Mitäs helvettiä koko kysymys Soinin rukousaamiaisista teille yleensä kuuluu?
Suomessa on uskonnonvapaus ja täällä saa jokainen järjestää niin paljon rukous aamiaisia/lounaita/päivällisiä kuin ikinä katsoo tarpeelliseksi.
Myös Soini, oli hän sitten ministeri tai ei.
Hoitakaa te vapaa-ajattelijoiden kanssa vain omien yhdistystenne kokoukset ja lounaat ja antakaa Soinin hoitaa omansa.
Pölvästit!!!
Ateistit estävät Soinia syömästä aamiaistaan!
16
65
Vastaukset
- a----a
http://demokraatti.fi/ville-ranta-herra-pysayta-tanne-pyrkivat-pakolaiset/
Ei kai nyt tuollaista kukaan estää halua:) - tyhij
Ihan niin kuin uskovaiset aina antaa ateistien olla rauhassa, eivätkä tuputa eivätkä kommentoi ateistien tekemisiä ja mielipiteitä.
Ei kukaan ole estämässä poliitikkojen rukousaamiaista, mutta kommentoida kai saa? On se tärkeetä että rahastetaan 120e, eikös se SANA olekaan ilmaista, vai vedetäänkö siellä kallista samppakaljaa?
Jos ei halua kommentointia niin voisi järjestää vähän vähemmällä kohulla, mutta järjestäjät itse haluavat tuoda tilaisuuden mahdollisimman hyvin esille julkisuudessa.
Väärennettyä käärinliinaakaan ei vramaankaan saa sinun mielestäsi kommetoida? Mitäs sitten tuovat sitä, ja sen "alkuperäisen" väärennöksen "aitoa kopiota" tyrkylle mediassa, jos eivät halua kuulla totuutta siitä tolkun ihmisten suusta. - 48764
120€ on halpa hinta hyvästä aamiaisesta. Voisin maksaa siitä vaikka vähän enemmänkin.
- 48764
noin ajattelee ehta Soiniinuskova.pölvästi.
Vuusas teisti tietää ,että 120e on ylihintaa
Tuohon hintaan odotan saavani jo nyhtöJeesusta, eli paaluun sidotun ja sätkivän Vapahtajan lihaa ja verta. - fda
Takinkääntäjä kiittää ja varmaan vielä hymyileekin kun maksat tuon hinnan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
- ateistiateisti
Jabban vartalolla kannattaakin keskittyä rukoiluun ja jättää silavan särpiminen hieman vähemmälle.
Mitä helvettiä sitten sitä mussuttelua keskustelupalstoilla mainostitte, jos siitä ei saa puhua? Olisitte voineet hiljaakin olla, mutta kun taas oli pää ihan täynnä Pyhää henkeä.
Jos aikoo tuupata lumipallon rinteeseen, on varsin järkevää ensin miettiä miten se sitten käyttäytyy.- Teuvoo
Aneita myymällä on sitä ennenkin omaa, sekä yhteisön budjettia kohenneltu.
"timppa" ny voisi jättää joka toisen aterian väliin, jos meinaa jaksaa taapertaa kautensa loppuun.- fda
Soinia varmaan ketuttaa kun ei syntynyt katolilaiseen maahan papiksi.
- voi.hallelujaa.sentäs
Ehtiikö siinä vielä syödäkin, jos koko ajan rukoilee?
- Hähhäh
Ateisteja harmittaa, kun ne pääsevät itse syömän vain 1€ kaurapuuroa pahvilaatikon päältä yleisessä huussissa.
- tyuityuityui
Sinä haukkaatikin kristittynä siellä paskaa ilmatteeksi, koska uskovaiset tykkäävät kierrätyksestä.
- Teuvoo
Pelle mikä pelle.
Soinissa tulee esiin uskovaisten kapitalisminen peruskuva kaikkine avuineen. - vm41
Täytyis lailla kieltää tuollainen tekoko uskovaisten rukoilurahastus touhu, sillä "mannan" sijaan saatiin vain räntää.
- 5387
Ehkä ne rukoili räntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065