Salkkarit musiikkia

Valtrith

16

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • präät

"Jos joitain kiinnostaa"

Tuskinpa vaan...

• Valtrith

Sinua ainaki näytti kiinnostavan ja paljonkin, kun oikein vaivauduit kommentoimaan, etteipä siinä.

• präät
        Valtrith kirjoitti:

Sinua ainaki näytti kiinnostavan ja paljonkin, kun oikein vaivauduit kommentoimaan, etteipä siinä.

Kommentoin vaan en avannut linkkiäsi pälli.

• Valtrith

Silti jaksoit käyttää aikaas jopa tän keskustelun avaamiseen, ja vaivauduit oikein kommentoimaan, etteipä siinä.

• Abc_

Etsinkin juuri tuota "Mariannan vankila" musiikkia :)

• Abc_
        Valtrith kirjoitti:

Silti jaksoit käyttää aikaas jopa tän keskustelun avaamiseen, ja vaivauduit oikein kommentoimaan, etteipä siinä.

Minkä niminen se muuten on tuolla
        Epidemicsound sivulla?

• Valtrith

ABC: Siel se pitäs olla Smokes And Ashes 2 - nimellä toi mariannan vankilan musa. :D

• präät
        Valtrith kirjoitti:

Ja mun iskä onki vahvempi ku sun iskä ja meiän äiti tekee teiän äitin ruuat! Ala-asteeltako tuot terveisesi tälle palstalle? Jos avaan kusisen keskustelusi ja jätän avaamatta linkkisi niin olen mielestäsi perkeleen kiinnostunut sinun linkkisi sisällöstä? Ihan vaan tiedoksi että en ole vieläkään avannut sitä, enkä avaa.

• Abc_
        Valtrith kirjoitti:

ABC: Siel se pitäs olla Smokes And Ashes 2 - nimellä toi mariannan vankilan musa. :D

Ok :)

• Abc_
        präät kirjoitti:

Ja mun iskä onki vahvempi ku sun iskä ja meiän äiti tekee teiän äitin ruuat! Ala-asteeltako tuot terveisesi tälle palstalle? Jos avaan kusisen keskustelusi ja jätän avaamatta linkkisi niin olen mielestäsi perkeleen kiinnostunut sinun linkkisi sisällöstä? Ihan vaan tiedoksi että en ole vieläkään avannut sitä, enkä avaa.

Vanha vitsi :D

• Abc_
        Abc_ kirjoitti:

Vanha vitsi :D

Ja ei sua oo kukaan pyytänytkään avaamaan! :D

• Valtrith

Antaa tuommosen ihmisen (eli präätin) olla, selvästi on vikaa päässä sillä kun pitää olla aukomassa päätään jokaselle. Hänellä kun ei näy menevän tuo real life hyvin niin pitää olla kovistelemassa netissä.

• Vhcvg
        Valtrith kirjoitti:

Antaa tuommosen ihmisen (eli präätin) olla, selvästi on vikaa päässä sillä kun pitää olla aukomassa päätään jokaselle. Hänellä kun ei näy menevän tuo real life hyvin niin pitää olla kovistelemassa netissä.

Niinpäh.

• präät
        Vhcvg kirjoitti:

Niinpäh.

Sattuiko pikku puppelia? Tuliko henkinen pikku pipi kun kaikki ei ymmärrä teitä puppeleita?

• Anonyymi

Ei ole käytössä enää nuo musiikit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe