itse jotain päälle 30.
Kuinka vanha olit kun rakastuit Onniin?
Gallup
12
76
Vastaukset
- Mitäsesullekuuluu
koitat vaan selvittää jotain :D
- enjätätähän
totta kai :D
- EnkätunneEdes
En ole rakastunut Onniin, en edes ihastunut. Samanlainen ihminen, kuin muutkin palstalaiset. Yhtä arvokas ja anonyymi. Onniko se siellä kyselee ;D
- sulassavees
4vee. t Veera
- PeiliVastaa
En ole. Yksi rakkahampi, luona kääpiöiden asustaa. Syvällä metsässä on komein kaikista.
- Kaksikymmentäkaksi
sitähän sä kysyit?
- Aikavanha
ja vähän päälle!
- Annikki94v
kyllä se muistaakseni tapahtui minun 90v - juhlissani.
- Tsemitkuitenkin
Onni ei iske.
- Hyväkysymysaloittaja
itse olin parikymppinen ja äitini oli nelikymppinen.
- vanhavaivainen
liian vanha onnukalle.
- muttatuskinon
No mikäli Onni olisi kaipaukseni kohde niin jotain parikymppinen, ehkä vähän yli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716