Taivaan ISÄ on LIIAN SUURI JA LIIAN PIENI!

Hihhuuli

Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne. Te luulette, että saatte herjata veljeänne, mielin määrin, mutta Minä Sanon: "Tulette näkemään ne Perkeleenne ja Saatananne, jotka teitä henkisesti huoraavat, jo kohta edessänne.!" Kuinka kohta, kuinka kohta? No, Taivaan Isä sanoisi, että eipäs mennä asioiden edelle. Parannukseen(KULTAA) kääntymykseen(HOPEAA; seruaatte voittajaa) ja katumukseen(PRONSSIANNE PAHA KATUU IKUISESTI) on vielä hetki aikaa....

8

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulehan Hih-bebis, sinun käytöksesi on vähintään yhtä syntistä ellei enemmänkin. Muista kristillinen nöyryys äläkä ole liian ankara niille, jotka syntiä rehellisesti ja vilpittömästi tekevät.

      • Hihhuuli

        Syntistä, kuka tässä siitä syytti? Taivaan Isälle vaan ei kelpaa syntiset syytöksemme, en minä sanonut että sitä tekee muut kuin ne, jotka "vilpillisesti muita veljiään herjaavat ja pilkkaavat"..... Osuiko syytöksensä kalikka jonnekin? Koitko olevasi itsekin syntinen? Saatat jopa PELASTUA, jos niin koit? Kenet pistät kuolemaan OMAN syntisisi vuoksi? Suomalaisethan usein mieluumin tekevät vaikka ITSARIN, kuin että antavat sen Jumalansa Pojan ristille, kärsittäväksi? Mutta en tiedä pelastuuko synneistä sillä, että kuolee itse syntinsä vuoksi? Voe, voe, jos tällainen oppi olisi otta, niin moni kai lähtisi täältä hetikin, Taivaaseensa, jos voisi itse kuolla syntiensä vuoksi, mutta kas kun se kuolema ei muuta kenenkään ajatusta eikä käytöstä, siksi synneissään kuolleen ihminen vai jatkaa kuolemansakin jälkeen syntiään? "Hän ottaa pois jokaisen syntisi, varo, Jeesus voi ne sulta jo kohta "varastaa", jos uskot vaan"....


      • Hihhuuli

        SInustakin on monikin pastori ja Kaifas Hannas nyt punaiset silmät kiiluen kiinnostunut, koska kirjoitit "Jumala" nimikkeellä. Hehän tuomitsivat Jeesuksen, kun tämä sanoi olevansa Jumalansa Poika, kuten Aadamkin oli, jopa omien Raamattujensa mukaan?
        Todelliseen Jumaluuteen sinullakin, "Jumala-nikki", oletettavasti vielä melko paljon matkaa, sori....Saattaa olla, että syntikäsitteesi oli tuossa jotakin muuta, kuin syntiä, luultavasti sinulla oli jokin muu merkitys synnistä kuin mulla? Öö, en itsekään juuri nyt muista koko sana tarkoittaa, sori, ehkä sinä muistat paremmin, mitä synti on? Synti ei näet ole vilpittömyyttä. Jeesus varasti koko syntikäsitteen multakin, no ehkä se kirkollekin niin tärkeä merkitys, että joku tulee juurta jaksaen kohta selittämään mitä se on?


      • Hihhuuli

        Jos joku sanoo, että kauheako synti on murhata ja tappaa, niin öö, Vedenpaisumushan murhasi koko ihmiskunnan, hieman ennen luonnollista kuolemaansa, eli JOS SE OLI SYNTI, niin Taivaan Isä itse on liian suuri synti itsekin? Tai jos esim. huoraaminen on synti, niin olisiko maailmassa montaakaan ihmistä?


      • Hyvä Hih, huomaan olleeni väärässä. Et tarkoittanutkaan aloituksessasi syntistä käytöstä vaan synistä (mitä sitten syni sinun kaanaankielesi murteessa merkitä mahtaakin): "Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne."

        Sinun käytöksesi kuitenkin on sangen syntistä ja rienaavaa.


      • Hihhuuli

        Hyvä, että huomasit olleesi väärässä, mutta olit väärästä asiasta väärässä...
        Eikö sinulla ole omassatunnossasi koskaan mitään syytöksiä? Oletko paaduttanut sydämesi, vai vituttaako sitä niin, ettei millään ole mitään väliä - enää... Jos niin on, en silti sano, etten voi auttaa, ja joku sinunkin puolestasi rukoilee ja on rukoillut....


      • JUMALANKOlaaps

        Jumala sanoi äsken minulle:
        Ihmiset, teidän on tultava eteeni, Messiaanne nimessä, vain Hänen kauttaan kuulen teitä, syntinne saastuttavat Taivaani, jos tulette sinne mahdottomine pyyntöinenne ja herjoinenne. Kun olette saaneet syntinne anteeksi, voitte lähestyä Minua Suoraan.


    • Vainnih, pakstori on taas vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe