Taivaan ISÄ on LIIAN SUURI JA LIIAN PIENI!

Hihhuuli

Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne. Te luulette, että saatte herjata veljeänne, mielin määrin, mutta Minä Sanon: "Tulette näkemään ne Perkeleenne ja Saatananne, jotka teitä henkisesti huoraavat, jo kohta edessänne.!" Kuinka kohta, kuinka kohta? No, Taivaan Isä sanoisi, että eipäs mennä asioiden edelle. Parannukseen(KULTAA) kääntymykseen(HOPEAA; seruaatte voittajaa) ja katumukseen(PRONSSIANNE PAHA KATUU IKUISESTI) on vielä hetki aikaa....

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulehan Hih-bebis, sinun käytöksesi on vähintään yhtä syntistä ellei enemmänkin. Muista kristillinen nöyryys äläkä ole liian ankara niille, jotka syntiä rehellisesti ja vilpittömästi tekevät.

      • Hihhuuli

        Syntistä, kuka tässä siitä syytti? Taivaan Isälle vaan ei kelpaa syntiset syytöksemme, en minä sanonut että sitä tekee muut kuin ne, jotka "vilpillisesti muita veljiään herjaavat ja pilkkaavat"..... Osuiko syytöksensä kalikka jonnekin? Koitko olevasi itsekin syntinen? Saatat jopa PELASTUA, jos niin koit? Kenet pistät kuolemaan OMAN syntisisi vuoksi? Suomalaisethan usein mieluumin tekevät vaikka ITSARIN, kuin että antavat sen Jumalansa Pojan ristille, kärsittäväksi? Mutta en tiedä pelastuuko synneistä sillä, että kuolee itse syntinsä vuoksi? Voe, voe, jos tällainen oppi olisi otta, niin moni kai lähtisi täältä hetikin, Taivaaseensa, jos voisi itse kuolla syntiensä vuoksi, mutta kas kun se kuolema ei muuta kenenkään ajatusta eikä käytöstä, siksi synneissään kuolleen ihminen vai jatkaa kuolemansakin jälkeen syntiään? "Hän ottaa pois jokaisen syntisi, varo, Jeesus voi ne sulta jo kohta "varastaa", jos uskot vaan"....


      • Hihhuuli

        SInustakin on monikin pastori ja Kaifas Hannas nyt punaiset silmät kiiluen kiinnostunut, koska kirjoitit "Jumala" nimikkeellä. Hehän tuomitsivat Jeesuksen, kun tämä sanoi olevansa Jumalansa Poika, kuten Aadamkin oli, jopa omien Raamattujensa mukaan?
        Todelliseen Jumaluuteen sinullakin, "Jumala-nikki", oletettavasti vielä melko paljon matkaa, sori....Saattaa olla, että syntikäsitteesi oli tuossa jotakin muuta, kuin syntiä, luultavasti sinulla oli jokin muu merkitys synnistä kuin mulla? Öö, en itsekään juuri nyt muista koko sana tarkoittaa, sori, ehkä sinä muistat paremmin, mitä synti on? Synti ei näet ole vilpittömyyttä. Jeesus varasti koko syntikäsitteen multakin, no ehkä se kirkollekin niin tärkeä merkitys, että joku tulee juurta jaksaen kohta selittämään mitä se on?


      • Hihhuuli

        Jos joku sanoo, että kauheako synti on murhata ja tappaa, niin öö, Vedenpaisumushan murhasi koko ihmiskunnan, hieman ennen luonnollista kuolemaansa, eli JOS SE OLI SYNTI, niin Taivaan Isä itse on liian suuri synti itsekin? Tai jos esim. huoraaminen on synti, niin olisiko maailmassa montaakaan ihmistä?


      • Hyvä Hih, huomaan olleeni väärässä. Et tarkoittanutkaan aloituksessasi syntistä käytöstä vaan synistä (mitä sitten syni sinun kaanaankielesi murteessa merkitä mahtaakin): "Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne."

        Sinun käytöksesi kuitenkin on sangen syntistä ja rienaavaa.


      • Hihhuuli

        Hyvä, että huomasit olleesi väärässä, mutta olit väärästä asiasta väärässä...
        Eikö sinulla ole omassatunnossasi koskaan mitään syytöksiä? Oletko paaduttanut sydämesi, vai vituttaako sitä niin, ettei millään ole mitään väliä - enää... Jos niin on, en silti sano, etten voi auttaa, ja joku sinunkin puolestasi rukoilee ja on rukoillut....


      • JUMALANKOlaaps

        Jumala sanoi äsken minulle:
        Ihmiset, teidän on tultava eteeni, Messiaanne nimessä, vain Hänen kauttaan kuulen teitä, syntinne saastuttavat Taivaani, jos tulette sinne mahdottomine pyyntöinenne ja herjoinenne. Kun olette saaneet syntinne anteeksi, voitte lähestyä Minua Suoraan.


    • Vainnih, pakstori on taas vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe