Timolle töitä

kakka.aino

Timo on tutustunut miedosti jo lapsena karjalaisten siirtolaisten tapoihin ja on monikansallinen: asunut mm. Portugalissa ja Usassa. Hän on luotsannut itäisen Keski-Euroopan nuoria akateemisia aikuisia. Hänellä on poikkeuksellisen suuri verkosto keskittyen läntiseen Suomeen. Hän ymmärtää ystävällisesti henkisesti vajaita tai muuten vaan tyhmiä ja typeriä tai joita jostain syystä syrjitään tai väheksytään. Timo opiskelee isännöitsijän IAT tutkintoa Raumalla ja tekee mielellään työkseen vaikka lumitöitä. Kaikki työ kelpaa hänelle.

20

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo-omiT

      Timo on koulutukseltaan sähkövoimatekniikan insinööri sekä energiatekniikan ylioppilas. Erityisenä lisäarvona hänellä on ammattiosaamista taloyhtiön sähkö- ja kiinteistöautomaatiotekniikan sekä ympäristö- ja energia-asioiden osaamisessa. Lisäksi hänellä on juridista osaamista

      • oppisi.lukemaan

        Timolla on monikansallinen etninen tausta, pallo-otsa,
        kikkaratukka, ruskeat silmät, kyömynenä ja puheet etnisen taustansa
        mukaan.


      • oppisi.lukemaan kirjoitti:

        Timolla on monikansallinen etninen tausta, pallo-otsa,
        kikkaratukka, ruskeat silmät, kyömynenä ja puheet etnisen taustansa
        mukaan.

        Jos nyt tarkoitat Timo Toimelaa, olet jälleen väärässä! Hän on komea mies, jota kunnioitan kovasti. Olen käynyt muutaman kerran hänen luonaankin Kankaanpäässä!


      • skitso.taas
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jos nyt tarkoitat Timo Toimelaa, olet jälleen väärässä! Hän on komea mies, jota kunnioitan kovasti. Olen käynyt muutaman kerran hänen luonaankin Kankaanpäässä!

        Pienellä härnäämisellä rouva taas paljasti itsensä
        kirjoitusten laatijasi.


    • Kyllä Timo on aivan puhdas kantasuomalainen!!

      • onko.pahakin.hullu

        Kertokaapa lisää tuosta lataamossa tapaamastanne tyypistä !


      • Sinä tunnet Timpan kaikkein parhaiten meistä! Hän ei ole psyykkisen hoidon tarpeessa!


      • liikaa.latauksessa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sinä tunnet Timpan kaikkein parhaiten meistä! Hän ei ole psyykkisen hoidon tarpeessa!

        Mielenterveyspotilas rouva Aino Kukkala-Kakkala tietää
        hoidon tarpeet


      • Timppa on ystävämme;
        miksi haluat olla ilkeä myös hänelle?


      • musta.mielikin
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Timppa on ystävämme;
        miksi haluat olla ilkeä myös hänelle?

        Onko rouvalla musta sivupersoona?


    • Minä olen Timppa.

      • skisotimppa

        Otan osaa, mutta olet kait oppinut elämään rouvan kehossa.


      • Olenko minäkin Prouva kun mulla on mustat silmät?


      • pieni.neuvo
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Olenko minäkin Prouva kun mulla on mustat silmät?

        Älä mene liian lähelle Kaarinaa.


      • Hakkaako Kaarina homojakin?


    • Vittu, nyt menee kaikki naiset ja miehet sekaisin. Taidamme kaikki olla olemassa vain Jampen mielikuvituksessa!

      • kresi

        hoitoon sietäisitte kaikki jarmo ekask


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe