Timo on tutustunut miedosti jo lapsena karjalaisten siirtolaisten tapoihin ja on monikansallinen: asunut mm. Portugalissa ja Usassa. Hän on luotsannut itäisen Keski-Euroopan nuoria akateemisia aikuisia. Hänellä on poikkeuksellisen suuri verkosto keskittyen läntiseen Suomeen. Hän ymmärtää ystävällisesti henkisesti vajaita tai muuten vaan tyhmiä ja typeriä tai joita jostain syystä syrjitään tai väheksytään. Timo opiskelee isännöitsijän IAT tutkintoa Raumalla ja tekee mielellään työkseen vaikka lumitöitä. Kaikki työ kelpaa hänelle.
Timolle töitä
20
83
Vastaukset
- Timo-omiT
Timo on koulutukseltaan sähkövoimatekniikan insinööri sekä energiatekniikan ylioppilas. Erityisenä lisäarvona hänellä on ammattiosaamista taloyhtiön sähkö- ja kiinteistöautomaatiotekniikan sekä ympäristö- ja energia-asioiden osaamisessa. Lisäksi hänellä on juridista osaamista
- oppisi.lukemaan
Timolla on monikansallinen etninen tausta, pallo-otsa,
kikkaratukka, ruskeat silmät, kyömynenä ja puheet etnisen taustansa
mukaan. oppisi.lukemaan kirjoitti:
Timolla on monikansallinen etninen tausta, pallo-otsa,
kikkaratukka, ruskeat silmät, kyömynenä ja puheet etnisen taustansa
mukaan.Jos nyt tarkoitat Timo Toimelaa, olet jälleen väärässä! Hän on komea mies, jota kunnioitan kovasti. Olen käynyt muutaman kerran hänen luonaankin Kankaanpäässä!
- skitso.taas
RouvaHoikkala kirjoitti:
Jos nyt tarkoitat Timo Toimelaa, olet jälleen väärässä! Hän on komea mies, jota kunnioitan kovasti. Olen käynyt muutaman kerran hänen luonaankin Kankaanpäässä!
Pienellä härnäämisellä rouva taas paljasti itsensä
kirjoitusten laatijasi.
Kyllä Timo on aivan puhdas kantasuomalainen!!
- onko.pahakin.hullu
Kertokaapa lisää tuosta lataamossa tapaamastanne tyypistä !
- liikaa.latauksessa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä tunnet Timpan kaikkein parhaiten meistä! Hän ei ole psyykkisen hoidon tarpeessa!
Mielenterveyspotilas rouva Aino Kukkala-Kakkala tietää
hoidon tarpeet - musta.mielikin
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Timppa on ystävämme;
miksi haluat olla ilkeä myös hänelle?Onko rouvalla musta sivupersoona?
Minä olen Timppa.
- skisotimppa
Otan osaa, mutta olet kait oppinut elämään rouvan kehossa.
- pieni.neuvo
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Olenko minäkin Prouva kun mulla on mustat silmät?
Älä mene liian lähelle Kaarinaa.
Vittu, nyt menee kaikki naiset ja miehet sekaisin. Taidamme kaikki olla olemassa vain Jampen mielikuvituksessa!
- kresi
hoitoon sietäisitte kaikki jarmo ekask
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540