Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne. Te luulette, että saatte herjata veljeänne, mielin määrin, mutta Minä Sanon: "Tulette näkemään ne Perkeleenne ja Saatananne, jotka teitä henkisesti huoraavat, jo kohta edessänne.!" Kuinka kohta, kuinka kohta? No, Taivaan Isä sanoisi, että eipäs mennä asioiden edelle. Parannukseen(KULTAA) kääntymykseen(HOPEAA; seruaatte voittajaa) ja katumukseen(PRONSSIANNE PAHA KATUU IKUISESTI) on vielä hetki aikaa....
Taivaan ISÄ on LIIAN SUURI JA LIIAN PIENI!
8
<50
Vastaukset
Kuulehan Hih-bebis, sinun käytöksesi on vähintään yhtä syntistä ellei enemmänkin. Muista kristillinen nöyryys äläkä ole liian ankara niille, jotka syntiä rehellisesti ja vilpittömästi tekevät.
- Hihhuuli
Syntistä, kuka tässä siitä syytti? Taivaan Isälle vaan ei kelpaa syntiset syytöksemme, en minä sanonut että sitä tekee muut kuin ne, jotka "vilpillisesti muita veljiään herjaavat ja pilkkaavat"..... Osuiko syytöksensä kalikka jonnekin? Koitko olevasi itsekin syntinen? Saatat jopa PELASTUA, jos niin koit? Kenet pistät kuolemaan OMAN syntisisi vuoksi? Suomalaisethan usein mieluumin tekevät vaikka ITSARIN, kuin että antavat sen Jumalansa Pojan ristille, kärsittäväksi? Mutta en tiedä pelastuuko synneistä sillä, että kuolee itse syntinsä vuoksi? Voe, voe, jos tällainen oppi olisi otta, niin moni kai lähtisi täältä hetikin, Taivaaseensa, jos voisi itse kuolla syntiensä vuoksi, mutta kas kun se kuolema ei muuta kenenkään ajatusta eikä käytöstä, siksi synneissään kuolleen ihminen vai jatkaa kuolemansakin jälkeen syntiään? "Hän ottaa pois jokaisen syntisi, varo, Jeesus voi ne sulta jo kohta "varastaa", jos uskot vaan"....
- Hihhuuli
SInustakin on monikin pastori ja Kaifas Hannas nyt punaiset silmät kiiluen kiinnostunut, koska kirjoitit "Jumala" nimikkeellä. Hehän tuomitsivat Jeesuksen, kun tämä sanoi olevansa Jumalansa Poika, kuten Aadamkin oli, jopa omien Raamattujensa mukaan?
Todelliseen Jumaluuteen sinullakin, "Jumala-nikki", oletettavasti vielä melko paljon matkaa, sori....Saattaa olla, että syntikäsitteesi oli tuossa jotakin muuta, kuin syntiä, luultavasti sinulla oli jokin muu merkitys synnistä kuin mulla? Öö, en itsekään juuri nyt muista koko sana tarkoittaa, sori, ehkä sinä muistat paremmin, mitä synti on? Synti ei näet ole vilpittömyyttä. Jeesus varasti koko syntikäsitteen multakin, no ehkä se kirkollekin niin tärkeä merkitys, että joku tulee juurta jaksaen kohta selittämään mitä se on? - Hihhuuli
Jos joku sanoo, että kauheako synti on murhata ja tappaa, niin öö, Vedenpaisumushan murhasi koko ihmiskunnan, hieman ennen luonnollista kuolemaansa, eli JOS SE OLI SYNTI, niin Taivaan Isä itse on liian suuri synti itsekin? Tai jos esim. huoraaminen on synti, niin olisiko maailmassa montaakaan ihmistä?
Hyvä Hih, huomaan olleeni väärässä. Et tarkoittanutkaan aloituksessasi syntistä käytöstä vaan synistä (mitä sitten syni sinun kaanaankielesi murteessa merkitä mahtaakin): "Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne."
Sinun käytöksesi kuitenkin on sangen syntistä ja rienaavaa.- Hihhuuli
Hyvä, että huomasit olleesi väärässä, mutta olit väärästä asiasta väärässä...
Eikö sinulla ole omassatunnossasi koskaan mitään syytöksiä? Oletko paaduttanut sydämesi, vai vituttaako sitä niin, ettei millään ole mitään väliä - enää... Jos niin on, en silti sano, etten voi auttaa, ja joku sinunkin puolestasi rukoilee ja on rukoillut.... - JUMALANKOlaaps
Jumala sanoi äsken minulle:
Ihmiset, teidän on tultava eteeni, Messiaanne nimessä, vain Hänen kauttaan kuulen teitä, syntinne saastuttavat Taivaani, jos tulette sinne mahdottomine pyyntöinenne ja herjoinenne. Kun olette saaneet syntinne anteeksi, voitte lähestyä Minua Suoraan.
Vainnih, pakstori on taas vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141