Jos joitain kiinnostaa, niin tässäpä olis muutama kappale, mitä Salkkareissa on soinut. (Kuitenkaan ei sisällä läheskään kaikkia, vain muutaman oman suosikkini tähän asti.)
https://soundcloud.com/joni-pannimaa-536812487/sets/salkkarit
Salkkarit musiikkia
16
134
Vastaukset
- präät
"Jos joitain kiinnostaa"
Tuskinpa vaan...- Valtrith
Sinua ainaki näytti kiinnostavan ja paljonkin, kun oikein vaivauduit kommentoimaan, etteipä siinä.
- präät
Valtrith kirjoitti:
Sinua ainaki näytti kiinnostavan ja paljonkin, kun oikein vaivauduit kommentoimaan, etteipä siinä.
Kommentoin vaan en avannut linkkiäsi pälli.
- Valtrith
Silti jaksoit käyttää aikaas jopa tän keskustelun avaamiseen, ja vaivauduit oikein kommentoimaan, etteipä siinä.
- Abc_
Etsinkin juuri tuota "Mariannan vankila" musiikkia :)
- Abc_
Valtrith kirjoitti:
Silti jaksoit käyttää aikaas jopa tän keskustelun avaamiseen, ja vaivauduit oikein kommentoimaan, etteipä siinä.
Minkä niminen se muuten on tuolla
Epidemicsound sivulla? - Valtrith
ABC: Siel se pitäs olla Smokes And Ashes 2 - nimellä toi mariannan vankilan musa. :D
- präät
Valtrith kirjoitti:
Ja mun iskä onki vahvempi ku sun iskä ja meiän äiti tekee teiän äitin ruuat! Ala-asteeltako tuot terveisesi tälle palstalle? Jos avaan kusisen keskustelusi ja jätän avaamatta linkkisi niin olen mielestäsi perkeleen kiinnostunut sinun linkkisi sisällöstä? Ihan vaan tiedoksi että en ole vieläkään avannut sitä, enkä avaa.
- Abc_
Valtrith kirjoitti:
ABC: Siel se pitäs olla Smokes And Ashes 2 - nimellä toi mariannan vankilan musa. :D
Ok :)
- Abc_
präät kirjoitti:
Ja mun iskä onki vahvempi ku sun iskä ja meiän äiti tekee teiän äitin ruuat! Ala-asteeltako tuot terveisesi tälle palstalle? Jos avaan kusisen keskustelusi ja jätän avaamatta linkkisi niin olen mielestäsi perkeleen kiinnostunut sinun linkkisi sisällöstä? Ihan vaan tiedoksi että en ole vieläkään avannut sitä, enkä avaa.
Vanha vitsi :D
- Abc_
Abc_ kirjoitti:
Vanha vitsi :D
Ja ei sua oo kukaan pyytänytkään avaamaan! :D
- Valtrith
Antaa tuommosen ihmisen (eli präätin) olla, selvästi on vikaa päässä sillä kun pitää olla aukomassa päätään jokaselle. Hänellä kun ei näy menevän tuo real life hyvin niin pitää olla kovistelemassa netissä.
- Vhcvg
Valtrith kirjoitti:
Antaa tuommosen ihmisen (eli präätin) olla, selvästi on vikaa päässä sillä kun pitää olla aukomassa päätään jokaselle. Hänellä kun ei näy menevän tuo real life hyvin niin pitää olla kovistelemassa netissä.
Niinpäh.
- präät
Vhcvg kirjoitti:
Niinpäh.
Sattuiko pikku puppelia? Tuliko henkinen pikku pipi kun kaikki ei ymmärrä teitä puppeleita?
- Anonyymi
Ei ole käytössä enää nuo musiikit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971453- 1771332
- 681101
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859