki

Ota yhteyttä, luovutamme tämän illan jälkeen Hakametsässä. Peli on menetetty- haaveet kaatuu...

• pian35

Kuin on luovuttajia löytynyt itse kullekkin ? Olen ajatellut pitkään asiaa ja nyt päätynyt tulokseen , että hankin lapsen ilman miestä. Asiasta kiinnostuneet, jättäkää sp. tänne.

• Minultasaa

Lupaan olla nopea, monta kertaa onnannu ekalla.. naiset laittaa viestiä
        [email protected]

• ffdsgfdg

Luovuttaja sana sopii erittäin hyvin ihmisiin, jotka lähtevät mukaan tällaiseen.

• Niinpaljonrakkautta

Hei. Olen jo reilusti yli kolmekymppinen ja nyt päätin etsiä itselleni keinoemon :)). Se, että tomimmeko anonyymisti vai petipohjalta on vielä avoin.. Esityksiä otan vastaan molempia. Ehkä kuitenkin anonyymi olisi parempi vaihtoehto ja ei jälkikäteen mitään sanomisia puolin tai toisin. Olen tietoinen ( elämän lähetyksistä ) kuriiri pohjalta, elikkä toimii sillai, että kaveri yksin tai tyttöystävän / vaimon kera hoitaa siemenet kumiin/purkkiin ja kuriiri hakee lähetyksen naiselle. On toteutettu ainaki erään kylpylän saniteettitiloissa ja lähetys on päätynyt hotellihuoneessa odottaville naiselle. Jos olet vaalea, ei yli neljänkymmenen ( paljoa ainakaan) , ehdottomasti terve, mielellään lapsia ( tyttöjä), olet naimisissa tai avokas, sukusi on perityistä sairauksista vapaa ja olet itse kiinnostunut antamaan elämän toiselle ilman rasitteita niin jätä email tai puh nro niin otan yhteyttä . Kiitos jos olet halukas olemaan pienen tytön isä .. ps. en ole mitenkään poikkeava nainen, ehkä vain elämän rytmi on ajanut aviomiehen ohi..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3015
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe